" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το πρωτότυπο Peugeot 208 Hybrid FE θα βασίζεται στο κανονικό μοντέλο, αλλά με ορισμένες παρεμβάσεις, προκειμένου να μειωθεί το βάρος.

Το υβριδικό σύνολο του Peugeot 208 Hybrid FE αποτελείται από τον 1,2 λτ. κινητήρα του συμβατικού μοντέλου κι ένα ηλεκτρικό μοτέρ από το πρωτότυπο 908 Hybrid 4 του αγώνα Le Mans.

To νέο πρωτότυπο Peugeot 208 Hybrid FE

Διαβάστηκε από 4495 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/8/2013

Η Peugeot επιβεβαίωσε με δύο νέες εικόνες τη δημιουργία του πρωτότυπου Peugeot 208 Hybrid FE, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στην Φρανκφούρτη και θα είναι 200 κιλά πιο ελαφρύ από τις συμβατικές εκδόσεις.

 
Η Peugeot επισημοποίησε με δύο νέες φωτογραφίες την κατασκευή του πρωτότυπου υβριδικού 208, με την κωδική ονομασία 208 Hybrid FE. Το συγκεκριμένο υβριδικό, σύμφωνα με πληροφορίες, θα βασιστεί στο συμβατικό μοντέλο 1,0 λτ. VTi, αλλά θα είναι 200 κιλά πιο ελαφρύ.

Ειδικότερα, ως προς την εξωτερική σχεδίαση διαφοροποιείται στο πίσω μέρος όπου ένας νέος διαχύτης έχει τοποθετηθεί για τη βελτίωση ροής του αέρα, καινούργιες 19άρες ζάντες αλουμινίου επίσης με καλύτερη εισροή κι εκροή αέρα και χαμηλότερης τριβής κύλισης ελαστικά. Σημειωτέον ότι οι εξωτερικοί καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από ένα σύστημα καμερών.

Χαρακτηριστικό είναι ότι για τις δύο αναρτήσεις έχει χρησιμοποιηθεί ένα ειδικά επεξεργασμένο fiber glass, ενώ οι κυλινδροκεφαλές είναι «αγωνιστικού» τύπου κι η δεξαμενή καυσίμου έχει μειωθεί στα 20 λτ., προκειμένου να μειωθεί το συνολικό βάρος.

Στο μηχανικό κομμάτι τώρα, μαζί με τον 1.000άρη κινητήρα του συμβατικού μοντέλου, που για την περίσταση έχει αυξηθεί σε 1,2 λτ., με καλύτερη καύση της μεθόδου Atkinson, υπάρχει κι ένας ηλεκτροκινητήρας, προσαρμοσμένος από το πρωτότυπο 908 Hybrid 4 του αγώνα Le Mans, που παράγει 40 ίππους μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου 5 σχέσεων. Επίσης το υβριδικό 208 θα μπορεί να ταξιδέψει αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια για 19 χλμ. περίπου. Επιπλέον τα 0-100 χλμ./ώρα θα τα πιάνει σε 8 δλ. περίπου με μια μέση κατανάλωση μόλις 2,1 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων να περιορίζονται στα 49 γρ./χλμ.

Tags: PEUGEOT 208
 

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Οδηγήσαμε το Dacia Duster Pick-Up

Video: Nέο Opel Corsa GSi

Η Ford ο μεγάλος χορηγός της TRIMORE-XTERRA Greece

Η κίνηση στους δρόμους

Μάρκες που δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα: Γίνεται;

Τα 5 μικρομεσαία με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

120 χρόνια Opel με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

Στην παραγωγή η Aston Martin DBS «59»

Ετοιμάζεται το νέο Toyota Yaris στο Ring (+video)

Φουτουριστικό και αυτόνομο το Exeed E-IUV

Nέο Τοyota Proace City

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »