Πάνος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) - Νικητές αγώνα
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πάνος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) - Νικητές αγώνα

Τι έγινε στο Ράλι Μπράλου;

3.193 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2016)

Ο απρόβλεπτος καιρός αποτέλεσε τον κύριο ρυθμιστή των τελικών αποτελεσμάτων του αγώνα, που είχε ως τελικούς νικητές τους Πάνο Κύρκο - Γιώργο Πολυζώη.

Την Κυριακή 10 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στον Μπράλο Φθιώτιδας το 7ο Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, για το οποίο όσοι μας παρακολουθείτε έχετε ήδη ενημερωθεί με ανακοίνωση για την έναρξη του.
Η ειδική διαδρομή "Μπράλος" προσέλκυσε το ενδιαφέρον των αγωνιζόμενων, με 53 πληρώματα να βρίσκονται στην εκκίνηση του αγώνα, που αποδείχθηκε πιο δύσκολος από όσο περίμεναν οι περισσότεροι. Ο λόγος ήταν ο καιρός, αφού ο ήλιος εναλλασσόταν με βροχή σε τέτοιο επίπεδο, που η επιλογή των κατάλληλων ελαστικών ήταν σπαζοκεφαλιά, αφού το οδόστρωμα ήταν σε άλλες στιγμές στεγνό και σε άλλο περισσότερο ή λιγότερο βρεγμένο. Αυτό συνέβαινε σε όλη τη διάρκεια των 3 περασμάτων από την ειδική διαδρομή των 11,67 χιλιομέτρων, δυσκολεύοντας τις προσπάθειες των συμμετεχόντων. 
Γενική κατάταξη
Νικητές του 7ου Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου αναδείχθηκαν οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer EVO VIII,C2-A8, οι οποίοι έκαναν την κατάλληλη επιλογή ελαστικών στο πρώτο πέρασμα, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και παράλληλα, εξασφαλίζοντας μια διαφορά που στη συνέχεια, αποδείχθηκε πως ήταν διαφορά ασφαλείας. Στο δεύτερο πέρασμα ήταν ξανά ταχύτεροι, εδραιώνοντας το προβάδισμά τους και στη συνέχεια κινήθηκαν προσεκτικά, ώστε να ολοκληρώσουν τον αγώνα στην κορυφή της κατάταξης. Στη δεύτερη θέση, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους, οι Παναγιώτης Καμπύλης-Γιάννης Μπεσλίδης (Skoda Fabia S2000, C1-S2000), οι οποίοι διατήρησαν σταθερό ρυθμό και απέφυγαν τις κακοτοπιές, που ήταν πολλές και διαρκείς λόγω του καιρού, με αποτέλεσμα ο έμπειρος οδηγός να σημειώσει το καλύτερό του αποτέλεσμα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Λίγο πιο πίσω, στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Στέφανος Καμιτσάκης-Σπύρος Κολτσίδας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), που δεν έκαναν τις ενδεδειγμένες επιλογές ελαστικών, χάνοντας χρόνο στα πρώτα δύο περάσματα. Στο τρίτο πέρασμα, όταν ο δρόμος είχε στεγνώσει, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και με αυτό τον τρόπο, ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Κατηγορία F2
Σε μεγάλη μάχη με απρόβλεπτη εξέλιξη μέχρι το τελευταίο πέρασμα, εξελίχθηκε η προσπάθεια για επικράτηση στην Κατηγορία F2. Οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του αποτελέσματος. Νικητές αναδείχθηκαν τελικά οι Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλονιάτης (Citroen Saxo, C5-A6), οι οποίοι επέδειξαν σταθερότητα, όντες ταχείς και συνάμα σταθεροί, με αποτέλεσμα να φτάσουν στη νίκη σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, κερδίζοντας ταυτόχρονα και την κλάση C5. Στη δεύτερη θέση της F2 τερμάτισαν οι Βασίλης Καραθανάσης-Θανάσης Καραθανάσης (Opel Astra, C3-E11), οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας στο πρώτο και στο τρίτο πέρασμα, ωστόσο έχασαν χρόνο στο δεύτερο, εξαιτίας της επιλογής ελαστικών που έκαναν. Παρόλα αυτά ήταν διαρκώς στη μάχη της κορυφής της F2 και επικράτησαν στην κλάση C3. Την τριάδα της F2 συμπλήρωσαν οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5), οι οποίοι επωφελήθηκαν από τις ευμετάβλητες συνθήκες και έδειξαν την ταχύτητά τους, επικρατώντας ταυτόχρονα στην ανταγωνιστική σε κάθε επιφάνεια, κλάση C6. 
Κατηγορία ιστορικών αυτοκινήτων
Το 7ο Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, συγκεντρώνοντας 11 συμμετοχές από τη συγκεκριμένη κατηγορία. Οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 3-D4) κατέκτησαν τελικά τη νίκη, αν και έχασαν χρόνο στο πρώτο πέρασμα λόγω του καιρού, ενώ στη συνέχεια δέχτηκαν και ποινή 5 δευτερολέπτων για άκυρη εκκίνηση. Στο δεύτερο και τρίτο πέρασμα όμως, πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας, για να φτάσουν στη νίκη ενώ, σε επίπεδο άτυπης γενικής κατάταξης, οι χρόνοι τους ήταν εντός της πρώτης δεκάδας, στοιχείο ενδεικτικό της ποιότητας του συνδυασμού. Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν οι Γιώργος Μουρτζούκος-Νίκος Καραδημήτρης (BMW 2002 ti, 2-C3) οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα, ενώ το βάθρο των Ιστορικών διαμόρφωσαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000, 3-D3).
Εγκαταλείψεις
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται αυτές των Ανδρέα Ντόφη-Μάριου Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) και Γιώργου Σεβνταλή-Γιώργου Μάρα (Opel Kadett, C3-E11), αμφότεροι από έξοδο, ενώ εκτός τέθηκαν και οι Πάνος Ισμαήλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4). 
Ο καιρός επηρέασε σε μεγάλο βαθμό και την προσέλευση των θεατών, αφού ο μεγάλος αριθμός του πρώτου περάσματος μειώθηκε στη συνέχεια εξαιτίας της βροχής και συνολικά, των άστατων συνθηκών. 

Παναγιώτης Καμπύλης-Γιάννης Μπεσλίδης (Skoda Fabia S2000, C1-S2000) - 2οι γενικής

Παναγιώτης Καμπύλης-Γιάννης Μπεσλίδης (Skoda Fabia S2000, C1-S2000) - 2οι γενικής

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
KIA