ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, υποσχέθηκε τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων για τα μεγάλα έργα και πως «όλα θα ξεκινήσουν και θα τελειώσουν στην ώρα
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, υποσχέθηκε τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων για τα μεγάλα έργα και πως «όλα θα ξεκινήσουν και θα τελειώσουν στην ώρα τους».

«Τρέχουν» τα μεγάλα έργα της Ελλάδας

2.625 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2022)

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Υποδομές, κ. Γιώργο Καραγιάννη, τα μεγάλα έργα στη χώρα καθώς και οι υποδομές που θα αλλάξουν την εικόνα σε Αττική και Θεσσαλονίκη, εξελίσσονται με πρωτόγνωρα ταχείς ρυθμούς.

autotriti team

Γίνονται πραγματάκια σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Κρήτη!

Στους ταχύτατους ρυθμούς με τους οποίους «τρέχουν» τα μεγάλα έργα στη χώρα αναφέρθηκε πρόσφατα ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη τα οδικά έργα, οι επεκτάσεις του Μετρό, αλλά και του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, θα συμβάλλουν καθοριστικά στην λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος και στην ανακούφιση των οδικών αρτηριών ενώ ταυτόχρονα θα κάνουν ευκολότερη την μετακίνηση των πολιτών. Το κυριότερο όμως είναι πως «όλα θα ξεκινήσουν και θα τελειώσουν στην ώρα τους». Συγκεκριμένα για την Γραμμή 4 του Μετρό  τόνισε ότι θα ολοκληρωθεί σε περίπου 7 χρόνια εξυπηρετώντας πάνω από 340.000 επιβάτες καθημερινά.

Για την επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ίλιον με 3 νέους σταθμούς στις δυτικές συνοικίες σημείωσε ότι θα τελειώσει η διαγωνιστική διαδικασία εντός του 2023 και θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται εντός του 2024. Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα των έργων, ο Υφυπουργός Υποδομών, εκτίμησε πως «οι παρεμβάσεις είναι απαραίτητες ώστε να αλλάξουν τον κυκλοφοριακό χάρτη. Μετρό, Προαστιακός, νέα οδικά έργα είναι το τρίπτυχο στο οποίο στοχεύει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τα αμέσως επόμενα χρόνια».


Σύμφωνα με τον αρμόδιο Υφυπουργό, η γραμμή 4 του Μετρό θα ολοκληρωθεί σε περίπου 7 χρόνια εξυπηρετώντας πάνω από 340.000 επιβάτες καθημερινά.

Σύμφωνα με τον αρμόδιο Υφυπουργό, η γραμμή 4 του Μετρό θα ολοκληρωθεί σε περίπου 7 χρόνια εξυπηρετώντας πάνω από 340.000 επιβάτες καθημερινά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τα τρία οδικά έργα που δρομολογούνται στην Αττική

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στα μεγάλα οδικά έργα της Αττικής τονίζοντας ότι «έχει γίνει δημοπράτηση για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, δημιουργώντας ουσιαστικά μία νέα έξοδο προς την Ε.Ο. στον κόμβο της Καλυφτάκη και έτσι οι οδηγοί θα γλυτώνουν τις ουρές που σχηματίζονται στον κόμβο της Μεταμόρφωσης. Πρόκειται για μία σήραγγα μήκους 2,5 χλμ από τα συνολικά 3,5 χλμ του έργου, για το οποίο έχουμε ήδη ανάδοχο και υπογράφουμε την σύμβαση μέσα στο ερχόμενο τετράμηνο προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή του.

Η Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω, πουδημοπρατείται εντός του Ιανουαρίου, είναι μια μεγάλη παρέμβαση  με την οποία κλείνει μια εκκρεμότητα από το παρελθόν». Αναφερόμενος στην σύνδεση του Καρέα με το Ελληνικό που βρίσκεται υπό μελέτη, ο κ. Καραγιάννης είπε «η παρέμβαση μας θα αφορά την υπογειοποίηση στην περιοχή της Ηλιούπολης μέχρι την Αλίμου, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε όλη εκείνη την περιοχή», ενώ πρόσθεσε ότι «επιπλέον σχεδιάζουμε πώς θα προχωρήσουν οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς τη Ραφήνα και το Λαύριο». Σε ό,τι αφορά τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, ο κ. Καραγιάννης είπε πως «άνοιξε ο διαγωνισμός για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής από τα Άνω Λιόσια ως τα Μέγαρα, μήκους 36 χλμ. με 10 σταθμούς ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι της Αττικής. Ταυτόχρονα, «τρέχει» και ο διαγωνισμός για την σύνδεση του Προαστιακού με τη Ραφήνα και το Λαύριο».

Άλλη πόλη η Θεσσαλονίκη με Flyover και Μετρό

Όσον αφορά τα έργα στην Θεσσαλονίκη ο κ. Καραγιάννης δήλωσε πως βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση του Μετρό, ενώ παράλληλα ξεκινούν οι εργασίες για το Flyover. «Πρόκειται για έναν εναέριο αυτοκινητόδρομο ο οποίος θα είναι έτοιμος σε 4 χρόνια και θα εξυπηρετεί διπλάσιο φόρτο από ό,τι σήμερα, θα πάμε δηλαδή στα 10.000 οχήματα ανά ώρα και ανά κατεύθυνση από 5.000» όπως εξήγησε.

Έργα στην Κρήτη

Σχετικά με την Κρήτη, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στην τριπλή παρέμβαση των έργων υποδομής που υλοποιούνται, τον ΒΟΑΚ, το αεροδρόμιο στο Καστέλι καθώς και τα μεγάλα φράγματα.  Ειδικότερα για τον ΒΟΑΚ τόνισε ότι  «ήδη έχουν ξεκινήσει να στήνονται τα πρώτα τα εργοτάξια στην ανατολική πλευρά του έργου, Νεάπολη –Αγ. Νικόλαος και οι εργασίες ξεκινούν άμεσα, ενώ για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη υπογράφεται το επόμενο διάστημα η σύμβαση και ξεκινούν και εκεί οι εργασίες. Επίσης, μέχρι τέλος Μαρτίου θα υπάρχουν προσφορές στο μεγαλύτερο έργο παραχώρησης που αυτή τη στιγμή προχωράει η Κυβέρνησή, ένα έργο ύψους 1,7 δισ. ευρώ, το οποίο είναι το Χανιά-Ηράκλειο».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

PEUGEOT
Nexen nfera supreme