Ο πόλεμος μεταξύ των κατασκευαστών έχει περάσει σε τεχνολογικό επίπεδο. Πλέον δεν έχει σημασία το 0-100 χλμ./ώρα, αλλά τα high-tech συστήματα που έχει εξελίξει ο καθένας. Εσάς, πως σας φαίνεται αυτό;
autotriti team
Στην Έκθεση τεχνολογίας του Λας Βέγκας (CES) στις αρχές του χρόνου η συμμετοχή των αυτοκινητοκατασκευαστών ήταν πιο έντονη από ποτέ. Είδαμε πολλά ηλεκτροκίνητα οχήματα, καθώς και τεχνολογίες από το μέλλον όπως συστήματα αυτόνομης οδήγησης ή συστήματα πολυμέσων που για να τα χειριστείς δεν χρειάζεται να πιέσεις ή περιστρέψεις κάποιον διακόπτη, αλλά να κάνεις μία χειρονομία, σαν να ήσουν μαέστρος ορχήστρας…
Φαίνεται, δηλαδή, ότι η μάχη των κατασκευαστών έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Στόχος τους δεν είναι μόνο να εξελίξουν πιο αποδοτικά και οικονομικά σε κατανάλωση μοτέρ, ή να κατασκευάσουν πιο ασφαλή οχήματα. Αυτό θεωρείται δεδομένο. Πλέον, ο ανταγωνισμός έγκειται στο πόσες κάμερες και αισθητήρες θα έχει ένα μοντέλο ώστε να μπορεί να φρενάρει, να στρίψει ή ακόμα και να οδηγηθεί μόνο του, πόσες και πόσο ιντσών θα είναι οι οθόνες στο εσωτερικό, τι on-line εφαρμογές που θα διευκολύνουν τη ζωή του οδηγού θα υπάρχουν ή πόσο μακριά θα φέγγουν τα laser φώτα…
Και όλα τα παραπάνω για να επιτευχθούν δεν εξαρτώνται από κάποια μηχανική πατέντα, αλλά από το hardware και το software των υπολογιστών που θα φέρουν. Αυτοί θα αναλύουν τα δεδομένα, και ανάλογα με το γρήγοροι είναι, θα ορίζονται οι τεχνολογικές δυνατότητες του κάθε οχήματος. Στο μέλλον, εκτός από τα κλασικά στοιχεία όπως κατανάλωση ή επιδόσεις, στα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου θα ψάχνουμε και την ταχύτητα των επεξεργαστών και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως τώρα δηλαδή κοιτάμε τα χαρακτηριστικά ενός laptop ή smartphone…
Εσείς τι λέτε; Πως σας φαίνεται αυτή η ιδέα, δηλαδή εκτός από το 0-100, την ιπποδύναμη ή την κατανάλωση, να διαλέγετε σύμφωνα με τις τεχνολογικές δυνατότητες του κάθε αυτοκινήτου;
Δεν νομίζω ότι είναι περίεργη η στροφή των οδηγών στις ευκολίες οδήγησης, για τους παρακάτω λόγους:
1.Οι σημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες και η high tech αστυνόμευση (αλλού) δεν αφήνουν πολλές ευκαιρίες για την αξιοποίηση της ισχύος ενός αυτοκινήτου.
2. Η ισχύς του κινητήρα δεν συμβαδίζει συνήθως με την οικονομία (αγοράς και χρήσης), που με τις σημερινές συνθήκες αποκτά σημαντική βαρύτητα.
3. Τα αυτοκίνητα σήμερα διαθέτουν ικανοποιητική ισχύ για καθημερινή χρήση και είναι απαλλαγμένα από "ιδιοτροπίες", αλλά μάλλον και από προσωπικότητα.
4. Ο μέσος οδηγός θέλει να ασχολείται λιγότερο με το αυτοκίνητο και την οδήγηση, και να διαθέτει το χρόνο που περνά μέσα στο αυτοκίνητο για άλλλες δραστηριότητες.
5. Το ενδιαφέρον της νεολαίας έχει στραφεί περισσότερο στη διαχείρηση υπολογιστικών συστημάτων, παρά στην μηχανολογική τεχνολογία.
Δεν νομίζω ότι είναι περίεργη η στροφή των οδηγών στις ευκολίες οδήγησης, για τους παρακάτω λόγους:
1.Οι σημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες και η high tech αστυνόμευση (αλλού) δεν αφήνουν πολλές ευκαιρίες για την αξιοποίηση της ισχύος ενός αυτοκινήτου.
2. Η ισχύς του κινητήρα δεν συμβαδίζει συνήθως με την οικονομία (αγοράς και χρήσης), που με τις σημερινές συνθήκες αποκτά σημαντική βαρύτητα.
3. Τα αυτοκίνητα σήμερα διαθέτουν ικανοποιητική ισχύ για καθημερινή χρήση και είναι απαλλαγμένα από "ιδιοτροπίες", αλλά μάλλον και από προσωπικότητα.
4. Ο μέσος οδηγός θέλει να ασχολείται λιγότερο με το αυτοκίνητο και την οδήγηση, και να διαθέτει το χρόνο που περνά μέσα στο αυτοκίνητο για άλλλες δραστηριότητες.
5. Το ενδιαφέρον της νεολαίας έχει στραφεί περισσότερο στη διαχείρηση υπολογιστικών συστημάτων, παρά στην μηχανολογική τεχνολογία.
Δεν νομίζω ότι είναι περίεργη η στροφή των οδηγών στις ευκολίες οδήγησης, για τους παρακάτω λόγους: 1.Οι σημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες και η high tech αστυνόμευση (αλλού) δεν αφήνουν πολλές ευκαιρίες για την αξιοποίηση της ισχύος ενός αυτοκινήτου. 2. Η ισχύς του κινητήρα δεν συμβαδίζει συνήθως με την οικονομία (αγοράς και χρήσης), που με τις σημερινές συνθήκες αποκτά σημαντική βαρύτητα. 3. Τα αυτοκίνητα σήμερα διαθέτουν ικανοποιητική ισχύ για καθημερινή χρήση και είναι απαλλαγμένα από "ιδιοτροπίες", αλλά μάλλον και από προσωπικότητα. 4. Ο μέσος οδηγός θέλει να ασχολείται λιγότερο με το αυτοκίνητο και την οδήγηση, και να διαθέτει το χρόνο που περνά μέσα στο αυτοκίνητο για άλλλες δραστηριότητες. 5. Το ενδιαφέρον της νεολαίας έχει στραφεί περισσότερο στη διαχείρηση υπολογιστικών συστημάτων, παρά στην μηχανολογική τεχνολογία.
Δεν νομίζω ότι είναι περίεργη η στροφή των οδηγών στις ευκολίες οδήγησης, για τους παρακάτω λόγους: 1.Οι σημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες και η high tech αστυνόμευση (αλλού) δεν αφήνουν πολλές ευκαιρίες για την αξιοποίηση της ισχύος ενός αυτοκινήτου. 2. Η ισχύς του κινητήρα δεν συμβαδίζει συνήθως με την οικονομία (αγοράς και χρήσης), που με τις σημερινές συνθήκες αποκτά σημαντική βαρύτητα. 3. Τα αυτοκίνητα σήμερα διαθέτουν ικανοποιητική ισχύ για καθημερινή χρήση και είναι απαλλαγμένα από "ιδιοτροπίες", αλλά μάλλον και από προσωπικότητα. 4. Ο μέσος οδηγός θέλει να ασχολείται λιγότερο με το αυτοκίνητο και την οδήγηση, και να διαθέτει το χρόνο που περνά μέσα στο αυτοκίνητο για άλλλες δραστηριότητες. 5. Το ενδιαφέρον της νεολαίας έχει στραφεί περισσότερο στη διαχείρηση υπολογιστικών συστημάτων, παρά στην μηχανολογική τεχνολογία.