Με μικρό κύκλο στροφής και ησυχία μέσα στην καμπίνα στα 100 χλμ., Opel Crossland και SEAT Arona ικανοποιούν με την οδική τους συμπεριφορά σε πόλη και ταξίδι, αντίστοιχα. Στο ανανεωμένο Opel Crossland αρέσει η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός, χάρη σε κάποιες τροποποιήσεις στην ανάρτηση όπου και βελτιώθηκαν τα στάδια συμπίεσης και απόσβεσης των αμορτισέρ. Κάπως έτσι, το γερμανικό SUVάκι έχει περιορισμένες κλίσεις στις γρήγορες στροφές, δεν ταλαντεύεται στις μεγάλες κυματοειδείς ανωμαλίες και είναι πιο σταθερό σε σχέση με πριν στις δυναμικές αλλαγές πορείας. Θα θέλαμε καλύτερη επίδοση στα φρένα (39,5 μ. από τα 100 χλμ.).
Στο φρενάρισμα πανικού, το SEAT Arona «κοκκάλωσε» στα 38,6 μ., παρά την παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς. Από εκεί και πέρα, η ανάρτηση του μοντέλου εξασφαλίζει άνεση και υψηλά επίπεδα ποιότητας κύλισης, μολονότι αντιλαμβάνεσαι στις υψηλές στροφές τον κραδασμό και το «γρέζι» του κινητήρα. Ακριβές και άμεσο είναι το τιμόνι του ισπανικού B-SUV, με τα 190 χλστ. απόστασης από το έδαφος να δίνουν περιθώρια και για εξορμήσεις σε ήπιες off-road διαδρομές.