Mόνο 2 αστέρια κατάφερε να αποκομίσει η Mustang στο NCAP.

Mόνο 2 αστέρια κατάφερε να αποκομίσει η Mustang στο NCAP.

Τι μάθαμε από τα 2 αστέρια της Mustang στο EuroNCAP;

16.377 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2017)

Φυσικό είναι να υπάρχει ένα σοκ κάθε φορά που ένα αυτοκίνητο καταφέρνει μόλις 2 αστέρια στις δοκιμές NCAP. Όμως η περίπτωση της Mustang είναι διαφορετική. Τι μάθαμε από αυτήν όμως;

Η τελευταία φορά που ένα μοντέλο πήρε μόνο δύο αστέρια στο EuroNCAP ήταν η Lancia Ypsilon το 2015, ενώ παλιότερα ακόμη ένα σοκ είχε έρθει όταν μόνο δύο αστέρια απέσπασε στην ίδια δοκιμή και το Jeep Compass το 2012.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Θα περίμενε κανείς πως μάθανε οι κατασκευαστές το μάθημά τους και πως τέτοιες επιδόσεις δεν είναι πλέον αποδεκτές αλλά ούτε και πιθανόν να τις ξαναδούμε. Και τώρα έχουμε τη Mustang.

Όμως η περίπτωση της Mustang είναι λίγο διαφορετική, και από αυτήν μπορούμε να μάθουμε μερικά πράγματα. Η διαφορά της Mustang με τα άλλα δύο διάστερα μοντέλα, είναι ότι πρόκειται για ένα αμερικανικό αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στις ΗΠΑ με πρώτη έννοια τους εκεί κανονισμούς ασφαλείας.
Έτσι η Μustang πήγε στο EuroNCAP έχοντας μόνο τις βασικές αλλαγές σε σχέση με το αμερικανικό μοντέλο, ώστε να καλύψει τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές και να μπορεί να πωλείται στην Ευρώπη.

Και έτσι στις δοκιμές δεν τα πήγε καλά. Όχι τόσο στην στάνταρ δοκιμή για την προστασία των ενηλίκων επιβατών, όπου πήρε 72%, ένα όχι και σπουδαίο σκορ αλλά όχι και κακό, όσο στην προστασία των παιδιών, των πεζών και στον εξοπλισμό ασφαλείας.
Το πρόβλημα, όπως δήλωσε και το EuroNCAP είναι ότι η Mustang σχεδιάστηκε γύρω από τις αμερικανικές δοκιμές πρόσκρουσης όπου τα πήγε μία χαρά, ενώ απέναντι στον Ευρωπαϊκό τρόπο δοκιμής δεν τα κατάφερε αντίστοιχα. 
Τρακάρουν τα αυτοκίνητα αλλιώς στην Αμερική; Όχι, δοκιμάζονται όμως αλλιώς.

Έτσι για τους πεζούς η Mustang δέχθηκε μόνο τις ελάχιστες μετατροπές για να περάσει την έγκριση τύπου, και φυσικά πάτωσε στο EuroNCAP, αφού δεν υπήρξε καμία σχεδίαση για αντίστοιχη πρόσκρουση.  Αντίστοιχα το σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης που διαθέτει στάνταρ η Mustang στην Αμερική, δεν προσφέρεται στην Ευρώπη και έτσι στον εξοπλισμό το σκορ έπεσε μόλις στο 16%.

Φαίνεται ότι η Ford δεν περίμενε το EuroNCAP να δοκιμάσει την Mustang και έτσι προτίμησε να μην κάνει αλλαγές που βοηθούν στο συγκεκριμένο τεστ, σε ότι αφορά τη λειτουργία των ζωνών ασφαλείας, και τους αερόσακους, με αποτέλεσμα αυτά τα συστήματα στις προσκρούσεις να μην λειτουργήσουν όπως «αρέσει» στο EuroNCAP.
Για το 2017 η Ford θα λανσάρει την φρεσκαρισμένη φουρνιά Mustang με πλήρη εξοπλισμό που θα καλύπτει τις ανάγκες ενός επιτυχούς τεστ. Το ερώτημα είναι, ο εξοπλισμός αυτός βελτιώνει την ασφάλεια ή μόνο τα αποτελέσματα του τεστ;
Εσείς πως το βλέπετε;

Τι μάθατε από αυτή την αποτυχία της Mustang στο EuroNCAP; Κλόνισαν τα ευρήματα την εμπιστοσύνη σας στα αποτελέσματα των δοκιμών; Στη Ford; Πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο που είναι καλό για τα αμερικάνικα τεστ ασφάλειας να παίρνει μόνο 2 αστέρια στην Ευρώπη;
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW LEASEPRO
test center