ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι κρύβεται πίσω από την εξαγορά της Daihatsu από την Toyota;

Τι κρύβεται πίσω από την εξαγορά της Daihatsu από την Toyota;

Toyota - Daihatsu

17.353 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2016)

Τι θέλει η Toyota από την Daihatsu και την εξαγοράζει; Γιατί βρυχάται ο «γίγαντας»;

autotriti team

Θα περίμενε κανείς πως η

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, με την άνεση που έκλεισε φέτος τηνπρωτιά της, να αναπαύεται άνετα στις δάφνες της και να απολαμβάνει τον κόποδεκαετιών σκληρής δουλειάς και επιτυχίας. Όμως η Toyota «βρυχάται» εξαγοράζοντας πλήρωςτην Daihatsu και κλείνοντας την θυγατρική της Scion. Γιατί;

Τι μπορεί να θέλει η Toyota από τηνDaihatsu; Ή μάλλον τι παραπάνω να θέλει, από τη στιγμή πουη Daihatsu ανήκε ήδη σε μεγάλο ποσοστό στην Toyota; Θα έλεγε κανείς πως η Toyota βρίσκεταισε μία φάση ανασύστασης, όμως αυτό που συμβαίνει είναι ότι απλά ετοιμάζεται γιατην επόμενη φάση.

Η Toyota απέσυρετην Daihatsu από την Ευρώπη πριν μερικά χρόνια παρότι εμπορικά η μικρή εταιρεία ταπήγαινε θαυμάσια και τα αυτοκίνητά της, όσο ιδιαίτερα κι αν ήταν, σίγουραέλειψαν από την αγορά. Τώρα την απορροφά τελείως, θα έλεγε κανείς σαν να θέλεινα την εξαφανίσει, όμως μάλλον ισχύει ακριβώς το αντίθετο.

Η Toyota ξέρειπως μέχρι το 2050 δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι θα μπουν στην αγορά αυτοκινήτου.Και σε αντίθεση με την αγορά μέχρι σήμερα, αυτοί οι άνθρωποι θα προέρχονται απόχαμηλότερα εισοδήματα, και άρα θα θέλουν φθηνότερα αυτοκίνητα. Συγχρόνως οπληθυσμός της Γης συγκεντρώνεται στα αστικά κέντρα και με ορόσημο την χρονιάπου στοχεύει η Toyota η ζήτηση θα βρίσκεται στα μίνι και μικρά αυτοκίνητα πόλης.

Εν τω μεταξύ, μέχρι τότε,ανοίγονται αγορές όπως αυτή της Ινδίας, της Κεντρικής Αφρικής αλλά και του Ιράνπου πλέον «αναπνέει» χωρίς εμπάργκο κι απαγορεύσεις. Πολύ πριν το 2050 αυτές οιχώρες θα θέλουν αυτοκίνητα μικρά για τις σφιχτές τους πόλεις και φθηνά για τουςόχι και τόσο πλούσιους κατοίκους τους. Εδώ κολλάει η Daihatsu.

Την ίδια στιγμή η Toyota βλέπει πως στις παραδοσιακές αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, το κέρδοςέχει συμπιεστεί και βρίσκεται ουσιαστικά μόνο στις premium κατηγορίες.Θα ήταν λοιπόν καλύτερη κίνηση να σπρώξει την εικόνα της προς αυτή τηνκατεύθυνση. Στις ΗΠΑ το κλείσιμο της Scion σημαίνει πως τα μοντέλα που η Toyota διέθετε μέσω της πιο δημιουργικής και ευφάνταστης θυγατρικής της, τώρα θαδιατίθενται με τα δικά της σήματα, φέρνοντας αυτά τα χαρακτηριστικά στην ίδιακαι μεταγγίζοντάς τα και στα άλλα της μοντέλα.

Την ίδια στιγμή η Toyota έχειβγει στο κυνήγι της Suzuki, πιο κοντά στη λογική της Daihatsu, αν και η εξαγορά δεν θα είναι εύκολη αφού η Suzuki ξεπέρασεήδη την Ford κι ανέβηκε στο 7ο σκαλί της παγκόσμιας κατάταξης. Ο γίγαντας τηςToyota όμως δεν θα το βάλει κάτω.

Εσείς όμως πως βλέπετετις προθέσεις και διαθέσεις της Toyota; Γίνεται στα μάτια σαςακόμη πιο μεγάλη και άρα πιο αξιόπιστη και προσιτή; Και τι από το DNA της Daihatsu θαθέλατε να δείτε στα μοντέλα της Toyota; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
TRANSIT VS DUCATO