Toyota: Αλλάζει τα δεδομένα η νέα «άφθαρτη» μπαταρία της
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota: Αλλάζει τα δεδομένα η νέα «άφθαρτη» μπαταρία της

16.401 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2022)

H νέα μπαταρία που ανέπτυξε η Toshiba για την Toyota μπορεί να ολοκληρώσει 8.000 κύκλους φόρτισης χωρίς να μειωθεί η χωρητικότητά της και να φορτίζεται γρηγορότερα από κάθε άλλη.

Η νέα μπαταρίες της Toshiba δίνει προβάδισμα στην Toyota

Λίγο πριν φύγει το 2021, η Toyota αποκάλυψε μια ντουζίνα από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, σε μία κίνηση που εξέπληξε πολλούς, αφού η Toyota είναι μία από τις φίρμες που διατηρούσε τις επιφυλάξεις της σχετικά την τεχνολογία αυτή. Η Toyota, πλέον,  φαίνεται πως έχει αρχίσει να επενδύει σημαντικά κεφάλαιο στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης και δεν διστάζει μάλιστα να υποσχεθεί πως οι μπαταρίες των ηλεκτρικών της θα έχουν τεράστια αντοχή. Μήπως, η φίρμα έχει κάτι που οι άλλοι ακόμη… ψάχνουν;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με εγγύηση 1 εκατομμυρίου χιλιομέτρων το πρώτο Toyota

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Toyota, το νέο bZ4X, το πρώτο της ηλεκτρικό θα προσφέρεται με έχει εγγύηση μπαταρίας 10 ετών ή ενός εκατομμυρίου χιλιομέτρων, με τη μάρκα να εγγυάται κιόλας πως η μπαταρία θα συνεχίσει να έχει το 70% της αρχικής της χωρητικότητας μετά τα 10 έτη/1 εκατ. χλμ. Για να προσθέσουν ακόμη μεγαλύτερο βάρος σε αυτόν τον ισχυρισμό, οι Ιάπωνες αναφέρουν ότι οι κυψέλες της μπαταρίας αναπτύχθηκαν με στόχο να διατηρούν το 90% της χωρητικότητας τους μετά από δέκα χρόνια ή 240.000 χιλιόμετρα. Πώς είναι όμως αυτό εφικτό την στιγμή που άλλες εταιρείες προσφέρουν μικρότερη εγγύηση τόσο σε χρόνια όσο και σε χιλιόμετρα;

Αντέχει 8.000 κύκλους φόρτισης και φορτίζεται γρηγορότερα

Η Toyota όπως όλοι οι παραδοσιακές εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα βασίζονται στους προμηθευτές τους, οπότε η ανακοίνωση της Toshiba, μια εταιρεία που συνεργάζεται με την Toyota, πως έχει αναπτύξει μια νέα βελτιωμένη μπαταρία ιόντων-λιθίου αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Ο λόγος είναι είναι η νέα αυτή μπαταρία μπορεί να διατηρήσει σχεδόν το 100% της χωρητικότητάς της μετά από περισσότερους από 8.000 κύκλους φόρτισης, την στιγμή που οι μπαταρίες που υπάρχουν στην αγορά αυτή την στιγμή μπορούν να αντέξουν περίπου 1.000 κύκλους πριν η χωρητικότητα τους μειωθεί στο 80%. Και αν αυτό δεν είναι αρκετό, αξίζει να προσθέσουμε πως η μπαταρία αυτή δεν απλά «άφθαρτη» από την συνεχόμενη χρήση αλλά προσφέρει επίσης πιο γρήγορη φόρτιση, βγάζοντας έτσι από το κάδρο ακόμη ένα μειονέκτημα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Συνέχεια του άρθρου >>>
NEO TRAFIC
moto