- Οι τάσεις σε σχεδίαση, περίεργο εξοπλισμό και χρώματα αλλάζουν κάθε 5-10 χρόνια - Κάποια μοντέλα πάλιωσαν και έγιναν vintage (πχ Alfa 156) άλλα απλά δείχνουν παλιά (πχ Nissan Primera) - Υλικά όπως το βαμμένο ασημί ταμπλό ή ο αλουμινένιος λεβιές ήρθαν και ευτυχώς έφυγαν - Σήμερα πολλοί θεωρούν πως οι οθόνες ή η διαστημική σχεδίαση θα παλιώσουν σαν γάλα και όχι σαν κρασί
- Χωρίς κολόνα τιμονιού ή μηχανικά μέρη - Αλλάζει από «αργό» στην εθνική σε «γρήγορο» στην πόλη - Δεν τραντάζει στις λακκούβες, δεν φεύγει όταν σε «χτυπάει» πλευρικός άνεμος - Στρίβει με λιγότερες κινήσεις απ' ότι ένα τυπικό τιμόνι!
- Το ήπια υβριδικό είναι 29% πιο οικονομικό σε κατανάλωση μέσα στην πόλη - Χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα, το ήπια υβριδικό ξεκινάει και παρκάρει ηλεκτρικά - Χρειάζεται 40 λιγότερα μέτρα για να προσπεράσει το Corsa Hybrid - 900-1.000 ευρώ φθηνότερο το μη-υβριδικό ανάλογα στην εξοπλιστική έκδοση
- Επιστροφή από Πάσχα σημαίνει χιλιάδες οδηγοί εγκλωβισμένοι στην Αθηνών-Κορίνθου - Το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα συνέβη πριν 24 χρόνια στην Κίνα, έξω από το Πεκίνο - Κράτησε 12 μέρες με οδηγούς να εγκλωβίζονται ακόμα και 6 μέρες - Μικροπωλητές με ποδήλατα πούλαγαν σε 10πλάσιες τιμές νερό & φαγητό
- Από 19.990 ευρώ. - Με 114 ίππους από τον 1.000άρη κινητήρα. - Ευρύχωρος και πρακτικός χώρος αποσκευών. - Ξεχωριστή εμφάνιση.
- Η τιμή της βενζίνης ανεβαίνει ξανά στα 2 ευρώ, 2 χρόνια μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία - Αγαπημένο σπορ των Ελλήνων η βελτίωση, αλλά εκτός από τα άλογα, ανεβάζει και την κατανάλωση - Παλιότερα δεν μας ένοιαζε να «καίει» παραπάνω, τώρα όμως αυτό έχει αλλάξει - Πλέον ένα «φτιαγμένο» εκτός από την μειωμένη αξιοπιστία, χάνει αξία και επειδή «καίει»
- To Q2 είναι 1 από τα 2 premium μικρά SUV της αγοράς και το φθηνότερο (27.680 ευρώ) - Όλα τα A3 κάνουν από 24 έως 28 χιλιάρικα, δεν υπάρχει ακριβότερο - Το Α1 που είναι το μικρότερο Audi έχει έκδοση crossover, σαν SUVάκι δηλαδή - Όλα έχουν τετραπλό όφελος (4 χρόνια εγγύηση, 4 χρόνια οδική βοήθεια, 4 χρόνια δωρεάν service και 4% επιτόκιο)