Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/12/2010
Παρουσίαση
Η Top 10άδα με… αρχηγό το Yaris
Νο2 Ford Fiesta
Διαβάστηκε από 31621 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/12/2010
Best seller μοντέλο: το 1,4
Γιατί είναι δημοφιλές;
Η σπορτίφ και νεανική εικόνα του αυτοκινήτου καθώς και η ευχάριστη οδική συμπεριφορά του είναι ορισμένα από τα χαρακτηριστικά, που το έφεραν ψηλά στην προτίμηση των αγοραστών.
Ο "πρωταθλητής" πωλήσεων του 2009, το Fiesta, για 2η συνεχόμενη χρονιά συνέχισε την πολύ καλή πορεία του, έχοντας σημειώσει μια πολύ μικρή διαφορά της τάξεως των 89 λιγότερων πωλήσεων (από τον Ιανουάριο έως το Νοέμβριο) από το 1ο Yaris. Μεταξύ των σημαντικότερων στοιχείων που το έχουν κάνει δημοφιλές είναι η νεανική και σπορτίφ σχεδίασή του μέσα - έξω, που προσελκύει κυρίως το μικρό ηλικιακά κοινό, στο οποίο απευθύνεται. 
Από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μικρά αυτοκίνητα είναι το Fiesta, το οποίο συνδυάζει και πολύ καλή άνεση.
Ευχάριστο και με πολύ καλό "πάτημα"
Το μικρό Ford, με τον πιο δημοφιλή 1.400άρη κινητήρα στην αγορά, είναι άνετο και ξεκούραστο, ενώ παράλληλα είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα παρουσιάζοντας πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία, όπως και σε μια διαδρομή με στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, το Fiesta παραμένει ευλαβικά στην προεπιλεγμένη πορεία και δύσκολα θα ανοίξει την τροχιά του, ακόμα και με το πόδι βαθιά στο γκάζι. Παράλληλα, το σύστημα διεύθυνσης παρέχει ευκολία στους ελιγμούς, μεταφέρει στα χέρια του οδηγού πολύ καλή πληροφόρηση και είναι άμεσο στις εντολές του. Όσον αφορά στον 1,4 λτ. κινητήρα, αυτός έχει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και είναι ελαστικός, κινώντας σβέλτα το αυτοκίνητο. Αρκετά ικανοποιητική απόδοση διαθέτει και ο 1,25 λτ. των 82 ίππων, ενώ ο δυνατότερος 1.600άρης αναδεικνύει καλύτερα τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. 
Στο σύγχρονης σχεδίασης ταμπλό ξεχωρίζει, από αισθητικής άποψης, η κεντρική κονσόλα με το ενσωματωμένο ηχοσύστημα.
Προσεγμένο ποιοτικά και με καλούς χώρους
Στο εσωτερικό του, κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν η ιδιόμορφη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας (με το όχι ιδιαίτερα πρακτικό στην χρήση ηχοσύστημα) και το αφρώδες υλικό, που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και προσδίδει τον "αέρα" ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ωστόσο, δεν απουσιάζουν ορισμένες ατέλειες στην συναρμογή των επιμέρους τμημάτων. Πολύ καλή είναι με την σειρά της η θέση οδήγησης, ενώ οι προσφερόμενοι χώροι είναι ικανοποιητικοί για την φιλοξενία 4 ενήλικων επιβατών, ενώ ικανοποιητικό κρίνεται και το πορτ μπαγκάζ των 281 λτ.
(+):  Οδική συμπεριφορά.  Άνεση. Αίσθηση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων. Ποιότητα μαλακού πλαστικού στο ταμπλό.  Θέση οδήγησης. Ποιότητα κύλισης
(-):  Ατέλειες στη συναρμογή.  Διαθέσιμο πλάτος στο πίσω κάθισμα.  Εργονομία ηχοσυστήματος
Κινητήρες
1,25 82 PS: 0-100 χλμ./ώρα: 13,3 δλ., κατανάλωση: 5,7 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2: 133 γρ./χλμ. 1,4 96 PS: 0-100 χλμ./ώρα: 12,2 δλ., κατανάλωση: 5,7 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2: 133 γρ./χλμ. 1,6 120 PS: 0-100 χλμ./ώρα: 9,9 δλ., κατανάλωση: 5,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2: 139 γρ./χλμ.
Εξοπλισμός (1,4 Trend): ESP, 5 αερόσακοι, 2 ηλ. παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ηλ. καθρέφτες, ρυθμιζόμενο τιμόνι με υποβοήθηση, air condition και ράδιο CD
Τιμές 1,25 από: 12.990 ευρώ 1,4 από: 13.735 ευρώ 1,6 από: 15.655 ευρώ

 
 Τα 10 best seller αυτοκίνητα του 2010
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πήραν το… double η Toyota και το Yaris
Στροφή στα μίνι και μικρά αυτοκίνητα
Νο1 Toyota Yaris
Νο2 Ford Fiesta
Νο3 Opel Corsa
Νο4 VW Polo
Νο5 Opel Astra
Νο6 Fiat Panda
Νο7 Toyota Auris
Νο8 Hyundai i10
Νο9 VW Golf
Νο10 Skoda Octavia5