ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Company Car: Εργαλείο προσέλκυσης και διατήρησης στελεχών (HR benefit)

 Σχολιάστε 
2.545 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2025)
Company Car: Εργαλείο προσέλκυσης και διατήρησης στελεχών (HR benefit)
3 Φωτογραφίες »

H παροχή εταιρικού αυτοκινήτου παραμένει top benefit για τα στελέχη.
To 64% των HR managers το αξιολογούν ως εργαλείο διατήρησης ταλέντου.
Leasing ή αγορά; Η στρατηγική επιλογή επηρεάζει και το employer branding.
Ο ρόλος του στελέχους, το κόστος & οι ανάγκες χρήσης, καθορίζουν την σωστή επιλογή.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

H παροχή εταιρικού αυτοκινήτου παραμένει top benefit για τα στελέχη.

Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου η προσέλκυση και διατήρηση ταλαντούχων εργαζομένων αποτελεί βασική πρόκληση για τις επιχειρήσεις, το εταιρικό αυτοκίνητο εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στα πιο ισχυρά HR benefits. Ειδικά για στελέχη πωλήσεων, διοίκησης ή τεχνικών υπηρεσιών, η σωστή επιλογή οχήματος λειτουργεί ως πραγματικό εργαλείο ενίσχυσης του employer branding.

To 64% των HR managers το αξιολογούν ως εργαλείο διατήρησης ταλέντου.

Πέρα από την πρακτική αξία του, το εταιρικό αυτοκίνητο αποπνέει κύρος, εμπιστοσύνη και μέριμνα εργοδότη – ιδιότητες που ενισχύουν τη δέσμευση του προσωπικού. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες που αφορούν την ευρωπαϊκή αγορά (και σταδιακά επηρεάζουν και την Ελλάδα), πάνω από το 60% των εργαζομένων δηλώνουν ότι θα προτιμούσαν έναν εργοδότη που προσφέρει όχημα ως παροχή, έναντι μιας απλής μισθολογικής αύξησης.

Leasing ή αγορά; Η στρατηγική επιλογή επηρεάζει και το employer branding.

Η αγορά μέσω leasing ενισχύει αυτή τη στρατηγική, προσφέροντας στους HR Managers και στους υπεύθυνους στόλων τη δυνατότητα να προσαρμόζουν την επιλογή οχήματος με βάση:

- Τον ρόλο του εργαζόμενου (π.χ. SUV για πωλητές πεδίου, EV σαν το eC3 για στελέχη
  που κάνουν πολλά χιλιόμετρα στην πόλη)
- Το συνολικό κόστος χρήσης (TCO), που περιλαμβάνει καύσιμα, συντήρηση και ασφάλιση
- Την περιβαλλοντική πολιτική της εταιρείας (με στόχευση σε χαμηλότερες εκπομπές CO₂
  μέσω απόκτησης ηλεκτρικών, υβριδικών ή Plug-in μοντέλων)

Σημαντική και η ευελιξία του leasing. Aφού επιτρέπει τη συχνότερη ανανέωση στόλου, κάτι που ενισχύει την εικόνα του εργοδότη και προσελκύει υποψήφιους που εκτιμούν την τεχνολογική καινοτομία.

Ο ρόλος του HR, πλέον, δεν περιορίζεται στην τυπική επιλογή ενός μοντέλου αυτοκινήτου. Απαιτείται συνεργασία με τον fleet manager, ανάλυση αναγκών και εναρμόνιση με τη στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού.

Έτσι, το εταιρικό αυτοκίνητο (company car) δεν είναι απλώς ένα μέσο μεταφοράς. Είναι ένα εργαλείο πολιτικής προσλήψεων, employer branding και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην αγορά εργασίας.

Eσείς τι λέτε;
Γνώμη ή εμπειρία από την εταιρεία στην οποία εργάζεστε;

Hyundai
MERCEDES EKTHESI