ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι ελληνικές κυβερνήσεις επιδεικνύουν την οικολογική τους ευαισθησία μόνο στις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων. Ποια είναι η γνώμη σας;

Οι ελληνικές κυβερνήσεις επιδεικνύουν την οικολογική τους ευαισθησία μόνο στις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων. Ποια είναι η γνώμη σας;

Είναι εισπρακτικά;

2.407 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2015)

Γιατί στην Ελλάδα έχουμε χαμηλότερα όρια ρύπων από την υπόλοιπη Ευρώπη στον καθορισμό των τελών;

autotriti team

Παρότι σαν χώρα πάντοτε στα θέματα οικολογίας και προστασίας περιβάλλοντος ήμαστε και είμαστε πίσω συγκριτικά με την υπόλοιπη Ευρώπη, στα όρια των τελών κυκλοφορίας είμαστε πρωτοπόροι.
Σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα, για περιβαλλοντικούς σκοπούς και κυρίως τον περιορισμό του φαινόμενου του θερμοκηπίου. 
Στην Ελλάδα τώρα, μετά τις τελευταίες τροποποιήσεις στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, τα μοναδικά οχήματα που απαλλάσσονται είναι όσα εκπέμπουν 90 και λιγότερα γραμμάρια ρύπων διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Επί της ουσίας δηλαδή πλέον καλούνται να πληρώνουν τέλη και όσα αυτοκίνητα εκπέμπουν από 91 έως 100 γρ./χλμ. CO2.
Θα θεωρούταν απόλυτα φυσικό κάτι τέτοιο, εφόσον εφαρμοζόντουσαν τα ίδια όρια και στην Ε.Ε. Και εμείς ως συνήθως τα υιοθετούσαμε τελευταίοι. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως είμαστε εμείς οι πρωτοπόροι, αφού οι εταίροι μας κατά μεγάλη πλειοψηφία εξακολουθούν να απαλλάσσουν από την καταβολή τελών τα οχήματα που εκπέμπουν μέχρι 100 γρ./χλμ. CO2. Λέτε ξαφνικά να αποκτήσαμε στη χώρα μας οικολογική συνείδηση;
Αν όμως ο σκοπός είναι η προστασία του περιβάλλοντος γιατί μειώθηκαν τα τέλη στα παλιά ρυπογόνα οχήματα και αυξήθηκαν στα καινούρια που είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και καταργείται και το μέτρο της απόσυρσης; Ακόμα περισσότερο γιατί δε δίνονται κίνητρα για αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων όπως στη Δανία ή υδρογονοκίνητων; Βέβαια για τα ηλεκτρικά έχει αποδειχθεί πως προς το παρόν μολύνει αρκετά το περιβάλλον ο τρόπος παραγωγής των υβριδικών μπαταριών.
Επιπροσθέτως όσοι σκέφτονται να αγοράσουν ένα καινούριο αυτοκίνητο τι κίνητρο θα έχουν να αγοράσουν ένα που εκπέμπει 95 γρ./χλμ. συγκριτικά με ένα άλλο που εκπέμπει 120 γρ./χλμ. CO2, από τη στιγμή που η διαφορά στα τέλη θα είναι μικρή, ενώ πριν ήταν κοντά στα 120 ευρώ ετησίως;
Κακά τα ψέματα αυτή τη στιγμή η αγορά δεν έχει πολλές επιλογές μοντέλων με μηδενικά τέλη, αλλά και να είχε ποιος είναι σίγουρος πως σε ένα χρόνο δε θα ξανακατέβουν τα όρια. Γιατί δυστυχώς ενώ σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες οι αλλαγές αφορούν, πολύ σωστά, μόνο τις νέες ταξινομήσεις, στην Ελλάδα τα αλλάζουμε όλα ανά πάσα στιγμή. 
Εσείς όμως τι πιστεύετε; Είμαστε επιτέλους πρωτοπόροι στο θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος; Ήταν σωστό ή λάθος που άλλαξαν τα όρια των οχημάτων που δεν πληρώνουν τέλη;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN