4 φωτογραφίες »

Το Νέο Golf Variant θα πάρει το μακρύ μεταξόνιο της Skoda Octavia

To νέο VW Golf και τα αδέρφια του

6.546 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2020)

3 νέα Golf! Χτίσιμο της γκάμας του νέου Golf και λανσάρισμα των εκδόσεων «δορυφόρων»: Η VW μακραίνει το Variant και στέλνει το Golf στο… γυμναστήριο.

Καλά, καλά το Golf δεν έχει έρθει ακόμη στους εμπόρους της VW (και όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη) και η VW ετοιμάζει κιόλας τις πρώτες… επεκτάσεις. Κι αυτό θα μπορούσε να το πάρει κανείς τοις μετρητοίς. Διότι η επόμενη στέισον βάγκον έκδοση του Golf, το διάσημο Variant, θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο και θα βασίζεται πάνω στο μεγεθυμένο μεταξόνιο της Skoda Octavia. Στα 2,64 μέτρα του μεταξονίου θα προστεθούν λοιπόν πέντε –πολύ σημαντικοί- πόντοι.

Kι αυτό δε θα ευνοήσει μόνο το επίπεδο των χώρων, το οποίο θα ανέβει φυσικά, αλλά και την εμφάνιση. Τα στέισον βάγκον Golf ήταν άλλοτε ιδιόμορφα (όπως το Golf V) ή εξέφραζαν αμέσως πόσο πρακτικά οχήματα είναι (όπως το Golf VII). To Golf Variant της όγδοης γενιάς θα είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο με ωραίες αναλογίες και, στο βαθμό του εφικτού, θα είναι και αρκετά σπορτίφ. Είναι επίσης γεγονός ότι, οι αποστάσεις έναντι ενός Passat θα είναι πια πολύ περιορισμένες.

Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πόσο ανέβασε τον πήχη το πεντάθυρο Golf σε θέματα τεχνολογίας. Είτε πρόκειται για το ψηφιακό κόκπιτ, τα βοηθήματα προς τον οδηγό, τους κινητήρες με υβριδικό σύστημα 48 βολτ, το διπλό ψεκασμό AdBlue στους ντίζελ – το Golf μοιάζει να είναι μια γενιά πιο σύγχρονο έναντι του Passat, το οποίο έκανε πρόσφατα λίφτινγκ.

Φυσικά, το Variant θα αποτελέσει τη βάση και για μια ακόμα πολύ σημαντική έκδοση της γκάμας: το Alltrack, το οποίο θα είναι ανυψωμένο και με πολλά SUV στοιχεία, όπως επιτάσσει η εποχή. Και οι δύο παραλλαγές θα παρουσιαστούν προς τα τέλη του καλοκαιριού και λογικά θα προλάβουν να κάνουν λανσάρισμα πριν βγει το 2020.

Λίγο νωρίτερα, η VW σχεδιάζει να ανοίξει το δικό της «γυμναστήριο» και να στείλει εκεί το νέο Golf. Ήδη έχει προγραμματιστεί, στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης, να κάνει πρεμιέρα το νέο Golf GTI, το οποίο θα ξεπερνά ήδη από τη βασική του έκδοση τους 245 ίππους του τωρινού μοντέλου Performance. Tα υπόλοιπα βασικά τεχνικά στοιχεία θα μείνουν ίδια: κίνηση εμπρός, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το DSG να φωνάζει «παρών», αλλά στα έξτρα. Λίγο αργότερα, το Μάιο, στη μεγάλη μάζωξη των GTI στη λίμνη Βέρτερ στην Αυστρία, η VW θα δείξει την έκδοση TCR με τις μεγάλες αεροτομές και τα σπόιλερ, ένα αυτοκίνητο-βάση για το αγωνιστικό που θα ακολουθήσει.

Ένα δίμηνο πιο μετά, μέσα στο καλοκαίρι θα δούμε την τοπ έκδοση της γκάμας: το καυτό Golf R. Δεν είναι ακόμη οριστικό αλλά, το μοντέλο των 333 ίππων θα κάνει πιθανότατα πρεμιέρα, στο Goodwood Festival of Speed – έτσι θα έχει την ευκαιρία να δείξει επιτόπου στην πίστα τι μπορεί να κάνει.

Σχεδόν ταυτόχρονα, η VW θα ανανεώσει και το Tiguan, το σημαντικότερο μοντέλο της πλέον (τουλάχιστον σε παγκόσμιο επίπεδο, διότι σε κάποιες αγορές της Ευρώπης το Golf παραμένει μπροστά). Το λίφτιγνκ του Tiguan σας το είχαμε δείξει και πριν από λίγο καιρό, αλλά τώρα επανερχόμαστε με νεότερη φωτογραφία, βασισμένη σε νέες εμφανίσεις του μοντέλου σε κοινή θέα, αν και με μπόλικο καμουφλάζ ακόμη.

Οι διαφορές στο εμπρός μέρος είναι αρκετά αισθητές και κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει μεγαλύτερο. Τα φώτα είναι επηρεασμένα από το νέο Golf ενώ τα LED φώτα ημέρας διατρέχουν όλο το «πρόσωπο» του μοντέλου, στο στιλ του ID.3, πάνω από την ανανεωμένη εκδοχή του λογότυπου της εταιρείας.

Τεχνικά θα υπάρξει δανεισμός των περισσότερων στοιχείων του νέου Golf, ξεκινώντας από την υβριδική τεχνολογία και φτάνοντας μέχρι το ραφινάρισμα που έχει γίνει στα συμβατικά σύνολα. Το λανσάρισμα θα γίνει το χειμώνα.

Η άποψή μας
Το 2020 είναι για τη VW μια χρονιά ορόσημο λόγω των ΙD μοντέλων. Εξίσου σημαντική είναι όμως και η διεύρυνση της γκάμας του νέου Golf, όπως και η ανανέωση του Tiguan. Aυτά είναι τα μοντέλα που φέρνουν τα λεφτά στη VW.

Toyota
test center