Η μία μετά την άλλη φτάνουν οι επιστολές στο autotriti.gr με τα
κρούσματα πυρκαγιάς σε μοντέλα της BMW. Αυτή τη φορά, ήταν η σειρά ενός άτυχου αναγνώστη και κατόχου μίας
diesel BMW Σειράς 1 να απευθυνθεί σε εμάς, παραθέτοντας τη δική του -δυσάρεστη- εμπειρία. Ο ιδιοκτήτης ταξίδευε με την
116d (μοντ. 2015), που έχει κάτω από το καπό της τον
1,5 λτ. turbo diesel των 116 ίππων, στις 31 Μαΐου 2020 κατευθυνόμενος προς Αθήνα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας έχοντας το cruise control ενεργοποιημένο. Σύμφωνα με τη μαρτυρία του, το αυτοκίνητο
ξεκίνησε να βγάζει καπνούς από το καπό και ο οδηγός έσπευσε να σταματήσει δεξιά στη ΛΕΑ και να βγει από την καμπίνα.
Λίγο μετά, το αυτοκίνητο
παραδόθηκε στις φλόγες και καταστράφηκε ολοσχερώς, όπως φαίνεται και στις εικόνες που έστειλε ο ιδιοκτήτης του «άσσου» στο autotriti.gr. Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, το αυτοκίνητο ήταν
πλήρως συντηρημένο, ακολουθώντας τα τακτικά service, δεν είχε παρουσιάσει κανένα άλλο πρόβλημα, ενώ είχε περάσει και από τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ). Θετική εξέλιξη στην υπόθεση το ότι δεν υπήρξαν τραυματισμοί καθώς ο οδηγός αποβιβάσθηκε έγκαιρα.
Αυτό είναι
το έκτο περιστατικό στην Ελλάδα και το τρίτο που αφορά 116d, το οποίο έρχεται να προστεθεί στη λίστα μετά
την 116d που άρπαξε φωτιά στο «δαχτυλίδι» της Λ. Κηφισίας, την
BMW 116d που κάηκε τον περασμένο Απρίλη, την
316i που κάηκε στην Αττική Οδό, την πυρκαγιά που ξέσπασε ξαφνικά σε μία
diesel BMW X1 στην Λ. Αθηνών στο Χαϊδάρι και την
320 Coupe που παραδόθηκε στις φλόγες στην Θεσσαλονίκη.
Τα κρούσματα πυρκαγιάς σε μοντέλα της BMW συνεχίζουν να αυξάνονται μήνα με τον μήνα, αφού μετά από κάθε δημοσίευση λαμβάνουμε νέες επιστολές από παθόντες. Ως εκ τούτου, η αυτοκινητική επικαιρότητα επιστρέφει -κατά διαστήματα- στο πρόβλημα που ανέδειξε η γερμανική Bild και αφορά στον κίνδυνο πυρκαγιάς για diesel μοντέλα της εταιρείας.
Εσάς σας καλύπτει η απάντηση που έχει δώσει μέχρι στιγμής η BMW Hellas γι΄ αυτό το θέμα (δείτε την εδώ);
Μακρια απο τα γερμανικα σαραβαλα πολυτελειας! Ντροπη σας να κατασκευαζετε υπερτιμημενα αυτοκινητα με ακριβα υλικα καμπινας και φτηνα μηχανολογικα, πουλωντας status στα κοροϊδα που θελουν να δειχνονται.
Γερμανική αξιοπιστία!!! Αλήθεια ποια είναι η επίσημη θέση της BMW Ελλάδας, αλλά και της BΜW Γερμανίας; ΜΟΥΓΚΑ; Είχα ένα Avensis 2004. Πάνω σ αυτό έμαθαν και τα παιδιά μου. Πουλήθηκε το 2019. Προβλήματα; Τι είναι αυτό; Χλμ=250000.
Πραγματικά βάζουν φωτιά στην άσφαλτο. Ας αφήσουμε τα αστεία όμως γιατί εδώ κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές και κάνεις δε φαίνεται να νοιαζεται...
Ήδη οι μέτοχοι και το ΔΣ της εταιρείας βρίσκεται σε πανικό. Οι πωλήσεις πια είναι μηδενικές σε όλο τον πλανήτη, ενώ δεν έχει πια το σκήπτρο ενός εκ των κορυφαίων premium κατασκευαστών. Πέφτουν κεφάλια στον περιστρεφόμενο έλικα σας λέω, και οι αγορές κλείνουν η μια μετά την άλλη για τις «μπέμπες». Η μετοχή δεν έχει καμία αξία πλέον, σκέτο παλιόχαρτο, και σύντομα θα παράγει μόνο μεντεσεδες, και αυτό αμφίβολο. Επιτέλους, τα χωρίς ίχνος εμπάθειας και απόλυτα τεκμηριωμένα και με άριστες τεχνικές κ εμπορικές γνώσεις σχόλια, ξεσκέπασαν την ψευτιά αυτής της ασήμαντης και αδιάφορης εταιρείας. Σκέτη απάτη ήταν τα σαραβαλάκια που συναρμολογούσαν. Χα, είστε αυθεντίες!!!
Που είναι οι υπερασπιστές των BMW τώρα να πούνε ότι όλα τ' αυτοκίνητα καίγονται.. Και δεν έγινε και τίποτε που κάηκαν και 2 BMW παραπάνω..
Μήπως πήγε να κάνει burn out και λαμπάδιασε;😉😉
Δηλαδή ρε παιδιά,τα αυτοκίνητα που δεν είναι πλήρως συντηρημένα ΠΙΑΝΟΥΝ ΦΩΤΙΑ..?? Γιατί εγώ έπρεπε να είχα καεί σαν την Ιωάννα της Λωρραίνης εδώ και ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...!!! Και έναν πυροσβεστήρα δώρο με την αγορά, πάρε κόσμε...!!!
Πως σχολιάζετε το γεγονός ότι τα μεγάλα ειδησεογραφικά sites ποικίλης ύλης δεν κάνουν αναφορά στο θέμα. Μάλιστα ζήτησα σε κάποια να ασχοληθούν και δεν το έκαναν. Σας ευχαριστώ.
Απάντηση: Το autotriti.gr είναι Μέσο ειδικού Τύπου και σχετίζεται αποκλειστικά με το αυτοκίνητο, γιΆ αυτό και αναδεικνύει όλα τα θέματα που απασχολούν τους αναγνώστες, γύρω από αυτό. Τώρα, γιατί επέλεξαν κάποια άλλα Μέσα ποικίλης ύλης να μην ασχοληθούν με το θέμα, μάλλον είναι καλύτερα να ρωτήσετε εκείνους.