Το νέο Yaris GRMN, έχει το Nurburgring στο αίμα του.

Η Toyota βρυχάται

6.907 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2017)

Τέσσερα μοντέλα της Toyota που κάνουν το «θηρίο» να βρυχάται. Ποια είναι;

Ξέχασε κανείς τι μοντέλα παράγει η Toyota; Μήπως νόμισε κανείς πως ασχολείται μόνο με εταιρικές πωλήσεις και τα μοντέλα της έχουν έμφαση στην οικονομία; Η Toyota πάντως είναι εδώ και δηλώνει το «παρών» με μοντέλα που αλλάζουν τελείως αυτά που νομίζατε. Ποια;

Ας ξεκινήσουμε από το νέο Yaris GRMN. Ούτε GTI, ούτε TS, ούτε τίποτε. Η Toyota έβαλε δίπλα στο Yaris ένα μακρύ όνομα που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει Gazoo Racing ρυθμισμένο από τον κυρίαρχο της Νυρεμβέργης. Της πίστας φυσικά. Τέτοιο όνομα σε μικρό GTI δεν έχουμε ξανακούσει.

Με 1.8 λίτρα, 210+ άλογα, torsen διαφορικό και στήσιμο για πολύ γρήγορη οδήγηση, το Yaris δεν είναι απλά ένα ακόμη GTI της κατηγορίας. Είναι και το πιο «καθαρόαιμο» ανάμεσα στον ανταγωνισμό, χωρίς τούρμπο, με κομπρέσορα, για ατμοσφαιρική αίσθηση γκαζιού. Περιμέναμε ένα γρήγορο Yaris, τόσο σκληροπυρηνικό όμως, μάλλον όχι.

Αν το Yaris κάνει εντύπωση για μία μόνο έκδοσή του, τότε στην άλλη όχθη του Ατλαντικού η Toyota ετοιμάζεται για μία επανάσταση. Το Camry μεταμορφώνεται από την κούρσα του συνταξιούχου, σε ένα πεντάπορτο κουπέ αυτοκίνητο. Η αναβάθμιση είναι τέτοια που πολλοί μιλούν για ριζική ρήξη με τους παραδοσιακούς αγοραστές του μοντέλου, όμως η αλήθεια είναι ότι μάλλον όλοι το περίμεναν, και όλοι το ήθελαν.

Η Toyota εξάλλου φαίνεται να έχει δείξει τις προθέσεις της τόσο με το GT86, το πισωκίνητο κουπέ της μάρκας που κυκλοφορεί στους δρόμους χωρίς ανταγωνισμό, ένα σίγουρο κλασσικό του μέλλοντος, όσο και με το καινούργιο της SUV, το C-HR, που μετά την φοβερή του σχεδίαση, το έφερε στη Φρανκφούρτη και σε μία «γρήγορη» έκδοση, χωρίς όμως να μας λέει τι μοτέρ, τι επιδόσεις και τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε από αυτό.

Και για το τέλος, αναμένουμε Toyota Supra, ένα υπεραυτοκίνητο που η μάρκα ετοιμάζει σε συνεργασία με την ΒΜW. Αν υπήρχαν αμφιβολίες για τις προθέσεις της μάρκας, η Supra μάλλον θα τις τελειώσει, φέρνοντας ένα μοντέλο απέναντι στον εγχώριο ανταγωνισμό του Nissan GT-R αλλά και στους πιο παραδοσιακούς κατασκευαστές όπως η Porsche, η Aston Martin και η Mercedes.

Εσείς έχετε ακόμη αμφιβολίες; Θεωρείτε ακόμη την Toyota παραδοσιακή μάρκα με έμφαση στην οικονομία; Μήπως είναι ώρα όλη η τεχνολογία που η μάρκα λανσάρισε με στόχο τα απλά αυτοκίνητα τώρα να μπει και στα γρήγορα; Και τελικά εσείς αυτή την νέα Toyota πως τη βλέπετε;

SPRING SEAT
NISSAN