• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ανανεωμένο Fiat Punto θα βρίσκεται στη χώρα μας το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.

Το επίπεδο εξοπλισμού TwinAir δημιουργήθηκε για να τονίσει το λανσάρισμα του ομώνυμου 2κύλινδρου κινητήρα.

Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες επενδύσεις, ενώ η έκδοση TwinAir διαθέτει διάκοσμο «Sportex».

Το turbo TwinAir μοτέρ εκπέμπει 98 γρ./χλμ. CO2 και απαλλάσσει το Punto από τα τέλη κυκλοφορίας.

Αλλάζει το Fiat Punto το 2012

Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2011

Στη Φρανκφούρτη θα κάνει το ντεμπούτο της η ανανεωμένη εκδοχή του Fiat Punto, η οποία, πέρα των αισθητικών και εξοπλιστικών διαφοροποιήσεων που θα φέρει, θα εξοπλίζεται με το TwinAir μοτέρ των 900 κ.εκ. και 85 ίππων.

 
Η αλήθεια είναι πως δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που είδαμε την ανανεωμένη μορφή του Fiat Punto, η οποία έδιωξε το «Grande» από το όνομά της για να το αντικαταστήσει με το «Evo». To 2012, όμως, θα λανσαριστεί άλλη μία ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς μοντέλου της Fiat, η οποία θα ονομάζεται μόνο «Punto» και θα αποτελεί τη μοναδική επιλογή για όποιον θέλει ένα μικρό Fiat. Το εν λόγω μοντέλο θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη στις αρχές του επόμενου χρόνου. Πέρα της ραφιναρισμένης αισθητικής, των νέων χρωμάτων και επενδύσεων, το μεγάλο νέο προέρχεται από το τεχνικό κομμάτι, καθώς το TwinAir μοτέρ των 85 ίππων θα «μετακομίσει» και στο Punto.

Αισθητικές αλλαγές
Tο Punto 2012 λανσάρει ένα νέο μπροστινό μέρος που χαρακτηρίζεται από τον βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος προφυλακτήρα και την τοποθέτηση των φλας παράλληλα με τις εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος, ένα ανάγλυφο στοιχείο οριοθετεί την περιοχή της πινακίδας κυκλοφορίας. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες επενδύσεις, ενώ τις αισθητικές αλλαγές ολοκληρώνουν η νέας σχεδίασης 15άρες ζάντες αλουμινίου και τα 3 νέα μεταλλικά χρώματα: Turquoise, Ruby Red και Graphite Grey. Η γκάμα του Punto MY 2012 προσφέρει 3 επίπεδα εξοπλισμού (Pop, Easy και Lounge) διαθέσιμα με τους διάφορους κινητήρες, ενώ υπάρχει ακόμα ένα πακέτο εξοπλισμού, αποκλειστικά συνδυαζόμενο με τον κινητήρα TwinAir.

Οικονομία και δυναμισμός
Προς όφελος της κατανάλωσης, το νέο Punto θα κυκλοφορεί με κινητήρα διπλής τροφοδοσίας βενζίνης - φυσικού αερίου ή βενζίνης – υγραερίου, ενώ η χρήση του Start&Stop και της τεχνολογίας Gear Shift Indicator (Σύστημα ένδειξης αλλαγής ταχυτήτων) λανσάρεται σε όλους τους κινητήρες Euro 5. Παράλληλα, προστίθενται και δύο νέοι κινητήρες στη γκάμα, ο 85 HP TwinAir Turbo και μια βελτιωμένη εκδοχή του 85 HP 1,3 MultiJet. Αναφορικά με τον 1ο, αυτός θα συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο και θα αποδίδει 85 ίππους και 145 Nm ροπής, την ίδια στιγμή που θα εκπέμπει μόνο 98 γρ./χλμ. CO2, γεγονός που απαλλάσσει το Punto από τα τέλη κυκλοφορίας. Σε ό,τι αφορά στο σύνολο πετρελαίου των 85 ίππων και 200 Nm ροπής, χάρη στις «έξυπνες» τεχνολογίες Intelligent Alternator (βέλτιστη φόρτιση μπαταρίας) και Intelligent Flow (βέλτιστη ψύξη), εκπέμπει μόλις 90 γρ./χλμ CO2.

Tags: FIAT, FIAT PUNTO