• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

VW Golf με δύο VR6 μοτέρ και 4 turbo (+vid)

5.085 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2018)

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να βελτιώσεις ένα αυτοκίνητο, ωστόσο η συγκεκριμένη μετατροπή με δύο κινητήρες VR6 και τέσσερις τουρμπίνες συνολικά είναι κάτι πρωτόγνωρο. Απίστευτη και η πατέντα για να αλλάζει ταυτόχρονα ταχύτητες και στα δύο κιβώτια!

Ανά διαστήματα έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας περίτεχνες πατέντες βελτιωτών στα project car τους, όμως αυτό που έπεσε στην αντίληψή μας τις τελευταίες μέρες δεν έχει προηγούμενο. Πιο συγκεκριμένα αναφερόμαστε στην ακραία μετατροπή ενός VW Golf για αγώνες ντράγκστερ, που μας έρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο ιδιοκτήτης σκέφτηκε να εφοδιάσει κάθε άξονα του αυτοκινήτου με ένα VR6 μοτέρ προσθέτοντας στην εξίσωση διπλή υπερτροφοδότηση για το καθένα εξ αυτών, κάτι που σημαίνει τέσσερα τούρμπο συνολικά σε ένα 12κύλινδρο -σε εξαιρετικά ελεύθερη μετάφραση- σύνολο.
 

Όμως το πρόβλημα για την εύρυθμη λειτουργία και κίνηση του αγωνιστικού Golf έγκειτο στη μετάδοση, μιας και η αλλαγή της σχέσης στα δύο κιβώτια έπρεπε να γίνει με τη μέγιση δυνατή ακρίβεια, ουτώς ώστε να υπάρχει αρμονία. Γι` αυτό το λόγο σκαρφίστηκε την τοποθέτηση των δύο επιλογέων δίπλα-δίπλα με έναν κεντρικό λεβιέ ανάμεσά τους για να κινούνται ταυτόχρονα χωρίς απώλειες.

Βέβαια, σημειώνουμε, πως υπάρχει και η περίπτωση απεμπλοκής του κάθε επιλογέα από τον κεντρικό δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να χρησιμοποιεί είτε τον εμπρός, είτε τον πίσω κινητήρα κατά το δοκούν. Με άλλα λόγια, το ακραία βελτιωμένο Golf μπορεί να είναι προσθιοκίνητο, πισωκίνητο ή τετρακίνητο πολύ απλά και εύκολα. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του «εμπρός, πίσω ή στα τέσσερα» τι άλλο μπορεί να είναι; 

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως η συνολική ισχύς του ντραγκστεράδικου Golf υπολογίζεται περί τους 1.600 ίππους με τα δύο μοτέρ σε λειτουργία, ενώ για το 400άρι χρειάζεται 9 δλ. με την ταχύτητα εξόδου στο μισό μίλι να αγγίζει τα 295 χλμ./ώρα.

Δείτε το video με τα «περάσματα» και την περιήγηση γύρω και μέσα στο αυτοκίνητο: