" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα Skoda Octavia γίνεται μεγαλύτερη και πιο premium. Υπάρχει κανείς που διαφωνεί;

Η Skoda Octavia μεγαλώνει. Βολεύει όμως αυτό για την Ελλάδα;

Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/8/2012

Η Skoda Octavia μπορεί να μην είναι το κλασσικό σεντάν, έχει όμως ακριβώς τα στοιχεία που την κάνουν το ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο για την Ελλάδα. Τώρα όμως που μεγαλώνει; Είναι καλύτερα;

 

Η επόμενη γενιά της Octavia θα εμφανιστεί το Νοέμβριο και θα λανσαριστεί στις αρχές του 2013. Θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, πράγμα που σημαίνει πως μεταξύ άλλων βελτιώσεων, το νέο αυτοκίνητο θα είναι και αρκετά ελαφρύτερο από το υπάρχον.

Θα είναι όμως και αρκετά μεγαλύτερο. Με τη Skoda να κάνει λόγο για μήκος στα 4,8 μέτρα, η νέα Octavia θα πέσει καρφί στη μεσαία κατηγορία, με μέγεθος κοντά στο Superb και το Opel Insignia. Έτσι θα αφήσει «χώρο» στο νέο μικρομεσαίο σεντάν, το Skoda Rapid, αλλά και θα πάρει μια πιο premium διάσταση, όπως επιδιώκει η μητρική VW να δώσει στη Skoda στην επόμενη φάση της σταδιοδρομίας της.

Τα σημερινά 4,5 μέτρα, από μία άποψη, ταιριάζουν γάντι στην Octavia που θέλει ο Έλληνας οδηγός, αφού της δίνει προβάδισμα στο «στρίμωγμα» των πόλεων έναντι του μακρύτερου ανταγωνισμού. Από την άλλη πάλι, εφόσον το «περισσότερο είναι και καλύτερο», δύσκολα μπορεί να γκρινιάξει κανείς γιατί το αγαπημένο του αυτοκίνητο γίνεται μεγαλύτερο και πιο premium, τη στιγμή μάλιστα που αυτό δε μεταφράζεται και σε ταυτόχρονη αύξηση του βάρους του.

Μήπως όμως για την Ελλάδα τα 4.5 μέτρα της τρέχουσας γενιάς είναι ακριβώς η διάσταση που την κάνει επιτυχημένη; Εσείς πως βλέπετε μια μεγαλύτερη Octavia; Και τελικά αν δε σας βολέψει η νέα γενιά, δεν υπάρχει και το Skoda Rapid για να καλύψει τους δυσαρεστημένους; Τι λέτε;

 
  • Χρήστος

    Προσωπικά έχω αγοράσει δυο φορές το Octavia5. Μία με 1,6 FSI και μία με 1.8 TSI. Εξαιρετικό αυτοκίνητο, με σχεδόν απόλυτη αξιοπιστία και πολυ καλή ποιότητα κατασκευής. Στο θέμα του μήκους θεωρώ πως τα 4.8 μέτρα είναι πολλά και θα δυσκολέψουν πολύ την οδήγηση και το παρκάρισμα στην πόλη. Οσο για το premium της υπόθεσης έχω να πω πως δυστυχώς θα είναι μια λάθος κίνηση απο την VW και θα αποδειχθεί λανθασμένη εμπορικά. Δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο να ξεριζώσεις τα στερεότυπα απο το μυαλό των ανθρώπων.....

      1
  • giannis

    Σαν χρόνια μηχανικός σε συνεργείο VW έχω να πω... πως κάνεις καλές κινήσεις και έξυπνες η VW αλλα πλεον όλα της τα αμάξια απο αξιοπιστία ειναι....καλύτερα να πάρεςι hyundai παρα VW....ντροπή

      1
  • menelaos

    ΑΝ ΑΠΟ 4.56 ΠΑΕΙ ΣΤΟ 4.80 ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΞΕΧΙΛΩΜΑ Κ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΘΩΣ Κ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΧΕΙ Κ Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Ο ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ

      1
  • kyr

    Η Skoda με την βοηθεια της μαμας VW ανεβασε την ποιοτητα, την ασφαλεια και γενικοτερα το κυρος της σαν εταιρια. Η Octavia ειναι ενα αυτοκινητο στην μικρομεσαια κατηγορια που εδρεωθηκε στην καρδια του Ελληνα καταναλωτη με την αξιοπιστια της, την οδικη της συμπεριφορα κτλ. Το να αλλαξεις κατηγορια σε ενα αυτοκινητο δεν ειναι κατι ευκολο και δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο στην περιοδο που ζουμε. Προσωπικα πιστευω οτι δεν χρειαζοταν ουτε το Superb αλλα ουτε και το Rapid, (που μοιαζει εκπληκτικα με το καινουριο Toledo). Αυτο που χρειαζετε ειναι μια πολυ ομορφη Octavia, με πιο elegant χαρακτηριστικα, ξεχωριστο σχεδιασμο (ωστε να μην μοιαζει επαναλαμβανω, με το Jetta και το καινουριο Toledo), με καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και υλικων. Εστω και με μια μικρη αυξηση του μηκους για την καλυτερη ανεση των επιβατων.Παρολου την κριση πιστευω οτι θα ειχε αρκετα μεγαλη ανταποκριση λογο του καλου ονοματος του προηγουμενου μοντελου.

      1
  • loukia

    Και η vw ακολουθεί μία πολιτική αύξησης τιμής των προιόντων των θυγατρικών της.Εφόσον πρέπει να προσδώσουμε μια πιο premium διάσταση στην octavia,θα αυξήσουμε το μέγεθος,να φαίνεται στο μάτι και να ακολουθήσουμε την πεπατημένη στα υπόλοιπα,ώστε ναί μεν να αυξηθεί η τιμή,αλλά εννοείται να είναι χαμηλότερη της μαμάς vw. Σαφώς είναι μεγάλο,όπως και το νέο mazda 6 που είδα,όπως και τα υπόλοιπα του είδους του,αλλά εκτός πόλης είναι αποδεκτό και θεμιτό. Οι υποψήφιοι αγοραστές ή θα πρέπει να δείξουν κατανόηση ή θα πρέπει να στραφούν αλλού ή να έχουν και άλλο μικρότερο στην πόλη.Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.Ας το μελετήσουν το ζήτημα και ας πράξουν,το τι είναι καλό για τον εαυτό τους.

      1
  • theo

    τα 4,8 μετρα ειναι οντως πολλα,αλλωστε υπαρχει και το superb,για μενα θα μπορουσε να εμενε στα ιδια μετρα η το πολυ μεχρι 4,6 αλλα να εδινε εμφαση στην πολυτελεια και γενικα στον εξοπλισμο μιας και το rapid εξωτερικα δεν λεει πολλα πραγματα εσωτερικα δε εμφανιζεται ιδιαιτερα λιτο,συντηρητικο θυμιζοντας το octavia 1ης γενιας,πραγμα επιεικως απαραδεκτο.

      1
  • Νίκος

    Καλησπέρα αγαπητοί μου συντάκτες!! Με μεγάλη χαρά παρακολουθώ κάθε μέρα όλα όσα ανακοινώνετε εδώ αλλά και διαβάζω κάποιες φορές τα περιοδικά σας! Πολύ χάρηκα που μας ανακοινώνετε για το θέμα του νέου Skoda Octavia. Περιμένω 1 χρόνο να δώ με αγωνία το νέο Octavia που θα είναι εντελώς διαφορετικό από το σημερινό, επειδή δεν θα είναι με συντηρητική σχεδίαση. Είναι κάπως δύσκολο να το δεχτούμε εδώ στην Ελλάδα ότι θα φτάσει τα 4,8 μέτρα!! Δηλαδή στο ίδιο μήκος με τη 5άρα, το Suberb, το Passat. Βασικά το νέο Octavia δε χρειάζεται να είναι τόσο μεγάλο, φτάνει να το φτάσουν στα 4,6 μέτρα. Εννοείται, θα δυσκολέψει περισσότερο εδώ στους στενούς δρόμους γιατί από την αύξηση του μήκους θα αυξηθεί και το πλάτος του!!! Πάντως μόλις έρθει εδώ το 2013 θα το δοκιμάσουμε και θα βγάλουμε ακριβή συμπεράσματα. Καλό χειμώνα....

      1

Πρώτη Δοκιμή: Νέο DS 3 Crossback

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Αποκάλυψη: Το εσωτερικό του νέου Kia Seltos

Η κίνηση στους δρόμους

Εκπτώσεις έως 1.500 ευρώ από τη Honda

To Audi RS4 γίνεται σεντάν

Νέα Porsche 718 Cayman GT4

Nέα Porsche 718 Spyder

Ήρθε το νέο Renault Zoe

Τι έχει το Ceed που δεν έχουν οι άλλοι;

Tech: Οι τεχνολογίες του Hyundai i30 N

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »