10 φωτογραφίες »

Peugeot e-2008 με 136 PS

235.418 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/5/2021

Εξαιρετικό σε όλη τη διάρκεια του γύρου αποδείχθηκε το ηλεκτρικό Peugeot e-2008 τόσο με τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα όσο και την ηλεκτρική του «φύση».

Διαδρομή 1: Αστική συνθήκες - 14 χλμ. 
Ξεκινώντας με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες των 50 kW του Peugeot e-2008, κάναμε την πρώτη αστική μας διαδρομή με μέση κατανάλωση 14,4 kWh/100 χλμ. Είναι χαρακτηριστικό πως σε αυτή την απόσταση των 14 χλμ. συνολικά, η αυτονομία του Peugeot e-2008 αυξήθηκε χρησιμοποιώντας την επιλογή Eco από τα προγράμματα οδήγησης. Σε αυτή την ρύθμιση, ο ηλεκτροκινητήρας του χρησιμοποιεί τους 81 ίππους από τους συνολικά 136 που αποδίδει, έτσι ώστε να εξασφαλίσει μεγαλύτερη αυτονομία. Στην πράξη, σε αυτή την μεικτών συνθηκών διαδρομή, αποδείχθηκε η ενδεδειγμένη επιλογή αφού οι απαιτήσεις σε ισχύ ήταν περιορισμένες. 

Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Στο δεύτερο κομμάτι της διαδρομής μας που αφορούσε σφιχτή ορεινή διαδρομή, το Peugeot e-2008 και πάλι ήταν απόλυτα ευχάριστο τόσο με την λειτουργία του αλλά και μέσω της οδικής του συμπεριφοράς, αφού όπως και τα «συμβατικά» του αδέρφια, το e-2008 διακρίνεται για την αίσθηση και την συμπεριφορά του στην σβέλτη οδήγηση. Στο πρώτο κομμάτι αυτής όπου χαρακτηρίζεται ανηφορικό, η κατανάλωση ήταν σχετικά αυξημένη με αντίστοιχη μείωση της αυτονομίας του κάτι που είναι απόλυτα λογικό και συμβαίνει σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επειδή όμως μετά από ανηφόρα, ακολουθεί πάντα κατηφόρα, επιστρατεύοντας το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω του κιβωτίου του, το e-2008 κατάφερε να αντισταθμίσει τη «χασούρα». Συνολικά στα 45 χλμ. της διαδρομής η κατανάλωσή μας δεν ξεπέρασε τις 12,7 kWh/100 χλμ. Και σε αυτή τη διαδρομή το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης ήταν το Eco ενώ όπως είπαμε χρησιμοποιήθηκε και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. 

Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Το τρίτο κομμάτι της διαδρομής μας αφορούσε αποκλειστικά κίνηση στην εθνική οδό. Σε αυτό το κομμάτι μήκους 24 χλμ. συνολικά εκτιμήσαμε την άνεση της ανάρτησης του Peugeot e-2008 και την πολύ θετική απόκρισή του σε κάθε μας επιτάχυνση. Σε αυτές τις συνθήκες επιλέξαμε το πρόγραμμα οδήγησης Normal το οποίο επιτρέπει την κίνησή του με παραπάνω χλμ./ώρα από αυτά που προσφέρει το Eco, χρησιμοποιώντας τους 109 ίππους του κινητήρα. Η μέση κατανάλωσή του δεν ξεπέρασε τις 10,7 kWh σε αυτές τις συνθήκες ενώ και η αυτονομία του δεν μειώθηκε σημαντικά, επιτρέποντάς μας να μην χρησιμοποιήσουμε και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. 

Διαδρομή 4: Αστική -24 χλμ.
Στο 4ο και τελευταίο κομμάτι της διαδρομής μας είχαμε την ευκαιρία να δούμε τον χαρισματικό αστικό χαρακτήρα του ηλεκτρικού Peugeot e-2008. Σε αυτές τις συνθήκες το αθόρυβο και άνετο στην οδήγηση e-2008 είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό και ευκολοδήγητο, ενώ το ηλεκτρικό του σύστημα επαληθεύει με τον καλύτερο τρόπο τον αστικό προσανατολισμό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων γενικότερα. Στα 24 χλμ. της επιστροφής μέσα από το κέντρο της Αθήνας, το e-2008 είχε μέση κατανάλωση στις 17,8 kWh/100 χλμ.. Σε αυτές τις συνθήκες επιλέχθηκε και πάλι το πρόγραμμα Eco του συστήματος παραμετροποίησης αφού και εντός πόλης οι απαιτήσεις σε επιδόσεις είναι εξΆορισμού περιορισμένες, κάτι που μας επέτρεψε να διατηρήσουμε την αυτονομία του σε πολύ καλά επίπεδα. 

Συμπέρασμα
Συνολικά στα 107 χλμ. διαδρομών, χρησιμοποιήσαμε κάτι λιγότερο από τη μισή ενέργεια των μπαταριών του Peugeot e-2008 και είχαμε ακόμα διαθέσιμα 160 χλμ. αυτονομίας. Η μέση κατανάλωση σε όλη τη διάρκεια του γύρου μας ήταν στα 13,7 kWh/100 χλμ.. Το e-2008 μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και μέσω του οδηγικού του χαρακτήρα σε κάθε περίπτωση, αφού ήταν άνετο και ήσυχο στην εθνική, σταθερό και με πολύ καλή αίσθηση στο σφιχτό στροφιλίκι και εξαιρετικά ευκολοδήγητο και ευχάριστο εντός πόλης.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια