ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς με ποιον είστε; Ποιος θα κερδίσει αυτό τον πόλεμο;

Εσείς με ποιον είστε; Ποιος θα κερδίσει αυτό τον πόλεμο;

Uber vs Taxi

7.810 Επισκέψεις στο άρθρο (29/2/2016)

Uber εναντίον ταξί: Θα μπορούσε να πετύχει η νέα υπηρεσία στην Ελλάδα;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Θα μπορούσε να πιάσει το Uber στην Ελλάδα; Θα μπορούσε μία ξένη ιδέα να χτυπήσει το κλασσικό ελληνικό ταξί; Ή μήπως εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά;
Φαντάσου να θες ένα ταξί για να κάνεις μία διαδρομή από το Α στο Β. Φαντάσου το ταξί να βρίσκεται σε τρία λεπτά ακριβώς μπροστά σου, να είναι καινούργιο, καθαρό, να το έχεις μόνος σου, να ξέρεις ακριβώς τι θα πληρώσεις, να μην χρειαστείς καν πορτοφόλι ή ρέστα και να παίζει και τη μουσική που άκουγες νωρίτερα. Αυτό είναι το Uber. 
Σε πρωτεύουσες όπως το Λονδίνο ξεχωρίζει αμέσως ο αριθμός Toyota Prius που κυκλοφορούν στους δρόμους. ¶πειρα. Και είναι όλα Uber. H Uber είναι μία εταιρεία στην οποία ανεξάρτητοι οδηγοί με τα αυτοκίνητά τους εκτελούν καθήκοντα οδηγού προς μίσθωση. Από κει και πέρα την υπόλοιπη υπηρεσία αναλαμβάνει η εταιρεία. 
Η Uber διαχειρίζεται την πληρωμή, που σημαίνει πως δεν έχεις οικονομική συνδιαλλαγή με τον οδηγό, η Uber διαχειρίζεται το customer service, δηλαδή φροντίζει να έχεις τη μουσική σου, το WiFi σου, αλλά και την κριτική και σχόλια για τον οδηγό σου να είναι διαθέσιμα για να διαλέξεις.Σε σχέση με τα κλασσικά ταξί των άλλων πρωτευουσών, το Uber είναι επιπλέον και φθηνότερο. Γιατί να μην πιάσει λοιπόν και στην Ελλάδα; 
Ο βασικότερος λόγος είναι το κόστος. Το ελληνικό ταξί είναι το φθηνότερο σχεδόν σε όλη την Ευρώπη. Είναι τόσο φθηνό γιατί λειτουργεί ως συμπληρωματικό των συγκοινωνιών και όχι ως κάτι επιπλέον. Στην Ελλάδα το ταξί είναι απαραίτητο και γι αυτό είναι φθηνό. Δεν είναι πολύ πιθανό μια αντίστοιχη υπηρεσία να μπορέσει να το χτυπήσει σε τιμή.
Από κει και πέρα το ταξί στην Ελλάδα, και κυρίως στις μεγάλες πόλεις είναι παντού. Αντίθετα με άλλες πρωτεύουσες, το ταξί στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη δεν κάθεται στην πιάτσα, γυρίζει και βρίσκει τους πελάτες τους. Ακόμη και στην πιο απομονωμένη περιοχή βρίσκεις ταξί μέσα σε πέντε λεπτά. Αρα και σε αυτόν τον τομέα το Uber δεν μπορεί να κερδίσει.
Το σημαντικότερο όμως είναι ο τρόπος πληρωμής. Στην Ελλάδα η πληρωμή μέσω κινητού τηλεφώνου σε υπηρεσία, χωρίς δηλαδή χρήση φυσικού χρήματος ή κάρτας είναι ακόμη πολύ πίσω σε σχέση με αυτό που θεωρείται δεδομένο σε άλλες πόλεις της Ευρώπης. Ο ταξιτζής εδώ μπορεί να κουβαλάει το στερεότυπο του «δεν έχω ρέστα» όμως σου χαλάει 20άρικο και σου στρογγυλεύει και προς τα κάτω αν δει ότι δεν έχεις. Τέτοια «παζάρια» το Uber δεν κάνει.
Από κει και πέρα τα έξτρα που προσφέρει το Uber σταδιακά βρίσκονται σε όλο και περισσότερα ταξί, ειδικά όσα συμμετέχουν σε υπηρεσίες μέσω κινητού τηλεφώνου. Τι μένει για το Uber; 
Όσο οι ταξιτζήδες προλαβαίνουν τις εξελίξεις, βελτιώνουν την ποιότητα, αγκαλιάζουν την τεχνολογία και επιμένουν στον επαγγελματισμό τους, ο ανταγωνισμός θα είναι δύσκολος. Αν υπομένουν και τις χαμηλές τιμές, τότε το Uber δύσκολα θα τους χτυπήσει.
Εσείς όμως τι λέτε; Υπάρχει χώρος στην ελληνική αγορά για το Uber; Θα θέλατε να δείτε κάτι εναλλακτικό του ταξί; Και τελικά τι περιμένετε να δείτε από τους ταξιτζήδες για να είστε ευχαριστημένοι; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
DAIKIN SENSIRA