ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς σε τι δίνετε περισσότερο σημασία; Στην καμπίνα ή στην οδική συμπεριφορά;

Εσείς σε τι δίνετε περισσότερο σημασία; Στην καμπίνα ή στην οδική συμπεριφορά;

Το εσωτερικό μετράει

6.098 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)

Τελικά μήπως ζούμε στην εποχή όπου το σημαντικότερο στοιχείο ενός αυτοκινήτου είναι το εσωτερικό του, στο ποίο περνάμε και τις ώρες μας σε αυτό και όχι το αμάξωμα και το πως στρίβει;

autotriti team

Τα αυτοκίνητα πλέον έχουν προοδεύσει πάρα πολύ και πολύτιμος αρωγός στην πρόοδο αυτή στάθηκαν και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Και αυτό γιατί ακόμη και τα μέτρια μοντέλα με την βοήθεια της τεχνολογίας είναι ασφαλή, ουδέτερα και προβλέψιμα.

Στο κάτω κάτω μιλάμε για

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

αυτοκίνητα που απευθύνονται στο μέσο οδηγό που δεν θα υπερστρέψει, δεν θαυποστρέψει (όχι σκοπίμως τουλάχιστον) και δεν θα τα δει στο όριο. Ακόμη και τότε όμως, τα ηλεκτρονικά θααναλάβουν να τον βγάλουν ασπροπρόσωπο.

Μήπως λοιπόν είναι ώρα ναστρέψουμε την προσοχή μας σε κάτι άλλο; Σε κάτι που σήμερα μετράει περισσότεροαπό ποτέ, ειδικά αφού όλα τα άλλα είναι κανονισμένα, φροντισμένα και εντάξει;

Οι κατασκευαστές πάντωςέχουν ήδη αρχίσει. Ήδη διαφημιστικές καμπάνιες γίνονται στο όνομα της καμπίνας.Βλέπεις έχουμε κακομάθει. Όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια γύρω μας έχουν γίνειπλέον δεύτερη φύση. Οθόνες, πληροφόρηση, ψυχαγωγία. Δεν είναι λογικό να θέλουμεκαι στην καμπίνα πλέον κάτι από αυτόν τον κόσμο, και όχι απλά «ποιότητακατασκευής» και τέλειο φινίρισμα;

Σήμερα η καμπίνα τουαυτοκινήτου μεταμορφώνεται περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μέρος τουαυτοκινήτου. Οι οθόνες υπάρχουν παντού, και η πληροφόρηση γίνεται πλέον όχιαπλά μέρος της εμπειρίας οδήγησης, αλλά η ίδια η εμπειρία. Η μετακίνηση στοαυτοκίνητο έχει περάσει σημαντικά σε δεύτερη μοίρα και αυτό που πλέον μετράειπερισσότερο είναι πως περνάμε την ώρα μας μέσα στην καμπίνα.

Τα συστήματα πληροφόρησηςκαι ψυχαγωγίας ενοποιούνται και πλέον πολλά αυτοκίνητα διαθέτουν συμβατότητα μελογισμικά της Apple ή της Google. Οι κατασκευαστές ξέρουν πως οι οδηγοίπεριμένουν την ίδια τεχνολογία, ίδια πληροφόρηση και ίδια ψυχαγωγία με αυτή πουπαρέχει ένα κινητό τηλέφωνο, κάτι πλέον πολύ διαδεδομένο. Ειδικά οι νέοιαγοραστές αφήνουν το θέμα της οδήγησης στην άκρη και ασχολούνται βασικά με τιςπαροχές της καμπίνας.

Εσείς; Είστε έτοιμοι να αρχίσετε να ασχολείστε με τοτι «ανέσεις» σας παρέχει η καμπίνα και τι τεχνολογία σας προσφέρεται, ή σαςνοιάζει ακόμη πόσο διαφορετικά στρίβει το ένα αυτοκίνητο από το άλλο; Τι λέτε;Συμφωνείτε πως η προσέγγιση έχει αλλάξει; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN