Σε A-Class, Astra, Corolla, Focus, & Golf ποιο θερινό λάστιχο επιλέγω; Σε test φρεναρίσματος σε ασιατικής καταγωγής λάστιχα διάστασης 225/40 R18: Το Linglong Sport Master (Κίνα) έχει το καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο & τη μικρότερη συνολική απόσταση φρεναρίσματος.
6 «made in Asia» και προσιτά θερινά λάστιχα, για αυτοκίνητα πόλης Σε test φρεναρίσματος σε λάστιχα διάστασης 205/55 R16: Το Falken Ziex ZE310 Ecorun (Ιαπωνία) έχει την μικρότερη συνολική απόσταση φρεναρίσματος.
Δοκιμή σε φρενάρισμα & κράτημα: Θερινό ελαστικό Nexen N' Blue S Είναι «πράσινο» ελαστικό με χαμηλή αντίσταση κύλισης, για οικονομία στην κατανάλωση (Fuel A). Με 69 dB στην ετικέτα για τον θόρυβο κύλισης του είναι στα πιο ήσυχα της κατηγορίας.
Όχι ένα ακόμη θερινό λάστιχο: To Yokohama Advan Fleva V701! Καλύπτει από αυτοκίνητα πόλης (π.χ. Toyota Yaris) μέχρι σπορ μοντέλα όπως η Mercedes AMG A 35 4MATIC (διαστάσεις 15'' - 20''). Φρενάρει από 100-0 σε 35,2 μ. στο στεγνό - Πολύ ήσυχο στο δρόμο.
Πώς φρενάρουν σε στεγνό και βρεγμένο Bridgestone, Goodyear & Pirelli; Σε διεθνές test θερινών ελαστικών 205/55 R16: Το νέο Bridgestone Turanza 6 έχει το καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο
Giti Synergy H2: Λάστιχο για supermini & SUV, με επιδόσεις που δεν θα περίμενες στα λεφτά του (από 50 ευρώ) Ανήκει στις οικονομικές μάρκες (με χώρα προέλευσης την Σιγκαπούρη). Ταιριάζει σε best sellers μοντέλα (π.χ. Yaris, i20, Corsa) και SUV όπως το Puma.
Dunlop Sport BluResponse ή Nexen N' Fera Primus στα ίδια λεφτά (320€); Τα συγκρίνουμε σε διάσταση 16 ιντσών, κατηγορία που αφορά δημοφιλή μοντέλα όπως Yaris, i20, Corsa, 208, Polo. Πάνω από 3 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο για το Nexen.
Falken Ziex ZE320: Το καλύτερο θερινό λάστιχο σε κράτημα στο βρεγμένο Σε test ελαστικών με 52 μοντέλα, το Falken Ziex ZE320 είχε την καλύτερη επίδοση στο κράτημα στο βρεγμένο. Πέτυχε γύρο πίστας με μέση ταχύτητα 73,9 χλμ./ώρα, 1,5 χλμ. καλύτερη επίδοση από το μέσο όρο του test.
Bridgestone Turanza 6 ή Michelin Pilot Sport 5 σε 18άρια λάστιχα; To Michelin φρενάρει καλύτερα σε στεγνό και βρεγμένο (πάνω από 3 μέτρα), έχει καλύτερο κράτημα στην πίστα και αντέχει περισσότερα χλμ.. Το Bridgestone είναι 80 ευρώ φθηνότερο.
Mε τιμή που ξεγελάει, λάστιχο που κρατάει! Leao σε νέα εποχή «made in Europe» Κατασκευάζονται στην Ευρώπη, γλιτώνουν τους δασμούς, έχουν super τιμή. Συμμετέχουν σε tests, ελληνικά και διεθνή, με αξιόλογες επιδόσεις.
Giti VS Sava: Ίδια τιμή, αλλά διαφορετικό φρενάρισμα VS 2 γνωστών μαρκών, στην «οικονομική» κατηγορία ελαστικών. Στα μέρη της την Giti την λένε «Michelin της Ασίας». Η Sava είναι της Goodyear.
Comfort Master: made in Europe, με εγγύηση & τιμή για Όσκαρ! Έχει τιμή από 195 ευρώ/4άδα, βγαίνει σε διαστάσεις για μικρά μοντέλα (π.χ. Yaris, Clio, i20 κ.λπ.). Made in Europe, χωρίς δασμούς (που επιβαρύνουν τα made in China) & ετοιμοπαράδοτα.
Pirelli στο όνομα, Nexen στην ουσία αφού έχει καλύτερο φρενάρισμα, διάρκεια και τιμή Το Nexen είχε μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος από το Pirelli (στεγνό & βρεγμένο). Το N' Fera Sport βγάζει 6.500 παραπάνω χιλιόμετρα (διάρκεια «ζωής»).
Το πιο αθόρυβο λάστιχο «φωνάζει» ποιότητα: Falken Sincera SN110 Ήταν το πιο αθόρυβο στην κύλιση λάστιχο (ανάμεσα σε 16 ελαστικά σε διεθνές test). Και στα Top2 σε κατανάλωση (διαθέτει τεχνολογία ECORUN για οικονομική οδήγηση).
Στα ίδια χρήματα, Bridgestone Turanza 6 ή Pirelli Cinturato P7C2; Σε test ελαστικών στην πολύ δημοφιλή διάσταση 205/55 R16: Οριακά καλύτερο κράτημα στο βρεγμένο για το Cinturato P7C2, ισοπαλία στο στεγνό.
Giti Sport S2: 1ο λάστιχο σε πρόσφυση για να αποφύγεις την υδρολίσθηση Σε test ελαστικών: Δεν γλίστραγε στο νερό. Ξεπέρασε 19 ανταγωνιστικά λάστιχα.
Δεν φρενάρουν - κρατάνε όλα τα λάστιχα το ίδιο. Ποια τα Top 6 του Τest; Δοκιμάστηκαν στο όριο: 55 μοντέλα στη διάσταση 205/55 R16. Continental, Kumho, Nexen, Toyo & Vredestein έχουν κορυφαίο κράτημα & φρενάρισμα στο βρεγμένο.
Test θερινών ελαστικών: Continental, Goodyear ή Michelin; Στο βρεγμένο το Pilot Sport 5 φρενάρει 60 εκατοστά καλύτερα. Ακούγεται λίγο, όμως μπορεί να σε γλιτώσει από μια ακριβή ζημιά (μετόπες, ψυγείο κ.τ.λ.). Πρώτη θέση και στο στεγνό για το Michelin, στο μέσο όρο φρενάρει το Continental.