• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το VW Tiguan στην έκδοση των 1.600 κυβικών diesel με 115 ίππους.

Δοκιμή: VW Tiguan 1,6 λτ. με 115 PS

Διαβάστηκε από 44420 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/6/2017

Πληρέστατο από τη βάση - Τo νέο VW Tiguan ενισχύει σημαντικά την γκάμα του με την προσθήκη του 1,6 TDI κινητήρα των 115 ίππων που αποτελεί και τη βασική diesel επιλογή.

 
Whats new
- 1,6 diesel με AdBlue
- Kαίει 6,2 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 27.700 ευρώ

+ Επιδόσεις και οικονομία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, χώροι, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά και αίσθηση
- Τιμή, συγκρατημένη σχεδίαση μέσα και έξω, αναπηδήσεις άξονα υπό προϋποθέσεις
 
Μετά την δίλιτρη έκδοση με τον κινητήρα diesel των 150 ίππων που λανσαρίστηκε, το νέο VW Tiguan είναι πλέον διαθέσιμο στην χώρα μας και με τον μικρότερο 1,6 λίτρων TDI κινητήρα του ομίλου, διαμορφώνοντας ένα πολύ θελκτικό όχι μόνο από οικονομικής άποψης πακέτο. Διατηρώντας όλα τα χαρακτηριστικά της νέας του γενιάς αναλλοίωτα, αυτή η έκδοση έρχεται με μεγάλο αγοραστικό ενδιαφέρον –τουλάχιστον για την δική μας αγορά που διατίθεται – για να «χτυπήσει» στην καρδιά της crossover κατηγορίας. 
 
Είναι θέμα τιμής
Η τιμή του Tiguan 1,6 TDI ξεκινά από τα 27.700 ευρώ με τον εξοπλισμό του να είναι πλούσιος ξεκινώντας ουσιαστικά από το δεύτερο πακέτο εξοπλισμού του βενζινοκίνητου Tiguan με τον 1,4 λίτρων TSI κινητήρα των 125 ίππων. Στην ίδια έκδοση, το TDI είναι μόλις κατά 100 ευρώ ακριβότερο, ενώ σε σχέση με την 2λιτρη TDI έκδοση, είναι κατά 3.750 ευρώ φθηνότερο. Στην έκδοση Advance λοιπόν, διαθέτει επιπλέον, διζωνικό κλιματισμό, Cruise Control, οθόνη αφής 8 ιντσών και πολλά άλλα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, καθιστώντας το πραγματικά πλήρες.
 
Εμφάνιση: Χωρίς αλλαγές 
Aισθητικά η diesel έκδοση του Tiguan δεν διαφοροποιείται σε σχέση με τις υπόλοιπες παραμένοντας καλαίσθητη και άμεσα αναγνωρίσιμη. Μοναδική διαφορά αυτής της έκδοσης είναι οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών και οι μπάρες οροφής που αποτελούν στοιχεία της συγκεκριμένης έκδοσης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • kostis

    Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η καραμέλα "Ποιοτικά παραμένει κορυφαίο για τα επίπεδα της κατηγορίας..." η οποία δεν προκύπτει από ΠΟΥΘΕΝΑ! Πρόκειται για μια υποκειμενική γνώμη ενός συντάκτη, αντιθέτως αντικειμενικά το group είναι στις τελευταίες θέσεις του πίνακα αξιοπιστίας (που εσείς οι ίδιοι δημοσιεύετε κατά καιρούς). Δε συνάδει η δήθεν "κορυφαία ποιότητα" με τη χάλια αξιοπιστία, δεν παντρεύονται αυτά τα δυό πώς να το κάνουμε.

      10
  • Greg

    Εξακολουθείτε να αναπαράγεται το ίδιο λάθος, σε σχέση με την πίσω ανάρτηση του Tiguan. Σας ενημερώνω λοιπόν, ότι η πίσω ανάρτηση του Tiguan (σ’ όλες τις εκδόσεις του μοντέλου) υλοποιείται με πολλαπλούς συνδέσμους!!!

      6
  • thriller

    το αυτοκινητο δεν συγκρινεται με λοιπα ενω μονο το 3008 ειναι εμφανισιακα φρεσκο ( με μικροτερους χωρους) . Απο πλευρας ποιοτητας συγκρινεται μονο με Χ1 ( που πλεον η νεα αποτελει αντιγραφη του) .Ο κινητηρας θελει συνηθεια ( πας με μια ταχυτητα πανω και παντα απο 1700 με αλλαγη στις 2900 εκμεταλλευομενος την ροπη - ετσι ειναι γρηγορο) ενω ειναι και full σε συστηματα ασφαλειας κλπ

      2
  • Hlias_3

    Τελικά τι ισχύει με την πίσω ανάρτηση ? Στα τεχνικά χαρακτηριστικά γράφετε πολλαπλοί σύνδεσμοι. Στα σχόλια γράφετε 'ημιάκαμπτος άξονας εδώ'. Ποιες εκδόσεις έχουν τελικά πολλαπλούς συνδέσμους ?

      2
  • Vac

    Αγαπητό Autotriti θα σας παρακαλούσα για μια μικρή διευκρίνηση/βοήθεια. Εσείς αναφέρετε ότι υπάρχει μια μικρή υστέρηση στις χαμηλές στροφές. Σε άλλα περιοδικά του ειδικού τύπου έχω διαβάσει ότι συχνά χρειάζεται κατέβασμα σε 1η ταχύτητα σε ανηφόρα και ακόμα χειρότερα ότι ο κινητήρας σβήνει ειδικά αν δεν βάλεις πολύ γκάζι στο ξεκίνημα (φταίει μάλλον και το start/stop). Εως ότου καταφέρω να το οδηγήσω (καταλαβαίνετε ότι τα 15 λεπτά του test drive σε ανοιχτό δρόμο δεν είναι ενδεικτικά) θα ήθελα την τοποθέτηση σας σε αυτό το θέμα και ειδικά για το κατά πόσο αυτός ο κινητήρας θα είναι προβληματικός σε κίνση ειδικά στην πόλη. ΜΦΧ

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Το ότι υστερεί στις χαμηλές στροφές, ταιριάζει με την ανάγκη σε μεγάλες ανηφόρες να μπει πρώτη ταχύτητα. Από εκεί και πέρα δεν παρατηρήσαμε εύκολο σβήσιμο του κινητήρα.

        1
  • Greg

    Και ενώ, συνεχίζεται να μην διορθώνεται το λάθος σας σχετικά με την πίσω ανάρτηση (που είναι πολλαπλών συνδέσμων), δεν απαντάτε στα ερωτήματα και στις θέσεις των σχολιαστών, είτε από άγνοια, είτε από αδιαφορία προς το αναγνωστικό σας κοινό!!!

      1
  • Τάσος

    Τόσα χρήματα για 2κίνητο?? απλά για τους χώρους του και για το ελκυστικό του σαλόνι και μόνο?