Τι είναι το ΚΤΕΟ για εσάς; Βραχνάς ή εργαλείο για την σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου σας;
Τι θα λέγατε αν ο έλεγχος ΚΤΕΟ γινόταν ετήσιος; Θα γκρινιάζατε για ακόμη μία αύξηση στο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου; Ή θα το θεωρούσατε θετική εξέλιξη αφού θα είχατε την ευκαιρία κάθε χρόνο να ελέγχετε την κατάσταση του αυτοκινήτου σας;
Το ΚΤΕΟ είναι η μοναδική ευκαιρία ακόμη και ο πιο ασυνείδητος οδηγός να διατηρήσει το αυτοκίνητό του σε μια κατάσταση που δεν το κάνει επικίνδυνο για τον ίδιο, τους γύρω του και το περιβάλλον. Μήπως όμως τα 2 χρόνια είναι πολλά ανάμεσα σε ελέγχους;
Δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι πολύ παλιά, και κάνουν πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, πολλά μπορούν να αλλάξουν από τον έναν έλεγχο στον επόμενο. Υπάρχουν λοιπόν φωνές που θέλουν το ΚΤΕΟ ετήσιο, όπως γίνεται και στο εξωτερικό, και μάλιστα συνυφασμένο με τα τέλη κυκλοφορίας και την ασφάλιση.
Το θέμα όμως είναι ότι το ΚΤΕΟ έχει ένα κόστος. Δεν είναι μεγάλο, είναι όμως ακόμη ένα έξοδο που επιβαρύνει τον οδηγό, και έτσι δημιουργεί αντιδράσεις. Αυτό όμως εξαρτάται από το πως βλέπει ο καθένας τον έλεγχο ΚΤΕΟ.
Για κάποιους είναι απλά χαράτσι και δεν σημαίνει τίποτε ουσιαστικό. Η κακή φήμη του ελέγχου ΚΤΕΟ εξαφανίζεται αφού πλέον οι συναλλαγές κάτω από το τραπέζι και το «πέρασμα» σαράβαλων, είναι πολύ δύσκολα. Παρόλα αυτά, αρκετοί δεν βλέπουν τίποτε ουσιαστικό, δεν βλέπουν να γίνεται έλεγχος, και απλά το βλέπουν ως «κέρασμα» στα κέντρα ελέγχου.
Σε άλλες χώρες το ΚΤΕΟ είναι ο βασικός μηχανισμός που διατηρεί τα αυτοκίνητα σε καλή κατάσταση. Δεν περιμένεις να δημιουργηθεί το πρόβλημα πριν το φτιάξεις, αλλά κατά τον έλεγχο, εφόσον κάποιο σύστημα βρεθεί κάτω από τα όριά του, επιβάλλεται η επισκευή του, αλλιώς το αυτοκίνητο κόβεται. Και αν κοπεί, απλά δεν κυκλοφορεί.
Αυτή τη λογική θα ήταν ιδανική για την Ελλάδα, ώστε τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Όμως το διάστημα των δύο ετών μεταξύ ελέγχων επιτρέπει δικαιολογίες, υπεκφυγές, και συχνά αφήνει αυτοκίνητα παντελώς ακατάλληλα στους δρόμους, εκθέτοντας όλους μας σε κινδύνους. Λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις απαιτούν τακτικό και σοβαρό έλεγχο.
Τι λέτε όμως; Αξίζει το έξοδο ώστε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο; Και αν όχι, τότε τι προτείνετε ώστε τα αυτοκίνητα στους δρόμους να είναι τεχνικώς άρτια; Γίνεται κάτι τέτοιο χωρίς κόστος; Τι λέτε;
Συγνώμη αλλά είμαι ο μόνος που βλέπω τους δρόμους γεμάτους δίχρονα,σάπια χρέπια αλλά περασμένα δήθεν από κτεο??Μήπως είμαι ο μόνος που ξέρει την ταρίφα για να ξεπερνάς τις διαδικασίες??Μας φταίγανε τα δημόσια κτεο,τώρα τα ιδιωτικά απλά τα αρπάζουν και απλά αν γίνουν οι έλεγχοι ετήσιοι,θα τα αρπάζουν πιό πολύ !!!
Ό έλεγχος του ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητα, πόσο μάλλον για τα δίκυκλα είναι ένα καθαρά εισπρακτικό μέτρο του κράτους και προσφέρει ελάχιστα στην ασφάλεια του οχήματος,Γιατί όποιος θέλει να έχει το κεφάλι ήσυχο χωρίς προβλήματα θα πάει σε ένα συνεργείο της επιλογής του για καλύτερο έλεγχο, εξάλλου σιγά τα χιλιόμετρα που κάνουμε κάθε χρόνο μ΄αυτές τις τιμές των καυσίμων.
Τέλος η έναρξη αυτής της συζήτησης για ΚΤΕΟ κάθε χρόνο ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ?
Ο τεχνικός ελεγχος στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ γενικά εχει απαξιωθεί...λογω της πελατειακής σχέσης επιχειρηματία και πελάτη!
Θεωρώ οτι δεν υφίσταται λόγος να γίνει ετήσιος, γιατί το μόνο όφελος θα ειναι στις αποδοχες του κράτους λογω παραβολων και φορων και φυσικά του επιχειρηματία!!
Δεν συμφωνώ με ετήσιο ΚΤΕΟ. Προτιμώ να πληρώνω τα λεφτά, που αντιστοιχούν στο ΚΤΕΟ, αλλά να μην περνάω από ΚΤΕΟ. Είμαι σε θέση να φροντίζω το αυτοκίνητο μου, ώστε να μην έχει προβλήματα, αλλά με ενοχλεί η διαδικασία να κλείνω ραντεβού, να περιμένω τον έλεγχο, να αγχώνομαι, μήπως βρουν κάτι κ.λ.π. Μου έχει τύχει τη μια χρονιά να σημειώσουν κάποια προβλήματα, ότι δήθεν έχει τζόγο κάποιο ακρόμπαρο, να ελέγξω το ακρόμπαρο σε συνεργείο, να μην βρεθεί καθόλου τζόγος, να ξαναπεράσω στο ίδιο ΚΤΕΟ μετά από 2 χρόνια και να μην σημειώσει ο ελεγκτής κανένα τζόγο. Σε άλλο αυτοκίνητο να σημειώσει ο ελεγκτής αδύναμη ισχύ φωτισμού των φώτων πορείας και μετά από 2 χρόνια να βρει τα φώτα σωστά, ο επόμενος ελεγκτής, στο ίδιο ΚΤΕΟ. Άρα δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη ότι γίνονται σωστοί έλεγχοι στα ΚΤΕΟ και θα προτιμούσα να μην περνάω ποτέ, ή να περνάω έστω κάθε 4 χρόνια.
Συγνώμη αλλά είμαι ο μόνος που βλέπω τους δρόμους γεμάτους δίχρονα,σάπια χρέπια αλλά περασμένα δήθεν από κτεο??Μήπως είμαι ο μόνος που ξέρει την ταρίφα για να ξεπερνάς τις διαδικασίες??Μας φταίγανε τα δημόσια κτεο,τώρα τα ιδιωτικά απλά τα αρπάζουν και απλά αν γίνουν οι έλεγχοι ετήσιοι,θα τα αρπάζουν πιό πολύ !!!
Ό έλεγχος του ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητα, πόσο μάλλον για τα δίκυκλα είναι ένα καθαρά εισπρακτικό μέτρο του κράτους και προσφέρει ελάχιστα στην ασφάλεια του οχήματος,Γιατί όποιος θέλει να έχει το κεφάλι ήσυχο χωρίς προβλήματα θα πάει σε ένα συνεργείο της επιλογής του για καλύτερο έλεγχο, εξάλλου σιγά τα χιλιόμετρα που κάνουμε κάθε χρόνο μ΄αυτές τις τιμές των καυσίμων. Τέλος η έναρξη αυτής της συζήτησης για ΚΤΕΟ κάθε χρόνο ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ?
Επειδή τα αυτοκίνητά μας ειναι παλιά, να περνάνε ΚΤΕΟ κάθε 3 μήνες και για να γίνεται καλύτερος ελεγχος να πληρώνουμε 100€ τη φορά.
Καί κάθε μήνα ένα ΚΤΕΟ τί πειράζει;
Ο τεχνικός ελεγχος στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ γενικά εχει απαξιωθεί...λογω της πελατειακής σχέσης επιχειρηματία και πελάτη! Θεωρώ οτι δεν υφίσταται λόγος να γίνει ετήσιος, γιατί το μόνο όφελος θα ειναι στις αποδοχες του κράτους λογω παραβολων και φορων και φυσικά του επιχειρηματία!!
ΤΙ ΛΕΤΕ ΒΡΕ ΤΡΕΛΛΟΙ !!!!!!!!!!! ΕΓΩ ΚΑΝΩ 4000 ΧΛΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Η ΣΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ΚΑΙΡΟ
ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ 10 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ
Δεν συμφωνώ με ετήσιο ΚΤΕΟ. Προτιμώ να πληρώνω τα λεφτά, που αντιστοιχούν στο ΚΤΕΟ, αλλά να μην περνάω από ΚΤΕΟ. Είμαι σε θέση να φροντίζω το αυτοκίνητο μου, ώστε να μην έχει προβλήματα, αλλά με ενοχλεί η διαδικασία να κλείνω ραντεβού, να περιμένω τον έλεγχο, να αγχώνομαι, μήπως βρουν κάτι κ.λ.π. Μου έχει τύχει τη μια χρονιά να σημειώσουν κάποια προβλήματα, ότι δήθεν έχει τζόγο κάποιο ακρόμπαρο, να ελέγξω το ακρόμπαρο σε συνεργείο, να μην βρεθεί καθόλου τζόγος, να ξαναπεράσω στο ίδιο ΚΤΕΟ μετά από 2 χρόνια και να μην σημειώσει ο ελεγκτής κανένα τζόγο. Σε άλλο αυτοκίνητο να σημειώσει ο ελεγκτής αδύναμη ισχύ φωτισμού των φώτων πορείας και μετά από 2 χρόνια να βρει τα φώτα σωστά, ο επόμενος ελεγκτής, στο ίδιο ΚΤΕΟ. Άρα δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη ότι γίνονται σωστοί έλεγχοι στα ΚΤΕΟ και θα προτιμούσα να μην περνάω ποτέ, ή να περνάω έστω κάθε 4 χρόνια.