Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/8/2011
Αφιέρωμα
Πόσο κοντά είμαστε;
Οι σύγχρονες τεχνολογίες
Διαβάστηκε από 33186 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/8/2011
Μια φράση του νέου υπουργού Περιβάλλοντος ήταν αρκετή για να επαναφέρει στο προσκήνιο 
και πάλι τα σενάρια περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τι ισχύει όμως για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τι πραγματικά μας συμφέρει ως καταναλωτές;
Το φίλτρο μικροσωματιδίων DPF συγκρατεί τα βλαβερά αιωρούμενα σωματίδια.
Για να επιτευχθούν οι "οικολογικές" επιδόσεις των πετρελαιοκινητήρων, όπως ορίζεται από το πρότυπο Euro5, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προχωρήσει σε μια σειρά παρεμβάσεων εξέλιξης. Μεταξύ αυτών είναι η εγκατάσταση φίλτρου μικροσωματιδίων πετρελαίου DPF (Diesel Particulate Filter) που είναι τοποθετημένο στην εξάτμιση και έχει τη δυνατότητα να συγκρατεί και να εξαφανίζει τα αιωρούμενα σωματίδια μέσω της καύσης τους. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα μηχανικά σύνολα πετρελαίου είναι εξαιρετικά ευαίσθητα στα νοθευμένα καύσιμα. Αυτό σημαίνει ότι, αν ένας κινητήρας πετρελαίου δυσλειτουργεί λόγω καυσίμου ή πλημμελούς συντήρησης, οι ρύποι που εκλύονται είναι ιδιαίτερα υψηλοί και βλαβεροί. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και στην περίπτωση που κάποιος "παρακάμψει" το φίλτρο μικροσωματιδίων, αν και στους περισσότερους κινητήρες, η βλάβη του συνεπάγεται τη μη σωστή λειτουργία του κινητήρα γενικότερα.

 
 ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Το υπάρχον πλαίσιο
Η κατάσταση σήμερα
Τα Top 10 πετρελαιοκίνητα μοντέλα για το 1ο 5μηνο του 2011
Οι σύγχρονες τεχνολογίες
Ηλίας Μορφονιός, Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Υποστήριξης της GM Hellas
Τι ισχυρίζονται οι «πολέμιοι» της πετρελαιοκίνησης
Ιωάννης Ψυχογυιός, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ
Πόσο συμφέρει η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου;