
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το smart fortwo με τον 900άρη turbo κινητήρα, το οποίο είναι πιο βολικό από ποτέ για τους επιβάτες.
Test: smart fortwo
29.899 Επισκέψεις στο άρθρο
(10/12/2016)
Τουρμπάτο και ακόμη πιο βολικό! Το ισχυρότερο smart fortwo με τον 0,9 turbo των 90 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο twinamic, έρχεται για να προσφέρει πολύ καλή απόδοση και ευκολία στην καθημερινότητα του ιδιοκτήτη του.
What Is New
- Με 0,9 λτ. turbo 90 ίππων
- Αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων twinamic
- Καίει 7,5 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 14.580 ευρώ

Ο turbo κινητήρας των 90 ίππων του smart fortwo διαθέτει πολύ καλή απόδοση και χαρίζει σβέλτες επιδόσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Εμφάνιση, ποιότητα-άνεση για 2, λειτουργία κιβωτίου, απόδοση κινητήρα, ευελιξία- Κατανάλωση, τιμή αγοράς
Μετά την έκδοση με το 1.000άρι ατμοσφαιρικό μοτέρ, και η πιο ισχυρή έκδοση του smart fortwo με τον 0,9 turbo των 90 ίππων συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο twinamic 6 σχέσεων, για να συνδυάσει την πολύ καλή απόδοση με την ευκολία κατά την καθημερινή κίνηση. Από πλευράς τιμής, το κόστος του βασικού αυτόματου smart fortwo 0,9 turbo ορίζεται στα 14.580 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό, κοστίζοντας 1.450 ευρώ επιπλέον σε σχέση με την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Στον τομέα της σχεδίασης, τίποτα δεν αλλάζει σε σχέση με όσα γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα smart, με το αυτοκίνητο να διαθέτει ένα πολύ μοντέρνο και νεανικό αμάξωμα, που τονίζεται με το κόκκινο χρώμα και τις σπορτίφ ζάντες του μοντέλου της δοκιμής.
Σύγκριση |
|
---|---|
Μάρκα | SMART |
Μοντέλο | FORTWO COUPE |
Κινητήρας | 90 HP |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος | 2695 |
---|---|
Πλάτος | 1663 |
Υψος | 1555 |
Μεταξόνιο | 1873 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1469 |
Μετρατρόχιο πίσω | 1430 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 185 |
Χώρος αποσκευών max (λτ.) | 975 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 28 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
Καθαρό | 900 |
---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά | 898 |
---|---|
Μέγιστη ισχύς (PS) | 90 |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 135 |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2500 |
Κύλινδροι - διάταξη | 3 |
Διάμετρος | 72,2 |
Διαδρομή | 73,1 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Σχέση συμπίεσης | 9,5 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
Turbo | Ναι |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος | ΠΙΣΩ |
---|---|
Κιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
Αριθμός σχέσεων | 5 |
1η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 3,73 |
2η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 2,05 |
3η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 1,32 |
4η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 0,97 |
5η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 0,74 |
Τελική μετάδοση | 3,54 |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός | ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ |
---|---|
Πίσω | ΑΞΟΝΑΣ DeDion |
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός | Αεριζόμενοι Δίσκοι | |
---|---|---|
Πίσω | Ταμπούρα |
Τύπος υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα |
---|---|
Στροφές τιμονιού | 3,4 |
Κύκλος στροφής (μ.) | 7 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ./100 ΧΛΜ.)
Νόρμα eu | EU6 |
---|---|
Μέση (λτ./100 χλμ.) | 4,2 |
Co2 (γρ./χλμ.) | 97 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 10,7 |
---|---|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 155 |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός | 1325 |
---|---|
Πλάτος πίσω | 0 |
Κεφάλι εμπρός | 49 |
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη | 2 |
---|---|
Διάτρηση από σκουριά | 12 |
Χρώμα | 3 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Αστειο να ακους οτι ζητουν για μια κουδουνιστρα 2.5 μετρων με δυο θεσεις ανυπαρκτο χωρο αποσκευων και μετρια επιπεδα ανεσεις και ασφαλειας 15 χιλ. ευρω οταν στα ιδια χρηματα μπορω να αποκτησω yaris με ολα τα καλα πανω του και 5στερο παρακαλω που ουτε στα καλυτερα ονειρα του δεν μπορει να το σκεφτει το γερμανικο κουτι της mercedes!! Για να μην πω οτι με 12 χιλιαρικα αγοραζω με πληρες επιπεδο εξοπλισμου το aygo εχω ομορφο μικρο για την πολη μα και για ταξιδια εκτος αυτης χωρους για 4 ατομα και ανεση σοβαρη μαζι με ασφαλεια και φυσικα αξιοπιστια και ποιοτητα toyota μαζι με μεταπωλητικη αξια αναγνωρισμενα κορυφαια!! Σιγα μην δωσω για το τενεκαδακι οσα ζητουν οι ανοητοι γερμανοι που κοροιδευουν αγρια τον κοσμο...αντε να χαθειτε πια κοπριτες!!
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΚΕΛΟΚΟΥΒΑΔΕΣ!
Αυτοματο τούρμπο 900cc και SMART!!Τρίβουν από τώρα τα χέρια τους απ τη χαρά τους τα ..συνεργεία!
1. Είναι κακάσχημο εξωτερικά! Αίσχος. Τα Ι και ΙΙ γενιάς ήταν κούκλες μπροστά του. 2. "λιλιπούτειο μοντέλο,compact διαστάσεις,"? Παλιά στο Τέξας! Όχι πια, με τέτοιο φάρδος. Και πάλι, τι να πουν οι προηγούμενες γενιές του... 3. Ποιοτικότερο; Σαφώς και ναι. Τα προηγούμενα ήταν απλά κουδουνίστρες. 4. Ασφαλέστερο; Ομοίως ναι. Και ομοίως, τα προηγούμενα ήταν κίνδυνος-θάνατος. 5. Πιο αξιόπιστο; Ας το ελπίσουμε! Σε αυτό χάνανε μακράν όλα... 6. Κανένα smart , ποτέ "δεν" ήταν φθηνό σε κόστος αγοράς, συνεπώς ούτε και αυτό. Όμως "αυτό" απέχει πάααααρα πολύ πια από την αρχική ιδέα ("λιλιπούτειο") , που το καθιέρωσε ως πραγματικά αυτοκίνητο που "θα παρκάρει εύκολα και γρήγορα σε θέσεις όπου κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν χωρά...". Αυτά μας τελείωσαν! Απλά να θυμίσω ότι η Ι γενιά, λόγω του περιορισμένου μήκους παρκάρει νομιμότατα και απολύτως κάθετα. Στη ΙΙ γενιά αυτό πήγε περίπατο, λόγω της ανάγκης μικρής αύξησης του μήκους, ώστε να επιτραπεί η κυκλοφορία του ως ΙΧ στην Αμερική. Πάραυτα και τα 2 παρέμειναν αρκούντος "λιλιπούτεια". Ο παραφουσκωμένος ντολμάς της ΙΙΙ γενιάς, δεν συνάδει λοιπόν με την αρχική ιδέα των "smart" και μάλλον σε Toyota iQ θυμίζει (ευελιξία-διαστάσεις), το οποίο επίσης ήταν τσουχτερότατο σε τιμή!