• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το πρωτότυπο Peugeot 208 Hybrid FE θα βασίζεται στο κανονικό μοντέλο, αλλά με ορισμένες παρεμβάσεις, προκειμένου να μειωθεί το βάρος.

Το υβριδικό σύνολο του Peugeot 208 Hybrid FE αποτελείται από τον 1,2 λτ. κινητήρα του συμβατικού μοντέλου κι ένα ηλεκτρικό μοτέρ από το πρωτότυπο 908 Hybrid 4 του αγώνα Le Mans.

To νέο πρωτότυπο Peugeot 208 Hybrid FE

5.142 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/8/2013

Η Peugeot επιβεβαίωσε με δύο νέες εικόνες τη δημιουργία του πρωτότυπου Peugeot 208 Hybrid FE, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στην Φρανκφούρτη και θα είναι 200 κιλά πιο ελαφρύ από τις συμβατικές εκδόσεις.

 
Η Peugeot επισημοποίησε με δύο νέες φωτογραφίες την κατασκευή του πρωτότυπου υβριδικού 208, με την κωδική ονομασία 208 Hybrid FE. Το συγκεκριμένο υβριδικό, σύμφωνα με πληροφορίες, θα βασιστεί στο συμβατικό μοντέλο 1,0 λτ. VTi, αλλά θα είναι 200 κιλά πιο ελαφρύ.

Ειδικότερα, ως προς την εξωτερική σχεδίαση διαφοροποιείται στο πίσω μέρος όπου ένας νέος διαχύτης έχει τοποθετηθεί για τη βελτίωση ροής του αέρα, καινούργιες 19άρες ζάντες αλουμινίου επίσης με καλύτερη εισροή κι εκροή αέρα και χαμηλότερης τριβής κύλισης ελαστικά. Σημειωτέον ότι οι εξωτερικοί καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από ένα σύστημα καμερών.

Χαρακτηριστικό είναι ότι για τις δύο αναρτήσεις έχει χρησιμοποιηθεί ένα ειδικά επεξεργασμένο fiber glass, ενώ οι κυλινδροκεφαλές είναι «αγωνιστικού» τύπου κι η δεξαμενή καυσίμου έχει μειωθεί στα 20 λτ., προκειμένου να μειωθεί το συνολικό βάρος.

Στο μηχανικό κομμάτι τώρα, μαζί με τον 1.000άρη κινητήρα του συμβατικού μοντέλου, που για την περίσταση έχει αυξηθεί σε 1,2 λτ., με καλύτερη καύση της μεθόδου Atkinson, υπάρχει κι ένας ηλεκτροκινητήρας, προσαρμοσμένος από το πρωτότυπο 908 Hybrid 4 του αγώνα Le Mans, που παράγει 40 ίππους μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου 5 σχέσεων. Επίσης το υβριδικό 208 θα μπορεί να ταξιδέψει αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια για 19 χλμ. περίπου. Επιπλέον τα 0-100 χλμ./ώρα θα τα πιάνει σε 8 δλ. περίπου με μια μέση κατανάλωση μόλις 2,1 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων να περιορίζονται στα 49 γρ./χλμ.

Tags: PEUGEOT 208