
Test Leao Nova-Force HP100: Φθηνό θερινό λάστιχο με εντυπωσιακό κράτημα
Στο Top3 από όσα έχουμε δοκιμάσει σε κράτημα στο στεγνό (πέρασε με 75 χλμ./ώρα στο Elk Test).
Βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του στο βρεγμένο.
Στο Top3 από όσα έχουμε δοκιμάσει σε κράτημα στο στεγνό (πέρασε με 75 χλμ./ώρα στο Elk Test).
Βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του στο βρεγμένο.
Καλό φρενάρισμα στο στεγνό, ξεπερνά ακριβότερους αντίπαλους στο βρεγμένο.
Βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του στο κράτημα στο στεγνό.
Test του AutoΤρίτη σε δύο οικονομικά (φθηνά) ελαστικά 205/55 R16.
Με τιμή στα 65€ το λάστιχο και οι δύο μάρκες (με Wet B στην ετικέτα τους).
Σε test φρεναρίσματος σε ασιατικής καταγωγής λάστιχα διάστασης 225/40 R18:
Το Linglong Sport Master (Κίνα) έχει το καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο & τη μικρότερη συνολική απόσταση φρεναρίσματος.
Σε test φρεναρίσματος σε λάστιχα διάστασης 205/55 R16:
Το Falken Ziex ZE310 Ecorun (Ιαπωνία) έχει την μικρότερη συνολική απόσταση φρεναρίσματος.
Είναι «πράσινο» ελαστικό με χαμηλή αντίσταση κύλισης, για οικονομία στην κατανάλωση (Fuel A).
Με 69 dB στην ετικέτα για τον θόρυβο κύλισης του είναι στα πιο ήσυχα της κατηγορίας.
Καλύπτει από αυτοκίνητα πόλης (π.χ. Toyota Yaris) μέχρι σπορ μοντέλα όπως η Mercedes AMG A 35 4MATIC (διαστάσεις 15'' - 20'').
Φρενάρει από 100-0 σε 35,2 μ. στο στεγνό - Πολύ ήσυχο στο δρόμο.
Σε διεθνές test θερινών ελαστικών 205/55 R16:
Το νέο Bridgestone Turanza 6 έχει το καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο
Ανήκει στις οικονομικές μάρκες (με χώρα προέλευσης την Σιγκαπούρη).
Ταιριάζει σε best sellers μοντέλα (π.χ. Yaris, i20, Corsa) και SUV όπως το Puma.
Τα συγκρίνουμε σε διάσταση 16 ιντσών, κατηγορία που αφορά δημοφιλή μοντέλα όπως Yaris, i20, Corsa, 208, Polo.
Πάνω από 3 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο για το Nexen.
Σε test ελαστικών με 52 μοντέλα, το Falken Ziex ZE320 είχε την καλύτερη επίδοση στο κράτημα στο βρεγμένο.
Πέτυχε γύρο πίστας με μέση ταχύτητα 73,9 χλμ./ώρα, 1,5 χλμ. καλύτερη επίδοση από το μέσο όρο του test.
To Michelin φρενάρει καλύτερα σε στεγνό και βρεγμένο (πάνω από 3 μέτρα), έχει καλύτερο κράτημα στην πίστα και αντέχει περισσότερα χλμ.. Το Bridgestone είναι 80 ευρώ φθηνότερο.
Κατασκευάζονται στην Ευρώπη, γλιτώνουν τους δασμούς, έχουν super τιμή.
Συμμετέχουν σε tests, ελληνικά και διεθνή, με αξιόλογες επιδόσεις.
VS 2 γνωστών μαρκών, στην «οικονομική» κατηγορία ελαστικών.
Στα μέρη της την Giti την λένε «Michelin της Ασίας». Η Sava είναι της Goodyear.
Έχει τιμή από 195 ευρώ/4άδα, βγαίνει σε διαστάσεις για μικρά μοντέλα (π.χ. Yaris, Clio, i20 κ.λπ.).
Made in Europe, χωρίς δασμούς (που επιβαρύνουν τα made in China) & ετοιμοπαράδοτα.
Το Nexen είχε μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος από το Pirelli (στεγνό & βρεγμένο).
Το N' Fera Sport βγάζει 6.500 παραπάνω χιλιόμετρα (διάρκεια «ζωής»).
Ήταν το πιο αθόρυβο στην κύλιση λάστιχο (ανάμεσα σε 16 ελαστικά σε διεθνές test).
Και στα Top2 σε κατανάλωση (διαθέτει τεχνολογία ECORUN για οικονομική οδήγηση).
Σε test ελαστικών στην πολύ δημοφιλή διάσταση 205/55 R16:
Οριακά καλύτερο κράτημα στο βρεγμένο για το Cinturato P7C2, ισοπαλία στο στεγνό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr