• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι θα λέγατε αν ο έλεγχος ΚΤΕΟ γινόταν ετήσιος; Έχει νόημα;

Τι θα έλεγες για ΚΤΕΟ κάθε χρόνο;

Διαβάστηκε από 5398 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/12/2018
 

Τι είναι το ΚΤΕΟ για εσάς; Βραχνάς ή εργαλείο για την σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου σας;

Τι θα λέγατε αν ο έλεγχος ΚΤΕΟ γινόταν ετήσιος; Θα γκρινιάζατε για ακόμη μία αύξηση στο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου; Ή θα το θεωρούσατε θετική εξέλιξη αφού θα είχατε την ευκαιρία κάθε χρόνο να ελέγχετε την κατάσταση του αυτοκινήτου σας;

Το ΚΤΕΟ είναι η μοναδική ευκαιρία ακόμη και ο πιο ασυνείδητος οδηγός να διατηρήσει το αυτοκίνητό του σε μια κατάσταση που δεν το κάνει επικίνδυνο για τον ίδιο, τους γύρω του και το περιβάλλον. Μήπως όμως τα 2 χρόνια είναι πολλά ανάμεσα σε ελέγχους;

Δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι πολύ παλιά, και κάνουν πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, πολλά μπορούν να αλλάξουν από τον έναν έλεγχο στον επόμενο. Υπάρχουν λοιπόν φωνές που θέλουν το ΚΤΕΟ ετήσιο, όπως γίνεται και στο εξωτερικό, και μάλιστα συνυφασμένο με τα τέλη κυκλοφορίας και την ασφάλιση.

Το θέμα όμως είναι ότι το ΚΤΕΟ έχει ένα κόστος. Δεν είναι μεγάλο, είναι όμως ακόμη ένα έξοδο που επιβαρύνει τον οδηγό, και έτσι δημιουργεί αντιδράσεις. Αυτό όμως εξαρτάται από το πως βλέπει ο καθένας τον έλεγχο ΚΤΕΟ.

Για κάποιους είναι απλά χαράτσι και δεν σημαίνει τίποτε ουσιαστικό. Η κακή φήμη του ελέγχου ΚΤΕΟ εξαφανίζεται αφού πλέον οι συναλλαγές κάτω από το τραπέζι και το «πέρασμα» σαράβαλων, είναι πολύ δύσκολα. Παρόλα αυτά, αρκετοί δεν βλέπουν τίποτε ουσιαστικό, δεν βλέπουν να γίνεται έλεγχος, και απλά το βλέπουν ως «κέρασμα» στα κέντρα ελέγχου.

Σε άλλες χώρες το ΚΤΕΟ είναι ο βασικός μηχανισμός που διατηρεί τα αυτοκίνητα σε καλή κατάσταση. Δεν περιμένεις να δημιουργηθεί το πρόβλημα πριν το φτιάξεις, αλλά κατά τον έλεγχο, εφόσον κάποιο σύστημα βρεθεί κάτω από τα όριά του, επιβάλλεται η επισκευή του, αλλιώς το αυτοκίνητο κόβεται. Και αν κοπεί, απλά δεν κυκλοφορεί.

Αυτή τη λογική θα ήταν ιδανική για την Ελλάδα, ώστε τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Όμως το διάστημα των δύο ετών μεταξύ ελέγχων επιτρέπει δικαιολογίες, υπεκφυγές, και συχνά αφήνει αυτοκίνητα παντελώς ακατάλληλα στους δρόμους, εκθέτοντας όλους μας σε κινδύνους. Λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις απαιτούν τακτικό και σοβαρό έλεγχο.

Τι λέτε όμως; Αξίζει το έξοδο ώστε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο; Και αν όχι, τότε τι προτείνετε ώστε τα αυτοκίνητα στους δρόμους να είναι τεχνικώς άρτια; Γίνεται κάτι τέτοιο χωρίς κόστος; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 8 σχόλια

«Εγκεφαλικές» δουλειές

Γιατί διάλεξες αυτό το χρώμα;

Μήπως καταστρέφεις εσύ το αυτοκίνητό σου;

Οι τιμές του Renault Captur με τον Energy 1,3 TCe

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Nissan Micra με 117 PS

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Νιώσε ανίκητος με την GLA. It is time.

120 χρόνια Opel με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

Η Mercedes-AMG GLS 63;

H Αston Martin γιορτάζει τα 100 έτη ζωής της Zagato

Γιατί τα 10ετίας δείχνουν παλιά;

«Ημίγυμνη» η νέα Mercedes ΑΜG A 45

Νοιάζεται κανένας υποψήφιος για το αυτοκίνητο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »