
Εσείς σε τι δίνετε περισσότερο σημασία; Στην καμπίνα ή στην οδική συμπεριφορά;
Το εσωτερικό μετράει
Τελικά μήπως ζούμε στην εποχή όπου το σημαντικότερο στοιχείο ενός αυτοκινήτου είναι το εσωτερικό του, στο ποίο περνάμε και τις ώρες μας σε αυτό και όχι το αμάξωμα και το πως στρίβει;
autotriti team
Στο κάτω κάτω μιλάμε για
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
αυτοκίνητα που απευθύνονται στο μέσο οδηγό που δεν θα υπερστρέψει, δεν θαυποστρέψει (όχι σκοπίμως τουλάχιστον) και δεν θα τα δει στο όριο. Ακόμη και τότε όμως, τα ηλεκτρονικά θααναλάβουν να τον βγάλουν ασπροπρόσωπο.Μήπως λοιπόν είναι ώρα ναστρέψουμε την προσοχή μας σε κάτι άλλο; Σε κάτι που σήμερα μετράει περισσότεροαπό ποτέ, ειδικά αφού όλα τα άλλα είναι κανονισμένα, φροντισμένα και εντάξει;
Οι κατασκευαστές πάντωςέχουν ήδη αρχίσει. Ήδη διαφημιστικές καμπάνιες γίνονται στο όνομα της καμπίνας.Βλέπεις έχουμε κακομάθει. Όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια γύρω μας έχουν γίνειπλέον δεύτερη φύση. Οθόνες, πληροφόρηση, ψυχαγωγία. Δεν είναι λογικό να θέλουμεκαι στην καμπίνα πλέον κάτι από αυτόν τον κόσμο, και όχι απλά «ποιότητακατασκευής» και τέλειο φινίρισμα;
Σήμερα η καμπίνα τουαυτοκινήτου μεταμορφώνεται περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μέρος τουαυτοκινήτου. Οι οθόνες υπάρχουν παντού, και η πληροφόρηση γίνεται πλέον όχιαπλά μέρος της εμπειρίας οδήγησης, αλλά η ίδια η εμπειρία. Η μετακίνηση στοαυτοκίνητο έχει περάσει σημαντικά σε δεύτερη μοίρα και αυτό που πλέον μετράειπερισσότερο είναι πως περνάμε την ώρα μας μέσα στην καμπίνα.
Τα συστήματα πληροφόρησηςκαι ψυχαγωγίας ενοποιούνται και πλέον πολλά αυτοκίνητα διαθέτουν συμβατότητα μελογισμικά της Apple ή της Google. Οι κατασκευαστές ξέρουν πως οι οδηγοίπεριμένουν την ίδια τεχνολογία, ίδια πληροφόρηση και ίδια ψυχαγωγία με αυτή πουπαρέχει ένα κινητό τηλέφωνο, κάτι πλέον πολύ διαδεδομένο. Ειδικά οι νέοιαγοραστές αφήνουν το θέμα της οδήγησης στην άκρη και ασχολούνται βασικά με τιςπαροχές της καμπίνας.
Το πώς στρίβει (φρενάρει κλπ) πρέπει να είναι το πρώτο που πρέπει να απασχολεί τον οδηγό. Το εσωτερικό είναι το επόμενο, αλλά με βασικό κριτήριο την εργονομία, ώστε η προσοχή του οδηγού να αποσπάται το λιγότερο δυνατόν. Η εξωτερική εμφάλιση πρέπει να είναι (θεωρητικά) το τελευταίο, αλλά στην πράξη μάλλον είναι το πρώτο (μαζί με την τιμή).