ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πιάνουν τα χέρια σας, όμως τι εργασίες κάνετε μόνοι σας στο αυτοκίνητό σας;

Πιάνουν τα χέρια σας, όμως τι εργασίες κάνετε μόνοι σας στο αυτοκίνητό σας;

Το φτιάχνεις μόνος σου;

6.728 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2015)

Tελικά μέχρι που θα φτάσετε για να διατηρήσετε το αυτοκίνητό σας σε καλή κατάσταση και να γλιτώσετε λεφτά από εργασία σε συνεργεία;

autotriti team

Έχετε αλλάξει ποτέ μόνοι σας του υαλοκαθαριστήρες σας; Μήπως το φίλτρο αέρα και τα μπουζί; Μήπως ακόμη και τα τακάκια των φρένων; Eνα τυπικό σέρβις αυτοκινήτου περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών, μπουζί, φίλτρου αέρα, καμπίνας, καυσίμου. Αν τα υλικά είναι περίπου 80 ευρώ, η εργασία είναι άλλα τόσα στα περισσότερα συνεργεία. Υπάρχει τρόπος να τα γλιτώσετε; Ναι, αν τα κάνετε όλα μόνοι σας. Μπορείτε;
Για μία τέτοια δουλειά το μόνο πρόβλημα θα ήταν η πρόσβαση στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Αν δεν το έχετε ξανακάνει ακούγεται πυρηνική φυσική, αν όμως το δείτε να γίνεται μπροστά σας, και με τη βοήθεια κάποιου που το έχει κάνει ήδη μία φορά, τότε γίνεται δυνατό. Και 80 ευρώ δεν είναι λίγα.Oμως ένα σέρβις σε συνεργείο συνήθως περιλαμβάνει και αυτό που λέμε «έλεγχο». 
Αυτή η λυπητερή που σε περιμένει όταν πας να παραλάβεις και ενώ χαίρεσαι που έκανες της συντήρηση, σου λέει ο μηχανικός πως οι βάσεις των αμορτισέρ θέλουν αλλαγή την επόμενη φορά, ή πως καλό είναι να αλλαχτούν τα πίσω τακάκια, ή πως θέλεις αλλαγή υγρού στο σύστημα ψύξης. Αυτά μόνοι σας μπορείτε να τα κάνετε; 
Είναι όλα δουλειές που γίνονται χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Αρκεί να ξέρετε τι κάνετε και να έχετε ένα σετ από τα σωστά εργαλεία. Κάποιες δουλειές για ένα «σπιτικό» συνεργείο είναι πιο μεγάλες από ότι σε ένα κανονικό. Δεν έχεις ράμπα να σηκώσεις το αυτοκίνητο, πρέπει να δουλεύεις με τον γρύλο και τάκους και έναν τροχό τη φορά. 
Μία αλλαγή στα πίσω τακάκια στο συνεργείο θέλει το πολύ μία ώρα (σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτείται και χρήση εγκεφάλου προκειμένου να ανοίξουν οι δαγκάνες). Στο σπίτι μπορεί να πάρει τρεις. Αν ξέρεις τι κάνεις.Το θέμα είναι πως ένα μεγάλο ποσοστό των εργασιών που απαιτούνται σε ένα μέσο αυτοκίνητο γίνονται σχετικά εύκολα στο σπίτι. 
Με κόστος τον χρόνο που αφιερώνεις και μόνα έξοδα τα ανταλλακτικά και τα αναλώσιμα, άντε και κανένα καινούργιο εργαλείο, πολλές εργασίες γίνονται με μηδενικά εργατικά. Και μιλάμε για εργασίες που τα εργατικά μπορούν να μαζευτούν σε αρκετές εκατοντάδες ευρώ.
Oμως, ξανά, πρέπει να ξέρεις τι κάνεις. Δεν γίνονται αυτές οι δουλειές απλά βλέποντας ένα βίντεο στο YouΤube. Θέλουν εμπειρία και γνώση, αλλά, το σημαντικότερο, θέλουν γνώση των κινδύνων που υπάρχουν. Δεν θες να πας να κατεβάσεις ένα αμορτισέρ χωρίς να έχεις «μαζέψει» το ελατήριο, για παράδειγμα.
Εσείς λοιπόν μέχρι που φτάνετε; Τι δουλειές κάνετε στο αυτοκίνητό σας για να μειώσετε τα έξοδα συντήρησης; Μέχρι που ξέρετε και που πειραματίζεστε; Και με το θέμα της ασφάλειας τι κάνετε;  
elk test
NISSAN