Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/8/2011
Αφιέρωμα
Πόσο κοντά είμαστε;
Τα Top 10 πετρελαιοκίνητα μοντέλα για το 1ο 5μηνο του 2011
Διαβάστηκε από 33186 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/8/2011
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
Opel Corsa 5d 1,3 DTΕ ECOFLEX
Tιμή 14.680 ευρώ
Κυβισμός 1.248 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 95 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή 190 Nm στις 1.750 σ.α.λ.
Κατανάλωση 3,5 λτ./100 χλμ.
CO2 94 γραμ./χλμ.
Tέλη κυκλοφορίας 0 ευρώ
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
Mitsubishi ASX 1,8 DI-D 2WD
Tιμή 24.260 ευρώ
Κυβισμός 1.798 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 150 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ.
Κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ.
CO2 145 γρ./χλμ.
Tέλη κυκλοφορίας 217,5 ευρώ
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
VW Polo 1,2 ΤDI
Tιμή 15.730 ευρώ
Κυβισμός 1.199 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 75 ίπποι στις 4.200 σ.α.λ.
Ροπή 180 Nm στις 2.000 σ.α.λ.
Κατανάλωση 3,4 λτ./100 χλμ.
CO2 89 γρ./χλμ.
Tέλη κυκλοφορίας 0 ευρώ
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
Skoda Octavia5 1,6 TDI
Tιμή 21.790 ευρώ
Κυβισμός 1.598 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 105 ίπποι στις 4.440 σ.α.λ.
Ροπή 250 Nm στις 1.500 σ.α.λ.
Κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ.
CO2 119 γρ./χλμ.
Tέλη κυκλοφορίας 107,10 ευρώ
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
Dacia Duster 1,5 dCi
Tιμή 19.050 ευρώ
Κυβισμός 1.461 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 110 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή 240 Nm στις 1.750 σ.α.λ.
Κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ.
CO2 145 γρ./χλμ.
Tέλη κυκλοφορίας 246,5 ευρώ
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
Fiat Panda 1,3 MTJ
Tιμή 13.000 ευρώ
Κυβισμός 1.248 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 75 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή 145 Nm στις 1.400 σ.α.λ.
Κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ.
CO2 109 γρ./χλμ.
Tέλη κυκλοφορίας 98,1 ευρώ
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
Toyota Yaris 1,4 D-4D
Tιμή 15.200 ευρώ
Κυβισμός 1.364 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 90 ίπποι στις 3.800 σ.α.λ.
Ροπή 205 Nm στις 3.000 σ.α.λ.
Κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ.
CO2 110 γρ./χλμ.
Tέλη κυκλοφορίας 99 ευρώ
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
Fiat Punto Evo 1,3 MTJ
Tιμή 14.800 ευρώ
Κυβισμός 1.248 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 75 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή 190 Nm στις 1.750 σ.α.λ.
Κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ.
CO2 108 γρ./χλμ.
Tέλη κυκλοφορίας 97,2 ευρώ
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
Opel Astra 1,3 CDTi ECOTEC START & STOP
Tιμή 18.400 ευρώ
Κυβισμός 1.248 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 95 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή 190 Nm στις 1.750 σ.α.λ.
Κατανάλωση 4,1 λτ./ 100 χλμ.
CO2 109 γρ./χλμ.
Tέλη κυκλοφορίας 98,1 ευρώ
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
Volvo S40 DRIVe Start/Stop
Tιμή 22.700 ευρώ
Κυβισμός 1.560 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 115 ίπποι στις 3.600 σ.α.λ.
Ροπή 270 Nm στις 1.750 σ.α.λ
Κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ.
CO2 99 γρ./χλμ.
Tέλη κυκλοφορίας 0 ευρώ

 
 ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Το υπάρχον πλαίσιο
Η κατάσταση σήμερα
Τα Top 10 πετρελαιοκίνητα μοντέλα για το 1ο 5μηνο του 2011
Οι σύγχρονες τεχνολογίες
Ηλίας Μορφονιός, Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Υποστήριξης της GM Hellas
Τι ισχυρίζονται οι «πολέμιοι» της πετρελαιοκίνησης
Ιωάννης Ψυχογυιός, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ
Πόσο συμφέρει η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου;