Μέχρι και τον Οκτώβριο, είναι η Renault διατεθειμένη να περιμένει τον Robert Kubica, για το αν είναι σε θέση να οδηγήσει στο Grand Prix 2012. Όπως εξήγησε ο Eric Boullier, θέλει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τον Πολωνό πιλότο υγιή, όμως θα πρέπει να «κλείσει» τους οδηγούς για το επόμενο Grand Prix. Επίσης, δεν θέλει να βγάλει τον Kubica εκτός, αλλά ταυτόχρονα προστατεύει τα συμφέροντα της ομάδας του. Ο Γάλλος επικεφαλής της Renault, συμπλήρωσε λέγοντας ότι θα καθορίσει την καλύτερη δυνατή σύνθεση των οδηγών και θα περιμένει μέχρι και τα τέλη του Οκτώβρη για μια ξεκάθαρη απάντηση από τον Πολωνό οδηγό. Σίγουρα δεν περιμένει να είναι τόσο γρήγορος, όσο και πέρυσι, γιατί έχει μείνει εκτός αγώνων για ένα χρόνο και είναι δύσκολο να αναρρώσει κανείς αμέσως από ένα τέτοιο είδους ατύχημα. Ο Kubica από την άλλη, θα καθίσει σύντομα πίσω από τιμόνι αυτοκινήτου δρόμου σε πίστα ή σε προσομοιωτή F1, για να διαπιστωθεί η κατάσταση του εγχειρισμένου χεριού του και αν έχει τη δυνατότητα να αγωνιστεί ξανά.