Η ανάρτηση του Jeep Compss έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας.

Η ανάρτηση του Jeep Compss έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας.

Με κιτ επισκευής αντί ρεζέρβας, ο χώρος αποσκευών είναι στα 438 λτ..

Ποιοτικό, γεροδεμένο και καθόλου «φλύαρο» το ταμπλό του νέου Jeep Compass.

Το σύστημα μόνιμης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης «Jeep Active Drive» προέρχεται από το Renegade.

Ο 2λιτρος Multijet αποδίδει 140 άλογα και συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Jeep Compass 2,0 MJT 140 ATX 4WD

Διαβάστηκε από 42631 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2017
 

Εντελώς νέα κατεύθυνση για το Compass, το οποίο «ακυρώνει» το μέτριο παρελθόν του και κρατώντας μόνο το όνομα συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα της Jeep.

What is new
- Στο πάτωμα του Renegade
- Σύγχρονα συστήματα ασφάλειας
- 2,0 MJT με 140 ίππους
- Μόνιμη τετρακίνηση με προγράμματα λειτουργίας
- Με 37.100 ευρώ

Η Jeep τοποθετεί το νέο Compass των 4,4 μέτρων πάνω από το Renegade και κάτω από το μεγαλύτερο Cherokee καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο το κενό στη γκάμα. Κάτω από το αμάξωμα υπάρχει συγγένεια πολύ κοντινού βαθμού με το Renegade, απόρροια της χρήσης της ίδιας, σπονδυλωτής πλατφόρμας η οποία επιτρέπει οχήματα με διαφορετικό μεταξόνιο και άλλες κρίσιμες διαστάσεις, να χτιστούν πάνω στην ίδια βάση, μειώνοντας χρόνους και κόστη εξέλιξης και παραγωγής. Έτσι στο Compass, το μήκος αμαξώματος και του μεταξονίου είναι μεγαλύτερο κατά 139 και 66 χιλ. αντίστοιχα έναντι του Renegade. Αναφορικά με τη σχεδίαση, το σίγουρο είναι πως το νέο Compass δεν περνά απαρατήρητο με το αλά Grand Cherokee μπροστινό μέρος να χαρακτηρίζεται από την κλασική γρίλια και τα φώτα. 

Mε 37.100 ευρώ
Το 4X4 μοντέλο της δοκιμής (2,0 MJT 140 PS με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο) προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Limited, που κοστίζει 37.100 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, έγχρωμη TFT οθόνη πληροφοριών μέσα στον πίνακα οργάνων, έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment και πλήρες πακέτο συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. 

Με «έξυπνη» τετρακίνηση
Το σύστημα μόνιμης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης «Jeep Active Drive» προέρχεται από το Renegade και ανά πάσα στιγμή μπορεί να δώσει το 100% της διαθέσιμης ροπής στον τροχό που την χρειάζεται, ενώ με την βοήθεια και των ηλεκτρονικών προσομοιώνεται η λειτουργία μπλοκέ διαφορικών. Ενσωματώνεται το σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης Jeep Selec-Terrain που προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα: τα Auto, Snow, Sand και Mud.  Υπάρχει και δυνατότητα κλειδώματος. Στις σκληροτράχηλες εκδόσεις TrailHawk υπάρχουν επίσης κοντές σχέσεις και 5ο πρόγραμμα διαχείρησης πρόσφυσης, το Rock.  

Κινητήρας-Επιδόσεις: Επαρκής, αλλά «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Κάτω από το καπό του Compass βρίσκεται ο 2λίτρος  MultiJet diesel κινητήρας της Fiat -κινεί επίσης το Renegade και το «αδελφό» του 500X- με απόδοση 140 άλογα στις 4.000 σ.α.λ και 350 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη, οι επιβάτες δεν επηρεάζονται από την σχετικά τραχιά λειτουργία, καθώς ο περισσότερος θόρυβος μένει εκτός καμπίνας και μόνο στην έντονη επιτάχυνση τα ντεσιμπέλ θα γίνουν αισθητά. Από εκεί και πέρα εμφανίζει καλό τράβηγμα από χαμηλά, κάτι βέβαια στο οποίο αρωγός είναι και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται. Αυτό είναι γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές, ωστόσο η κοντή κλιμάκωσή του και οι πολλές σχέσεις έχουν ως συνέπεια τη συνεχή αλλαγή σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπείς, αν και τα 11,0 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα απέχουν αρκετά από τα 9,9 δλ, που υπόσχεται η Jeep. Aπόκλιση υπάρχει και στην μέση κατανάλωση με τα χαρτιά να κάνουν λόγο για 5,7 λτ./100 χλμ., αλλά την πράξη να δείχνει νούμερα γύρω στα 8,9 λτ./100 χλμ. 

Εσωτερικό: Προσεγμένο σε ποιότητα και χωρίς «φλυαρίες»
Χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ή ξεχωριστό στοιχείο, το ταμπλό του νέου Compass δεν σε κερδίζει τόσο με την σχεδίαση, που υιοθετεί το απλό και χωρίς φλυαρίες μοτίβο του Renegade, όσο με την ποιότητά του. Τα υλικά είναι μαλακά σχεδόν σε κάθε σημείο, συμπεριλαμβανομένων και των επενδύσεων στη βάση των παραθύρων και δείχνουν μια ιδιαίτερα προσεκτική προσέγγιση, που σε συνδυασμό με την γερή συναρμογή, το πολύ καλό φινίρισμα, τις δερμάτινες επενδύσεις και την έξτρα οθόνη των 8,4 ιντσών, κατοχυρώνει ως ένα σημείο τις premium βλέψεις της Jeep. Θα θέλαμε πιο ψηλά τοποθετημένο το «πακέτο» διακοπτών κάτω από την κεντρική οθόνη, ωστόσο σε γενικές γραμμές τα χειριστήρια έχουν γνώριμη εμφάνιση και είναι σε σωστές θέσεις. Συνυπολογίζοντας τη θέση του επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο (λειτουργεί και σειριακά με σωστή εκτέλεση ήτοι κατεβάζει σχέση σπρώχνοντας και ανεβάζει τραβώντας) ή το όργανο ρύθμισης των επιλογών της πρόσφυσης και της τετρακίνησης, ο χρόνος προσαρμογής που απαιτείται από το εσωτερικό του νέου Compass είναι ελάχιστος. Η θέση οδήγησης είναι ψηλή και πανοραμική, ωστόσο οι φαρδιές πίσω κολώνες και το μικρό παράθυρο της 5ης πόρτας δεν κολακεύουν την αντίστοιχη ορατότητα.

Στο δρόμο: ¶νετο στην άσφαλτο και ικανό στο χώμα
Από τα πρώτα στοιχεία που ξεχωρίσαμε δοκιμάζοντας το νέο Jeep Compass στην 4Χ4 diesel έκδοσή του είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, που εξασφαλίζει το γεροδεμένο και άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση και την απορροφητικότητα της ανάρτησης. Η τελευταία έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας και δεν θορυβεί καθώς περνά πάνω από τις κακοτεχνίες. Το κράτημα στις στροφές είναι δυναμικό με τις ευλογίες της τετρακίνησης, ωστόσο η κλίση είναι αισθητή και σε συνδυασμό με την σχεδόν ανύπαρκτη στήριξη των καθισμάτων και το μέτριο σε πληροφόρηση τιμόνι γρήγορα αντιλαμβάνεσαι πως ένας πιο ήπιος ρυθμός θα κουράσει λιγότερο. Στον ανοιχτό δρόμο και παρά το ύψος του, το Compass ούτε εμφανίζει υψηλό αεροδυναμικό θόρυβο (το αντίθετο μάλιστα, όπως έδειξαν και οι μετρήσεις μας), ούτε και εμφανίζει τάσεις αστάθειας στον δυνατό πλευρικό άνεμο. 

Η άποψή μας
Κρατώντας μόνο το όνομα, το νέο Jeep Compass άλλαξε πορεία αποτελώντας μια μοντέρνα πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Όπλα του η «ταυτότητα», η ποιότητα και η σωστή ισορροπία ασφάλτινης συμπεριφοράς και εκτός δρόμου δυνατοτήτων. 

+ Σχεδίαση, ποιότητα και στιβαρότητα καμπίνας, ευρυχωρία, απόσταση από το έδαφος, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, λειτουργία τετρακίνησης
- Τσιμπημένη κατανάλωση, στήριξη καθισμάτων, πλάγια και πίσω ορατότητα, μη ελεύθερη είσοδος στον «πράσινο» δακτύλιο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

Nέα Bentley Continental GT Limited

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;

Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!

BMW Z4 μέσω της AC Schnitzer

50 χρόνια Nissan GT-R και Z σε δύο βίντεο

Μετά από SUV θα δούμε Mustang pick-up;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »