H οροφή της αναμενόμενης Mercedes-Benz A-Class θα είναι υφασμάτινη και η λειτουργία της φυσικά θα γίνεται με ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα.

Η Mercedes C-Class Cabriolet θα εξοπλίζεται με υφασμάτινη οροφή στη λογική της E-Class Cabriolet (φωτό), προκειμένου να περιοριστεί το βάρος της.

H Mercedes A-Class, στην τρίτη της γενιά, θα αποκτήσει για πρώτη φορά μέσα στο 2015 και cabrio έκδοση.

Η C-Class Cabriolet θα κάνει πιθανότατα ντεμπούτο το Σεπτέμβριο του 2015 στο Frankfurt Motor Show, με την εμπορική της «σταδιοδρομία» να προγραμματίζεται για τα τέλη του έτους.

Κατασκοπευτικές εικόνες: Μελλοντικά cabrio της Mercedes-Benz

Διαβάστηκε από 8898 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/9/2014
 

Μέσα στο 2015, η Α-Class θα αποκτήσει για 1η φορά στην ιστορία της cabrio έκδοση, ενώ θα παρουσιαστεί ένα ακόμα μέλος της C-Class «οικογένειας», η C-Class Cabrio, με τα δύο μοντέλα να φέρουν υφασμάτινες οροφές.

Μέσα στην επόμενη χρονιά, η Mercedes-Benz θα εμπλουτίσει τη γκάμα της με δύο νέα cabrio μοντέλα. Λόγος γίνεται για τις «ανοικτές» εκδοχές των A-Class και C-Class, στις οποίες για λόγους κόστους, βάρους και …στιλ, θα επιλεγεί η λύση της υφασμάτινης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενης, οροφής.

Μercedes-Benz A-Class Cabrio: Για 1η φορά
Θέλοντας να τονίσει τα νεανικά χαρακτηριστικά της νέας γενιάς της A-Class, η Mercedes μας ετοιμάζει για το 2015 -για πρώτη φορά- και cabrio έκδοση του μικρομεσαίου της μοντέλου. Φυσικά, η νέα A-Class Cabriolet θα βασίσει την ύπαρξή της πάνω στην καινούργια γενιά της A-Class και στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα που αυτή φέρει. Έτσι σχεδιαστικά, αναμένεται να έχουμε ένα από τα πλέον ελκυστικά και στιλάτα μικρομεσαία κάμπριο της αγοράς. Στην ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας, αποκαλύπτεται η ύπαρξη κάποιων επιμέρους αισθητικών διαφοροποιήσεων, όπως είναι π.χ. τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις και πιο επιθετικά φωτιστικά της κάμπριο έκδοσης, αλλά και ο αντίστοιχα περισσότερο δυναμικός εμπρόσθιος προφυλακτήρας.

Στόχος της Mercedes είναι η νέα A-Class Cabrio να διατηρήσει το βάρος της σε χαμηλά επίπεδα και για αυτό το λόγο, η οροφή θα είναι υφασμάτινη, τονίζοντας βέβαια και το ξεχωριστό στιλ του αυτοκινήτου. Φυσικά, η αναδίπλωσή της στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα γίνεται ηλεκτρικά. Στο κομμάτι των κινητήρων, θα έλθουν και στην A-Class Cabrio οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού βενζίνης και πετρελαίου της hatchback έκδοσης. Θα έχουμε, λοιπόν, μοτέρ 1,6 και 2,0 λίτρων για τους πρώτους (απόδοση από 122 έως 211 PS), αλλά και 1,5 και 1,8 λίτρων για τα diesel με 109 και 136 ίππους.


Μercedes-Benz C-Class Cabrio: Ντεμπούτο τον επόμενο Σεπτέμβριο
H Mercedes-Benz σχεδιάζει μια ολόκληρη «οικογένεια» μοντέλων γύρω από την C-Class, η οποία –εκτός από την «κανονική» και την station wagon έκδοση- θα περιλαμβάνει εκδοχές cabrio και coupe, αλλά και μία 4θυρης-κουπε αισθητικής, την CLC, όπως και μία έκδοση με μακρύ μεταξόνιο.

Η Mercedes C-Class Cabriolet θα διαθέτει αεροδυναμική σχεδίαση, υιοθετώντας τα συστήματα AIRSCARF και AIRCAP, που γνωρίζουμε από την E-Class Cabriolet, προκειμένου οι επιβάτες να απολαμβάνουν κάθε ταξίδι στο έπακρο ακόμη και με την οροφή κατεβασμένη. Η τελευταία θα είναι υφασμάτινη, με τρεις στρώσεις ανθεκτικού υλικού για άριστη ηχομόνωση και αντοχή στις καιρικές συνθήκες, ενώ θα ανοιγοκλείνει σε 15 δευτερόλεπτα περίπου και με το αυτοκίνητο να κινείται έως την ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα.

Η C-Class cabrio θα βασίζεται στην νέα, ευέλικτη πλατφόρμα MRA της Mercedes, που σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει όλα τα μοντέλα της εταιρείας της μεσαίας κατηγορίας τα επόμενα χρόνια. Η Mercedes C-Class sedan θα δανείσει στην cabriolet, πέρα από πάτωμα, κινητήρες και προηγμένα τεχνολογικά συστήματα άνεσης και ασφάλειας, αλλά και το εσωτερικό της. Η C-Class Cabriolet θα κάνει πιθανότατα ντεμπούτο το Σεπτέμβριο του 2015 στο Frankfurt Motor Show, με την εμπορική της «σταδιοδρομία» να προγραμματίζεται για τα τέλη του έτους ή τις αρχές του 2016.