Το Renault Twingo ξεχωρίζει με την εξαιρετική ευελιξία μέσα στην πόλη. Το τιμόνι κόβει υπερβολικά και έτσι παρκάρεις και στο μικρότερο στενό.

Στο εσωτερικό το Twingo έχει πολύ πλαστικό με καλή συναρμογή. Το design είναι όμορφο στις εκδόσεις DEKO Pack και δίνει άλλο αέρα, ανεβάζοντας ελάχιστα την τιμή.

2. Γιατί έχει κάτι από premium στα 9.990 ευρώ

57.426 Επισκέψεις στο άρθρο

Από 9.990 ευρώ με έκπτωση

Το Renault Twingo έχει εξελιχθεί παράλληλα με το smart forfour, είναι το πρώτο 5θυρο Twingo στην ιστορία και παράλληλα το πρώτο πισωμήχανο Renault από το 1971, όταν σταμάτησε το R10. Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του γαλλικού μικρού είναι η μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση (ειδικά με τα έξτρα αυτοκόλλητα), η εξαιρετική ευελιξία μέσα στην πόλη και ευκολία στο παρκάρισμα (ενδεικτικά οι τροχοί στρίβουν σε γωνία 45 μοιρών και ο κύκλος στροφής είναι μόλις 8,6 μέτρα) όπως και οι χώροι και η πρακτικότητα στο εσωτερικό (για παράδειγμα η πλάτη του συνοδηγού πέφτει εντελώς δημιουργώντας έναν χώρο μήκους 2,31 μέτρων). Το εσωτερικό με τη σειρά του είναι λιτό στη σχεδίαση -τουλάχιστον στις βασικές εκδόσεις, όμως ποιοτικό για τα δεδομένα των μίνι. Έπειτα, ο κινητήρας των 70 ίππων δεν εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις, αφού το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 14,5 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματάει στα 151 χλμ./ώρα, αλλά είναι οικονομικός σε κατανάλωση, καθώς σύμφωνα με τη Renault ο μικτός κύκλος είναι 4,2 λτ./100 χλμ. (5,1 λτ./100 χλμ. στις δικές μας μετρήσεις).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
OPEL