" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εναλλακτική λογική

Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και φωτεινό, με στιβαρής συναρμογής σκληρά πλαστικά.

Στις στροφές το Altea διατηρεί τα σπορτίφ στοιχεία της φίρμας του καθώς είναι πιο σφιχτό από ένα μέσο οικογενειακό μοντέλο.

Ο 1,2 TSI κρίνεται επαρκής για το χαρακτήρα του Altea, ενώ καίει λίγο όταν οδηγείται με μέτρο.

Δοκιμάζουμε το Seat Altea 1,2 TSI

Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/10/2011

Μπορεί το Altea να αποτελεί μια εναλλακτική μορφή οικογενειακού αυτοκινήτου στη γκάμα της Seat, αλλά η επιλογή του με τον κινητήρα 1,2 TSI είναι η πιο λογική επιλογή με τα δεδομένα της εποχής.

 
Το Altea γεννήθηκε και έζησε ως η πιο χρηστική εναλλακτική του ομόσταβλου Leon. Ωστόσο, το προφίλ αυτής της υποκατηγορίας οχημάτων ποτέ δεν τους επέτρεψε, στην Ελλάδα τουλάχιστον, να καταστούν ιδιαίτερα επιτυχημένα. Αυτό δεν αποτρέπει μοντέλα σαν το Altea της δοκιμής να προσφέρουν μια εξαιρετική λύση μετακίνησης για οικογενειάρχες με πιο αυξημένες μεταφορικές ανάγκες. Ειδικά από τη στιγμή που το μοντέλο εφοδιάστηκε με τον κινητήρα τελευταίας κοπής, 1,2 TSI των 105 ονομαστικών ίππων (το ίδιο μοτέρ έχει δυναμομετρηθεί μέχρι 122 ίππους).

Επιτυχημένη μετάγγιση
Το μοτέρ που έχει πλαισιώσει τον τελευταίο καιρό πληθώρα μοντέλων του ομίλου της VW, από μικρά μέχρι SUV, αποτελεί εγγύηση επιτυχίας και στο Altea. Έχοντας ως εφόδια την πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία, αλλά και τα αποθέματα δύναμης στο μεγαλύτερο εύρος του στροφομέτρου, το Altea επιδεικνύει, λόγω βάρους, μια σχετική ραθυμία πολύ χαμηλά και μια σχετική κόπωση πολύ ψηλά. Από την άλλη, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση των 5,9 λτ./100 χλμ. μπορεί επιτευχθεί εφόσον ο οδηγός σεβαστεί το γκάζι και δεν επιμείνει πολύ με τα κατεβάσματα. Ακόμα και τότε το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο θα αποδειχτεί σε σύμμαχο με την ακρίβειά του. Στο δρόμο, το Altea διατηρεί τα σπορ στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη SEAT, προσαρμόζοντάς τα σε πιο οικογενειακούς ρυθμούς κίνησης. Έτσι, το τιμόνι παραμένει ακριβές και πληροφοριακό, ενώ οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές και τα περιθώρια πρόσφυσης πάντα υπό έλεγχο με τη βοήθεια του στάνταρ ESP. Σε κάθε περίπτωση, χωρίς να θίγεται ιδιαίτερα η ποιότητα κύλισης και η άνεση πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου, το Altea δεν κρύβει τον αθλητικό χαρακτήρα του στο σετάρισμα της ανάρτησης.

Οικογενειακή προοπτική
Στο εσωτερικό του, η σχεδίαση δεν καταφέρνει να κρύψει τα χρόνια της, παρά τις τελευταίες βελτιώσεις. Η προτεραιότητα δίνεται στην ευρυχωρία επιβατών και αποσκευών (409 λίτρα), ενώ οι ψηλά τοποθετημένες θέσεις δίνουν έναν άλλο αέρα στις μετακινήσεις. Ποιοτικά τα πλαστικά ξεχωρίζουν για τη στιβαρή συναρμογή τους και είναι σκληρά στην υψή. Τουλάχιστον, από μέσα δε λείπει τίποτα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ακόμα και από την βασική έκδοση Elegance της δοκιμής που κοστίζει 14. 630 ευρώ με απόσυρση.

Tags: SEAT, SEAT ALTEA
 

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »