Στο πίσω κάθισμα του νέου i10, επιβάτες με ύψος άνω του μέσου όρου θα χωρέσουν με χαρακτηριστική άνεση.

Η εμφάνιση του νέου Hyundai i10, επηρεασμένη από τη νέα φιλοσοφία «ρέουσα γλυπτική», διακρίνεται για τις μοντέρνες και παράλληλα, δυναμικές της γραμμές.

Το εσωτερικό του νέου Hyundai i10 είναι ποιοτικό, με όμορφη σχεδίαση και επενδύσεις, αλλά και με πολύ καλή εργονομία.

Στο πίσω κάθισμα του νέου i10, επιβάτες με ύψος άνω του μέσου όρου θα χωρέσουν με χαρακτηριστική άνεση.

Νέο Hyundai i10 1,2: Mεγαλύτερο σε χώρους

Διαβάστηκε από 70176 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/1/2015
 

+ Σχεδίαση, ποιότητα, εργονομία, πρακτικότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, αεροδυναμική, άνεση και ποιότητα κύλισης, 5ετής εγγύηση
- Κατανάλωση υπό πίεση, απουσία ηλεκτρικών παραθύρων και καθρεπτών στην αρχική έκδοση


Σχεδιαστικά, η νέα γενιά του i10 υιοθετεί τη νέα, «ρέουσα γλυπτική» σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai, που μας έχει αναδειχθεί κυρίως μέσω του 2ης γενιάς i30. Σύμφωνα με αυτή, το αμάξωμα του i10 διαθέτει περισσότερες νευρώσεις και καμπύλες, αλλά και λιγότερες κάθετες επιφάνειες σε σχέση με το παρελθόν, σε ένα αποτέλεσμα πολύ πιο μοντέρνο και ελκυστικό. Παράλληλα, το εμπρόσθιο τμήμα του i10 είναι σαφώς πιο δυναμικό, με την πολυγωνική γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα και τα μεγάλα φωτιστικά να κλέβουν τις εντυπώσεις. Στο πίσω μέρος, τα νέα φωτιστικά και ο τονισμένος προφυλακτήρας, προβάλουν τη νεανικότητα του μοντέλου.

Μεγαλύτερο και με ρεκόρ αεροδυναμικής
Σε σχέση με το προηγούμενο i10, το νέο μίνι της Hyundai έρχεται για να αυξήσει τις διαστάσεις του, διατηρώντας τες βέβαια σε «compact» επίπεδα. Έτσι, το μήκος αυξάνεται κατά 80 χλστ. και φθάνει τα 3.665 χλστ., το πλάτος ανεβαίνει από τα 1.595 στα 1.660 χλστ. (+65 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 5 χλστ. (2.385 χλστ. συνολικά). Μόνο το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου έρχεται μειωμένο κατά 40 χλστ. (1.500 χλστ. συνολικά), συμβάλλοντας στο δυναμισμό του σχήματος. Σημαντική βελτίωση έχουμε και στην αεροδυναμική, με το νέο Hyundai i10 να μειώνει τον αντίστοιχο συντελεστή στο cd:0,31 και να είναι έτσι το πλέον αεροδυναμικό της κατηγορίας.

Εξαιρετικό Value for Money
Στο κομμάτι της τιμής, το Hyundai i10 με τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα έχει πολύ καλή τιμή, 9.490 ευρώ, στην αρχική του έκδοση Access. Ο εξοπλισμός απλά ικανοποιεί με το επίπεδό του, αφού στάνταρ υπάρχουν μεταξύ άλλων 6 αερόσακοι, ESP, air condition και ηχοσύστημα, όχι όμως ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες. Αυτά, τα συναντούμε στην αμέσως επόμενη έκδοση Comfort της δοκιμής μας, που κοστίζει 9.990 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση το νέο i10 διατηρεί ψηλά το κομμάτι του Value for Money, ιδίως εφόσον βάλουμε στο παιχνίδι και την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων.


Κινητήρας-Κιβώτιο: Ισχυρός και γρήγορος συνδυασμός
Ο ατμοσφαιρικός, 4κύλινδρος και 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας των 1.248 κ.εκ. του Hyundai i10, μας είναι γνωστός από το προηγούμενο μοντέλο και διακρίνεται για την απόδοσή του (87 «άλογα» στις 6.000 σ.α.λ.).
Συνδυάζεται με ένα βελτιωμένο 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, με μακρύτερη κλιμάκωση για λόγους κατανάλωσης, αλλά και με καλύτερη αίσθηση κατά το κούμπωμα των σχέσεων.

Στο πεδίο των μετρήσεων, ο συνδυασμός καταφέρνει να εμφανίσει γρήγορες επιδόσεις, με τις ρεπρίζ να είναι οι γρηγορότερες στην κατηγορία μεταξύ των ατμοσφαιρικών επιλογών, ευνοώντας την κίνηση εκτός πόλης. Στην πόλη, ο οδηγός του i10 1,2 λίτρων θα εκτιμήσει την προθυμία του κινητήρα, την ελαστικότητά του, αλλά και κυρίως, την εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του. 

Στο κομμάτι της κατανάλωσης, η Hyundai ανακοινώνει 4,9 λτ./100 χλμ., ένα νούμερο «τσιμπημένο» για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλλά πάντα μέσα σε οικονομικά πλαίσια. Η ύπαρξη πάντως ένδειξης βέλτιστης αλλαγής σχέσεως στον πίνακα οργάνων, αποτελεί μια σημαντική προσθήκη που βοηθά τον οδηγό να κινηθεί με οικονομία.


Εσωτερικό: Όμορφο, με πολύ καλή ποιότητα και πρακτικό
Αισθητική αναβάθμιση για το εσωτερικό του i10, με την εικόνα να δείχνει σαφώς πιο μοντέρνα έναντι αυτής του εσωτερικού του πρώτης γενιάς μοντέλου. Μόνο η διατήρηση της τοποθέτησης του επιλογέα στη βάση της κεντρικής κονσόλας παραμένει αυτούσια από το προηγούμενο μοντέλο και αυτό συνέβη για λόγους λειτουργικότητας και καλύτερης ευχρηστίας. Από εκεί και πέρα, το ταμπλό φέρνει ψηλά τοποθετημένα τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος με την ψηφιακή οθόνη, υιοθετεί ωραίους στρογγυλούς αεραγωγούς με λεπτομέρειες χρωμίου, ενώ επενδύεται σε ένα μεγάλο τμήμα του με διαφορετικού χρώματος πλαστικό, που σπάει τη μονοτονία του μαύρου. Στο κομμάτι της εργονομίας, το εσωτερικό δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις στους επιβάτες του, με όλα τα όργανα και χειριστήρια να βρίσκονται τοποθετημένα σε σωστές και εύκολα προσβάσιμες θέσεις.


Ποιότητα-Πρακτικότητα
Συμβαδίζοντας με τα δεδομένα της κατηγορίας, το εσωτερικό του νέου i10 επενδύεται αποκλειστικά με σκληρά στην αφή υλικά, αποφεύγοντας ωστόσο τις γυμνές λαμαρίνες σε κάποια τμήματά του, όπως σε άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού. Παράλληλα, η συναρμογή είναι στιβαρή και το φινίρισμα αψεγάδιαστο, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που δείχνει ότι θα αντέξει στο πέρασμα του χρόνου. Εξαιρετική είναι και η πρακτικότητα, μέσω της ύπαρξης πολλών θηκών για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό των θυρών, το χώρο μεταξύ των εμπρός καθισμάτων, αλλά και μιας μεγάλης θήκης πάνω στην κονσόλα και κάτω από τα χειριστήρια του κλιματισμού, που φέρει επιπλέον τις εισόδους για USB και iPod.


Χώροι: Ανετοι για επιβάτες και αποσκευές
Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων του i10 αντικατοπτρίζεται και στην εσωτερική του ευρυχωρία, με τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές να είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Έτσι, στο εσωτερικό του μίνι μοντέλου της Hyundai, 4 ενήλικες επιβάτες θα βρουν άνετα θέση, ενώ ακόμη και οι πιο υψηλόσωμοι δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τα κεφάλια και τα γόνατά τους. Όπως μάλιστα έδειξαν οι μετρήσεις μας, σε σχέση με το προηγούμενο i10, υπάρχει αισθητή βελτίωση στο πλάτος στο πίσω κάθισμα (+25 χλστ.), ενώ μεγαλύτερο είναι και το διαθέσιμο ύψος και ο χώρος για τα γόνατα. Περνώντας στο πορτ-μπαγκάζ, εδώ το i10 έρχεται για να κερδίζει πλήρως ουσία και εντυπώσεις, με τα 252 λτ. χωρητικότητας να είναι τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. Μάλιστα, για αυτούς που θέλουν ακόμη περισσότερα, η διαιρούμενη πλάτη του πίσω καθίσματος πέφτει στο πάτωμα, εκτοξεύοντας έτσι τη χωρητικότητα στα 1.051 λτ.


Στο δρόμο: Ανετο, ήσυχο και ασφαλές
Το Hyundai i10 δεύτερης γενιάς φέρει ανάρτηση που αποτελείται από Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός με ημιάκαμπτο άξονα πίσω, με αλλαγές τόσο στη γεωμετρία της, όσο και στη θέση των πίσω αμορτισέρ (πλέον αυτά είναι εντελώς κάθετα), με στόχο πάντα το βέλτιστο συνδυασμό της άνεσης με την οδική συμπεριφορά. Νέο είναι το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο είναι γρηγορότερο από πριν (2,9 στροφές από άκρη σε άκρη), ενώ και τα φρένα ενισχύονται με στάνταρ αεριζόμενους δίσκους μπροστά 252 χλστ. και δίσκους 234 χλστ. πίσω.


Ανετο στην πόλη και το ταξίδι
Στην πράξη, το νέο Hyundai i10 δείχνει από την πρώτη κιόλας στιγμή, τον προσανατολισμό του προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης. Στην πόλη η ανάρτηση, αποδεικνύει την αποτελεσματικότητά της κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρώματος, φροντίζοντας να τις κρατά εκτός του εσωτερικού, την ίδια στιγμή που η προσεγμένη ηχομόνωση μειώνει τα επίπεδα του θορύβου στο εσωτερικό. 

Εκτός πόλης, η πολύ καλή αεροδυναμική του αμαξώματος συμβάλει και αυτή στη μείωση των θορύβων στο εσωτερικό, ενώ παράλληλα, ιδιαίτερης μνείας χρήζει και η σταθερότητα που επιδεικνύει το νέο i10 στην εθνική και η μικρή ευπάθεια στους πλάγιους ανέμους, με τη γενικότερη αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός να θυμίζει αυτή μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Σταθερό και ασφαλές στις στροφές
Παρότι σε μοντέλα της κατηγορίας οι απαιτητικές διαδρομές δεν είναι το σύνηθες «πεδίο δράσης», το νέο i10 σε ένα δρόμο με στροφές, εμφανίζεται απολύτως σταθερό και ασφαλές, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο στις πλέον οριακές καταστάσεις. Φυσικά, πολύτιμος σύμμαχος του οδηγού αποτελεί το στάνταρ ESP, που επεμβαίνει άμεσα, φροντίζοντας να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην τάξη.

Το τιμόνι από την πλευρά του, με ηλεκτρική υποβοήθηση, έχει την απαιτούμενη πληροφόρηση και είναι πιο γρήγορο από ό,τι περιμένεις, ενώ είναι και εύκολο στους χειρισμούς – στοιχείο απαιτούμενο για την κίνηση στην πόλη. Τα φρένα τέλος ικανοποιούν με την αποτελεσματικότητά τους (100-0 χλμ./ώρα σε 41,1 μ.).

200 διαθέσιμα στοιχεία για HYUNDAI  i10
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Το Audi Q7 facelift;

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Παγκόσμια κορυφή για τη Mustang της Ford

Εορταστικό Nissan GT-R για τα 50 χρόνια

Με νέο κινητήρα τα Audi S5 Coupe & Sportback

Ελαφρύτερο το ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo

High Performance πακέτο για Mustang

Τι αγοράζω με 15, 20, 25 και 30 χιλιάδες ευρώ;

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes B-Class

Νέα Giulietta όπως Giulia;

Πρώτο teaser της Bentley Flying Spur (+vid)

«Ανεβάζει» το Audi Q7 η ΑΒΤ

Ετοιμάζει νέα «βασική» Mustang η Ford

ΒΜW Σειρά 1 & Αudi A3: Τι νέο φέρνουν;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

περισσότερα »