Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/12/2010
Παρουσίαση
Η Top 10άδα με… αρχηγό το Yaris
Νο5 Opel Astra
Διαβάστηκε από 31621 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/12/2010
Best seller μοντέλο: το 1,4 Turbo 140 PS
Γιατί είναι δημοφιλές;
Το Astra ήταν ανέκαθεν δημοφιλές, όμως στην τελευταία του γενιά, η πιο σπορτίφ εμφάνισή και ειδικά η ανταγωνιστική σε τιμή- έκδοση  με τον turbo κινητήρα των 1,4 λτ. 140 ίππων, του έδωσαν άλλο "αέρα".
Από τα πιο δημοφιλή μικρομεσαία αυτοκίνητα, εδώ και πολλά χρόνια, είναι το Astra, το οποίο αρκετές φορές έχει βρεθεί μεταξύ των 3 best seller μοντέλων στην Ελλάδα, ενώ έχει κατακτήσει και την 1η θέση (τελευταία φορά το 2008). Στη νεότερη μάλιστα γενιά του, που λανσαρίστηκε στη χώρα μας στις αρχές του 2010, απέκτησε πιο σπορτίφ εμφάνιση αλλά και turbo κινητήρες 1,4 λτ., με αυξημένη ισχύ και χαμηλή κατανάλωση, όπως ορίζει η τάση του "downsizing".
Ελκυστικός σε σχεδίαση είναι ο θάλαμος των επιβατών με την ανταγωνιστική ποιότητα.
Ευχάριστο εσωτερικό και προσεγμένο ποιοτικά
Η μοντέρνα και ελκυστική σχεδίαση στο εσωτερικό του νέου Astra, με τις αισθητικές επιρροές από το Insignia, προσελκύει το ενδιαφέρον του αγοραστή. Σημείο αναφοράς αποτελεί η ενιαία κεντρική κονσόλα, στην οποία, ωστόσο, η πληθώρα των μικρών, ως επί το πλείστον, χειριστηρίων λειτουργεί εις βάρος της εργονομίας. Αντιθέτως, η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, ενώ "το παρών" δίνουν τώρα και πολλές απαραίτητες θήκες και θέσεις για ποτήρια, που απουσίαζαν από το προγενέστερο μοντέλο. Στον τομέα της κατασκευής χρησιμοποιείται ένα λεπτό σε πάχος, αφρώδες υλικό ικανοποιητικής ποιότητας, σε ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό και στο πάνω τμήμα των εμπρόσθιων θυρών, αλλά δεν λείπουν ορισμένες ατέλειες στη συναρμογή. Επιπλέον, οι χώροι, χωρίς να εντυπωσιάζουν, μπορούν να καλύψουν δίχως παραχωρήσεις τις ανάγκες 4 ενήλικων ατόμων. 
Η ρύθμιση της ανάρτησης του νέου Astra εξασφαλίζει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στην οδική συμπεριφορά.
Με ισορροπημένη οδική συμπεριφορά
Ένα από τα στοιχεία που δημιουργούν άμεσες θετικές εντυπώσεις σε εκείνον που θα οδηγήσει το νέο Astra, είναι η ισορροπία που έχει επιτευχθεί ανάμεσα στην άνεση και στην οδική συμπεριφορά. Έτσι, η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, αποπνέοντας ασφάλεια στις ευθείες και έχοντας ουδέτερες αντιδράσεις στις στροφές, σε γρήγορους ρυθμούς. Επίσης, το Astra μπορεί να εφοδιαστεί και με την προσαρμοζόμενη ανάρτηση FlexRide, με τις επιλογές Tour για περισσότερη άνεση και Sport, για πιο σπορ συμπεριφορά. Όμως οδηγικά, το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ και ο επιλογέας των ταχυτήτων δεν είναι ιδιαίτερα ακριβής.
Ευρεία γκάμα κινητήρων
Το Astra διατίθεται με κινητήρες 1,4 και 1,6 λτ. σε δύο εκδοχές, με turbo ή χωρίς. Μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον παρουσιάζει ο 1.400άρης των 140 ίππων, ο οποίος κινεί σβέλτα το αυτοκίνητο, αν και οι μακριές σχέσεις μετάδοσης μετριάζουν τις ρεπρίζ έναντι του ανταγωνισμού. Γεγονός που αφορά και στον δυνατότερο 1,6 λτ. 180 PS, αλλά σε λιγότερο αισθητό βαθμό.
(+): Σχεδίαση  Oδική συμπεριφορά Ποιότητα κύλισης  Σχέση τιμής - αξίας
 Εργονομία 
(-): Σκληρά καθίσματα  Επιδόσεις εν κινήσει turbo κινητήρων (σε σχέση με τον ανταγωνισμό)  Ατέλειες στην συναρμογή
Κινητήρες 1,4 100 PS: 0-100 χλμ./ώρα: 14,2 δλ., κατανάλωση: 5,5 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2: 129 γρ./χλμ. 1,6 115 PS: 0-100 χλμ./ώρα: 11,7 δλ., κατανάλωση: 6,3 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2: 147 γρ./χλμ. 1,4T 120 PS: 0-100 χλμ./ώρα: 11,0 δλ., κατανάλωση: 5,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2: 139 γρ./χλμ. 1,4T 140 PS: 0-100 χλμ./ώρα: 9,9 δλ., κατανάλωση: 5,9 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2: 139 γρ./χλμ. 1,6T 180 PS: 0-100 χλμ./ώρα: 8,5 δλ., κατανάλωση: 6,8 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2: 159 γρ./χλμ.
Εξοπλισμός (1,4 Essentia): ESP, 4 αερόσακοι, 2 ηλ. παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ηλ. καθρέφτες, ρυθμιζόμενο τιμόνι με υποβοήθηση, air condition και ράδιο CD
Τιμές 1,4 από: 16.000 ευρώ 1,6 από: 17.000 ευρώ 1,4T 120 PS από: 16.900 ευρώ 1,4T 140 PS από: 18.401 ευρώ 1,6T 180 PS από: 22.150 ευρώ

 
 Τα 10 best seller αυτοκίνητα του 2010
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πήραν το… double η Toyota και το Yaris
Στροφή στα μίνι και μικρά αυτοκίνητα
Νο1 Toyota Yaris
Νο2 Ford Fiesta
Νο3 Opel Corsa
Νο4 VW Polo
Νο5 Opel Astra
Νο6 Fiat Panda
Νο7 Toyota Auris
Νο8 Hyundai i10
Νο9 VW Golf
Νο10 Skoda Octavia5