
Bridgestone Turanza 6 ή Michelin Pilot Sport 5 σε 18άρια λάστιχα;
To Michelin φρενάρει καλύτερα σε στεγνό και βρεγμένο (πάνω από 3 μέτρα), έχει καλύτερο κράτημα στην πίστα και αντέχει περισσότερα χλμ.. Το Bridgestone είναι 80 ευρώ φθηνότερο.
To Michelin φρενάρει καλύτερα σε στεγνό και βρεγμένο (πάνω από 3 μέτρα), έχει καλύτερο κράτημα στην πίστα και αντέχει περισσότερα χλμ.. Το Bridgestone είναι 80 ευρώ φθηνότερο.
Κατασκευάζονται στην Ευρώπη, γλιτώνουν τους δασμούς, έχουν super τιμή.
Συμμετέχουν σε tests, ελληνικά και διεθνή, με αξιόλογες επιδόσεις.
VS 2 γνωστών μαρκών, στην «οικονομική» κατηγορία ελαστικών.
Στα μέρη της την Giti την λένε «Michelin της Ασίας». Η Sava είναι της Goodyear.
Έχει τιμή από 195 ευρώ/4άδα, βγαίνει σε διαστάσεις για μικρά μοντέλα (π.χ. Yaris, Clio, i20 κ.λπ.).
Made in Europe, χωρίς δασμούς (που επιβαρύνουν τα made in China) & ετοιμοπαράδοτα.
Το Nexen είχε μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος από το Pirelli (στεγνό & βρεγμένο).
Το N' Fera Sport βγάζει 6.500 παραπάνω χιλιόμετρα (διάρκεια «ζωής»).
Ήταν το πιο αθόρυβο στην κύλιση λάστιχο (ανάμεσα σε 16 ελαστικά σε διεθνές test).
Και στα Top2 σε κατανάλωση (διαθέτει τεχνολογία ECORUN για οικονομική οδήγηση).
Σε test ελαστικών στην πολύ δημοφιλή διάσταση 205/55 R16:
Οριακά καλύτερο κράτημα στο βρεγμένο για το Cinturato P7C2, ισοπαλία στο στεγνό.
Σε test ελαστικών:
Δεν γλίστραγε στο νερό. Ξεπέρασε 19 ανταγωνιστικά λάστιχα.
Δοκιμάστηκαν στο όριο: 55 μοντέλα στη διάσταση 205/55 R16.
Continental, Kumho, Nexen, Toyo & Vredestein έχουν κορυφαίο κράτημα & φρενάρισμα στο βρεγμένο.
Στο βρεγμένο το Pilot Sport 5 φρενάρει 60 εκατοστά καλύτερα. Ακούγεται λίγο, όμως μπορεί να σε γλιτώσει από μια ακριβή ζημιά (μετόπες, ψυγείο κ.τ.λ.).
Πρώτη θέση και στο στεγνό για το Michelin, στο μέσο όρο φρενάρει το Continental.
Το Leao είναι made in China, το Tigar είναι σέρβικο (η μάρκα είναι θυγατρική της Michelin).
Όμως το Leao φρενάρει καλύτερα, και σε στεγνό και σε βρεγμένο δρόμο.
Αποκλείστηκε το Uniroyal σε test φρένων, 6 μ. καλύτερο το Linglong.
Στο βρεγμένο το Linglong έχει 3 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα από το βροχολάστιχο Uniroyal.
Στο βρεγμένο: Το Falken ήταν 3 μέτρα καλύτερο, το Pirelli «γλίστρησε» στην κατάταξη.
Στο στεγνό: Το Pirelli PZ4 βρέθηκε στις 3 χειρότερες επιδόσεις, το Falken ZE320 στο Top2.
Σε διεθνές test θερινών ελαστικών στη διάσταση 215/55 R17:
1,4 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο για το Nexen N' Fera Primus.
Σε test ελαστικών 18 ιντσών:
Το Bridgestone Potenza Sport στην 1η θέση ανάμεσα σε 52 λάστιχα
Σε διεθνές test ελαστικών 18 ιντσών:
1,7 μ. καλύτερο φρενάρισμα για το Nexen N' Fera Sport, συνδυαστικά σε στεγνό & βρεγμένο.
Σε διεθνές test φρένων σε θερινά λάστιχα 18 ιντσών:
1,5 μέτρο καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο για το Leao Nova-Force Acro.
Δύο low-budget λάστιχα σε διεθνές test θερινών ελαστικών (225/45 R18)
Ισόπαλα στο φρενάρισμα σε βρεγμένο - 1 μέτρο καλύτερο, στο στεγνό, το Giti
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr