Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Το NX 300h έχει στοιχεία χρωμίου σε σχήμα L στα άκρα του προφυλακτήρα.

Το ανανεωμένο NX 300h συνεχίζει με το ίδιο κινητήριο σύνολο των 2.5 λτ. που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Το NX 300 είναι ουσιαστικά ίδιο με το απερχόμενο NX 200t από μηχανικής σκοπιάς και χρησιμοποιεί τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λτ.

Πολύ σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στο στήσιμο της ανάρτησης του NX ώστε να βελτιωθεί τόσο το κράτημα όσο και η άνεση και στις οποίες περιλαμβάνονται επανασχεδιασμένα ελατήρια, αντιστρεπτική δοκός και σινεμπλόκ.

Το εσωτερικό του ανανεωμένου NX δείχνει σύγχρονο και ποιοτικό.

Το Lexus NX ανανεώθηκε

6.152 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/4/2017

Η Lexus ανανέωσε το NX παρ ότι δεν είχε αρχίσει να δείχνει σημάδια γήρανσης. Οι αλλαγές ήταν πολλές και μικρές οπότε ενώ υπήρξαν αλλαγές σε ένα μεγάλο ποσοστό του αυτοκινήτου η γενική εικόνα που σου δίνει δεν απέχει πολύ από την προηγούμενη γενιά.

 
Το Lexus NX δεν μπορείς να πεις ότι χρειαζόταν κάποιο facelift. Παρ` όλα αυτά οι Ιάπωνες το ανανέωσαν και μας το παρουσίασαν στην έκθεση της Σαγκάης. Οι αλλαγές είναι λίγες αλλά υπόσχονται να δώσουν έναν πιο ασφάλτινο αέρα στο εντυπωσιακό SUV.

Η Lexus λέει ότι όλη η μπροστινή μάσκα είναι αλλαγμένη αλλά μόνο το εκπαιδευμένο μάτι θα βρει όλες τις διαφορές οι οποίες εντοπίζονται κυρίως στην εμπρός γρίλια, στα ανασχεδιασμένα φώτα και στα LED φώτα ημέρας σε σχήμα “τικ”.

Επιπλέον, τα NX 300h και  NX 300 F Sport έχουν αλλαγμένες εισαγωγές αέρα και φώτα ομίχλης. Στο πίσω μέρος έχουμε νέες, μεγαλύτερες και χρωμιομένες απολήξεις, αλλαγμένα φώτα, νέο spoiler και για το NX 300h στοιχεία χρωμίου σε σχήμα L στα άκρα του προφυλακτήρα. Διαθέσιμο είναι και ένα νέο σετ ζαντών αλουμινίου, 18 ιντσών. Το NX 300 είναι ουσιαστικά ίδιο με το απερχόμενο NX 200t από μηχανικής σκοπιάς και χρησιμοποιεί τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λτ. Το NX 300h  διατηρεί τον κινητήρα των 2.5 λτ. ο οποίος συνδυάζεται με ένα ζευγάρι ηλεκτρικά μοτέρ ενώ η Lexus λέει ότι και τα δύο μοντέλα παραμένουν στα ίδια επίπεδα από άποψη επιδόσεων.

Πολύ σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στο στήσιμο της ανάρτησης του NX ώστε να βελτιωθεί τόσο το κράτημα όσο και η άνεση και στις οποίες περιλαμβάνονται επανασχεδιασμένα ελατήρια, αντιστρεπτική δοκός και σινεμπλόκ. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί νέα αμορτισέρ καθώς είναι ένας τομέας που είχε δεχτεί κριτική στην προηγούμενη γενιά. Στο 2018 NX υιοθετήθηκε το σύστημα Adaptive Variable Suspension από το LC 500 που παραμετροποιεί την ανάρτηση σε μέχρι 650 σημεία.

Όπως και πριν, το πιο ικανό NX F Sport, αποκλειστικά στην έκδοση NX 300, ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα με τη μαύρη του γρίλια, τους ειδικούς τροχούς και το νέο εσωτερικό.

Tags: LEXUS NX, LEXUS, NX, 300H, 300, F, SPORT
 
  • Πειραιωτης

    Και καθολου να μην το ειχαν πειραξει εξακολουθει να ειναι το ομορφοτερο μεσαιο suv με δυναμικες ξεχωριστες γραμμες και απιθανο εσωτερικο. Δεν ειναι τυχαια η τεραστια εμπορικη καριερα που κανει σε ολες της αγορες!!

      1