ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Απλησίαστα θα γίνουν τα αυτοκίνητα στο μέλλον; Δείτε τι λένε οι εκτιμήσεις των ειδικών.

Απλησίαστα θα γίνουν τα αυτοκίνητα στο μέλλον; Δείτε τι λένε οι εκτιμήσεις των ειδικών.

Ακριβαίνουν τα αυτοκίνητα;

4.747 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2016)

Με τις ρυθμιστικές αρχές να «τρέχουν» για να προλάβουν τις νέες τεχνολογίες, υπάρχει μια υποβόσκουσα ανησυχία στην αγορά αυτοκινήτου, όσον αφορά τις τιμές των νέων μοντέλων.

autotriti team

Κανείς από μας δεν έχει αντίρρηση για την υιοθέτηση αυτοκινήτων, περισσότερο φιλικών προς το περιβάλλον, με μηδενικούς ρύπους. Οι τεχνολογίες που προσφέρουν αυτές τις επιλογές, υπάρχουν σήμερα, όμως το ευρύ κοινό δυσκολεύεται να τις αποδεχθεί και να τις «αγκαλιάσει», όπως τους αξίζει και όπως, πιστεύουμε, θα θέλαμε όλοι.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Η απάντηση βρίσκεται στο «πορτοφόλι». Οι πρακτικές που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στην αγορά υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων μηδενικών ή πολύ χαμηλών ρύπων, θέλουν τα αυτοκίνητα που προσεγγίζουν σε πρακτικότητα, οδηγική αίσθηση και επιδόσεις τα βενζινοκίνητα, να κοστίζουν δυο ή και τρεις φορές επάνω από ένα αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης.
 Το φτηνότερο μοντέλο της Tesla, το Model S, σήμερα πωλείται στα 66.000 δολάρια (58.740 ευρώ) στην Αμερική, με αυτονομία μιας φόρτισης τα 340 χιλιόμετρα. Στη μισή ακριβώς τιμή, δηλαδή την τιμή στην οποία πωλούνται τα Audi Q3 και BWM Σειρά 2, υπάρχει το ηλεκτρικό Fiat 500e, το οποίο, όμως, δίνει αυτονομία μιας φόρτισης τα 135 χιλιόμετρα. Εσείς πιο θα αγοράζατε;
Έτσι, ο υπεύθυνος της Ford στην Ευρώπη, Jim Farley, σε συνέντευξή του στη Financial Times, προειδοποιεί ότι η τάση αυτή, να κοστίζει τόσο ακριβά η «είσοδος» στο club των φιλικά προσκείμενων προς το περιβάλλον αυτοκινήτων, θα έχει δραματικές επιπτώσεις στους καταναλωτές.
 
Μιλώντας για το θέμα, ανέφερε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται προ των πυλών για ένα νέο γύρο ρυθμιστικών μέτρων ως το 2020, όπου αναμένεται να είναι απαραίτητη η χρήση τελευταίων τεχνολογιών «εξοικονόμησης καυσίμων», όπως αναφέρεται, στην κατασκευή αυτοκινήτων, αναγκάζοντας το κόστος να εκτοξευτεί. Και αυτή η τροπολογία δεν αφορά μονάχα ειδικά μοντέλα, αναμένεται να ισχύσει και για όλες τις βασικές εκδόσεις, γεγονός που κάνει τον Farley να ανησυχεί μήπως μια τέτοια κίνηση μεταμορφώσει τη βιομηχανία σε μια «ελιτιστική μηχανή», κατά την οποία μόνο οι ευκατάστατοι συμπολίτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν και να κατέχουν αυτοκίνητα.
Εσείς τι λέτε; Κινδυνολογία ή επικίνδυνες τακτικές; Θα καταφέρει η αυτοκινητοβιομηχανία να «σώσει» το δυτικό τρόπο ζωής, που θέλει κάθε οικογένεια με μέσο όρο 2,3 αυτοκίνητα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
LINGLONG VS UNIROYAL