• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
9 φωτογραφίες »

Με πόσα «έστριψε» το νέο Hyundai Tucson;

68.872 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2021)

Παρά το ύψος και ορισμένα χαρακτηριστικά που τονίζουν την άνεση, το νέο Hyundai Tucson όχι μόνο δεν απογοήτευσε, αλλά αντίθετα είχε μια συνολικά πολύ καλή εικόνα στο απαιτητικό Elk Test, που στην Ελλάδα καθιέρωσε το AutoTρίτη.


Με επίκεντρο την επαναστατική του σχεδίαση, το προηγμένο τεχνολογικό του προφίλ, την premium προσέγγισή του σε ποιότητα και εικόνα, τους μεγάλους του χώρους, την πλούσια γκάμα εκδόσεων και κινητήρων, αλλά και το παραδοσιακά «αχτύπητο» Value for money, το νέο Tucson βάζει με το καλημέρα δύσκολα στο σκληρό ανταγωνισμό του. Παράλληλα με την εικόνα του στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου έδειξε πως το πακέτο που προσφέρει είναι εξαιρετικό. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τι κατάφερε στη σημαντική αυτή δοκιμή ασφάλειας, η έκδοση με τον 1,6 T-GDI βενζινοκινητήρα των 180 ίππων που συνδυάζεται με το προηγμένο μηχανικό κιβώτιο iMT.

70 χλμ./ώρα - Επιτυχής προσπάθεια
H μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης και το υψηλό αμάξωμα είναι αλήθεια πως μας προϊδέασαν έτσι ώστε να είναι ιδιαίτερα συγκρατημένη η πρώτη προσπάθεια. Έτσι ξεκινήσαμε από τα 70 χλμ./ώρα. Το νέο Tucson όμως μας έβαλε τα γυαλιά, αφού όχι μόνο ολοκλήρωσε τη δοκιμασία με ευκολία, αλλά έδειξε απρόσμενα άμεση απόκριση στις εντολές από το τιμόνι εκτελώντας άψογα τις απότομες εναλλαγές πορείας. Σημαντικότερη ήταν η αίσθηση πως στην κάθε αλλαγή πορείας τόσο οι φορτισμένοι, όσο και οι απέναντί τους, τροχοί έμειναν σε επαφή με το δρόμο. Το δε ESP δεν χρειάστηκε καν να λειτουργήσει με το κορεάτικο SUV να έχει ουδέτερη αντίδραση σε όλη της διάρκεια της δοκιμασίας. 

73 χλμ./ώρα - Ανεπιτυχής προσπάθεια
Στην επαναλαμβανόμενη προσπάθειά του στα 73 χλμ./ώρα, το νέο Hyundai Tucson είχε μερικά οριακά επιτυχημένα περάσματα, αλλά στα περισσότερα  φάνηκε να δυσκολεύεται να παραμείνει εντός… τροχιάς. H αισθητή κλίση, η προοδευτική, αλλά αρκετή υποστροφή σε συνδυασμό με μια τάση του πίσω εσωτερικού τροχού να ανασηκώνεται είναι στοιχεία που έδειξαν τη δυσφορία του συνόλου σε αυτή την ταχύτητα. Σαν αποτέλεσμα ήρθε η  μη επιτυχημένη προσπάθεια για την επόμενη αλλαγή πορείας, με την αίσθηση του τιμονιού να μη βοηθάει τη συνολική εικόνα. Πάντως, σημαντική είναι η αποτελεσματική επέμβαση του ESP που εξομάλυνε τις αντιδράσεις και που βοήθησε τον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο.

72 χλμ./ώρα - Επιτυχής προσπάθεια
Με σύμμαχο το πολύ καλό πλαίσιο, το Hyundai Tucson ολοκλήρωσε επιτυχημένα τη διαδικασία έχοντας ταχύτητα εισόδου τα 72 χλμ./ώρα. Η κλίση συγκρατήθηκε, τάσεις αναπήδησης δεν εμφανίστηκαν, ενώ το ESP φρέναρε συνεχώς τους κατάλληλους τροχούς εξαφανίζοντας την υποστροφή τάση. Όλες οι προσπάθειες σε αυτήν την ταχύτητα ήταν επιτυχημένες και σε όλες οι τέσσερις τροχοί παρέμειναν συνεχώς σε επαφή με το οδόστρωμα. 

Γενική αίσθηση οδηγού: 
Παρότι η ανάρτηση έχει μεγάλη διαδρομή, ελέγχει αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος, ενώ δεν παρατηρήθηκαν ανεπιθύμητες αναπηδήσεις. Η λειτουργία  του ESP έγινε έδειξε την απαραίτητη αποτελεσματικότητα.   

Γενική αίσθηση επιβαινόντων: 
Ακόμα και όταν ο πίσω εσωτερικός τροχός έχασε την επαφή με την άσφαλτο, αυτό πέρασε απαρατήρητο και χωρίς άσκοπες ταλαντώσεις.