
Απλησίαστα θα γίνουν τα αυτοκίνητα στο μέλλον; Δείτε τι λένε οι εκτιμήσεις των ειδικών.
Ακριβαίνουν τα αυτοκίνητα;
4.747 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2016)
Με τις ρυθμιστικές αρχές να «τρέχουν» για να προλάβουν τις νέες τεχνολογίες, υπάρχει μια υποβόσκουσα ανησυχία στην αγορά αυτοκινήτου, όσον αφορά τις τιμές των νέων μοντέλων.
autotriti team
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Η απάντηση βρίσκεται στο «πορτοφόλι». Οι πρακτικές που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στην αγορά υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων μηδενικών ή πολύ χαμηλών ρύπων, θέλουν τα αυτοκίνητα που προσεγγίζουν σε πρακτικότητα, οδηγική αίσθηση και επιδόσεις τα βενζινοκίνητα, να κοστίζουν δυο ή και τρεις φορές επάνω από ένα αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης.
Το φτηνότερο μοντέλο της Tesla, το Model S, σήμερα πωλείται στα 66.000 δολάρια (58.740 ευρώ) στην Αμερική, με αυτονομία μιας φόρτισης τα 340 χιλιόμετρα. Στη μισή ακριβώς τιμή, δηλαδή την τιμή στην οποία πωλούνται τα Audi Q3 και BWM Σειρά 2, υπάρχει το ηλεκτρικό Fiat 500e, το οποίο, όμως, δίνει αυτονομία μιας φόρτισης τα 135 χιλιόμετρα. Εσείς πιο θα αγοράζατε;
Έτσι, ο υπεύθυνος της Ford στην Ευρώπη, Jim Farley, σε συνέντευξή του στη Financial Times, προειδοποιεί ότι η τάση αυτή, να κοστίζει τόσο ακριβά η «είσοδος» στο club των φιλικά προσκείμενων προς το περιβάλλον αυτοκινήτων, θα έχει δραματικές επιπτώσεις στους καταναλωτές.
Μιλώντας για το θέμα, ανέφερε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται προ των πυλών για ένα νέο γύρο ρυθμιστικών μέτρων ως το 2020, όπου αναμένεται να είναι απαραίτητη η χρήση τελευταίων τεχνολογιών «εξοικονόμησης καυσίμων», όπως αναφέρεται, στην κατασκευή αυτοκινήτων, αναγκάζοντας το κόστος να εκτοξευτεί. Και αυτή η τροπολογία δεν αφορά μονάχα ειδικά μοντέλα, αναμένεται να ισχύσει και για όλες τις βασικές εκδόσεις, γεγονός που κάνει τον Farley να ανησυχεί μήπως μια τέτοια κίνηση μεταμορφώσει τη βιομηχανία σε μια «ελιτιστική μηχανή», κατά την οποία μόνο οι ευκατάστατοι συμπολίτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν και να κατέχουν αυτοκίνητα.
Εσείς τι λέτε; Κινδυνολογία ή επικίνδυνες τακτικές; Θα καταφέρει η αυτοκινητοβιομηχανία να «σώσει» το δυτικό τρόπο ζωής, που θέλει κάθε οικογένεια με μέσο όρο 2,3 αυτοκίνητα;
Πω πω πόσα πολλά Tiguan της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα γίνεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
και για να συμπληρωσω το σχολιο του nikola οι αντιπροσωποι θα τα εχουν και θα τα καμαρωνουν στις βιτρινες τους και τους συμβουλευω να προμηθευτουν αρκετα ξεσκονοπανα γιατι απο τον ερχομενο Οκτωβριο θα πεσει πολυ κλαμα γενικως και βεβαια στον κλαδο του αυτοκινητου που θα δοκιμαστει ιδιαιτερα αφου εχουμε ενα κρατος εχθρικο και αναλγητο προς τον πολιτη του!
Η φορολογηση των αυτοκινητων θα δυσχερανει την αγορα νεου αυτοκινητου. Μονο τα μικρα diesel ευνοουνται πλεον και αρα περιοριζει σημαντικα τις διαθεσιμες επιλογες. Απο την αλλη, τα μεγαλυτερα αυτοκινητα πληττονται σημαντικα. Αφου πλεον και τα υβριδικα θα φορολογουνται στο 50% σε σχεση με τα υπολοιπα αυτοκινητα απο εκει που παλια δεν πληρωναν τιποτα, ενω ειναι και πολυ ακριβα, φανταζομαι τι θα γινει και με τα υψηλου κυβισμου αυτοκινητα. Οποτε, πλεον ολοι θα στραφουν σε χαμηλου κυβισμου μοντελα με χαμηλη καταναλωση αλλα και μικρα εξοδα χρησης του αυτοκινητου.