" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πέρα από την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν "παίζονται", η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο.

Πέρα από την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν «παίζονται», η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο.

Στο εσωτερικό έκδηλες είναι η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και υλικών, όπως φυσικά και η αίσθηση πολυτέλειας.

Η οικονομία καυσίμου στους αναβαθμισμένους κινητήρες της C-Class φτάνει έως και το εκπληκτικό 31% ( στη C350) χάρη και στο αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic Plus.

Mercedes-Benz C-Class - Στον αστερισμό της C

Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/9/2012

Με επιτυχημένες επεμβάσεις σε διάφορους τομείς, η ανανεωμένη C-Class πήρε ενισχύσεις για να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στα πολυτελή σεντάν.

 

Αναμφίβολα, η μεσαία C-Class είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας στην ελληνική αγορά και όχι μόνο. Δείχνει ελκυστική και δυναμική λόγω του μπροστινού μέρους της που παραπέμπει στην CLS (ειδικά στην έκδοση Avantgarde με το αστέρι στη μάσκα και όχι στο καπό). Η C-Class διατίθεται και ως στέισον (o χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 485 λίτρα), ενώ για πρώτη φορά εμφανίστηκε και ως δίθυρη κουπέ. Φυσικά, όπως σε κάθε μοντέλο της Mercedes, η λίστα με τα τεχνολογικά συστήματα είναι μακροσκελής και θα απαιτούσε ένα ολόκληρο τεύχος για να αναλυθεί…


Αρχόντισσα στο δρόμο


Πέρα από την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν "παίζονται", η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο. Υπάρχει καλή αίσθηση στο τιμόνι, η πρόσφυση είναι επίσης δυναμική, αλλά και το ίδιο το μοντέλο συνολικά δείχνει καλύτερα ζυγισμένο. Συνολικά λοιπόν, η C-Class είναι ουδέτερη (ακόμα και με το ESP εκτός λειτουργίας)

Εσωτερικό: Ποιότητα über alles

Η ευρυχωρία της C-Class παραμένει ως είχε βολεύοντας 5 ενήλικες και 475 λτ. αποσκευών, αλλά στη σχεδίαση είναι σαφώς πιο κομψή, ενώ στην απτή αίσθηση ποιότητας κερδίζει πλέον με ευκολία το "άριστα". Σχεδιαστικά, το ταμπλό παραπέμπει στην Ε-Class, με στρογγυλά ανεξάρτητα όργανα που ενώνονται αριστοτεχνικά με τη νέα οθόνη υψηλής ευκρίνειας στη μέση του. Υπάρχει και νέα κεντρική κονσόλα, με το όλο σύνολο να είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, όμως το καλύτερο είναι τα υπερποιοτικά υλικά που χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz.

Κινητήρες


Φυσικά για την Ελλάδα, ενδιαφέρον παρουσιάζει ο 1,8 τούρμπο άμεσου ψεκασμού CGI κινητήρας των εκδόσεων: C180, C200 και C250 με 156, 184 και 204 ίππους αντίστοιχα. Οι 204 ίπποι είναι αρκετοί για να προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις, ενώ τονισμένη είναι η ελαστικότητα και η ροπή χαμηλά. Σε βενζίνη υπάρχει ακόμα και ο V6 της C350 με 306 ίππους, ενώ η κορωνίδα στη γκάμα είναι η C63 AMG των 457 ίππων. Στη γκάμα πετρελαίου υπάρχει ο κινητήρας των 2.143 κ.εκ. σε εκδόσεις C200CDI, C220CDI και C250CDI με 136,170 και 204 ίππους αντίστοιχα. Όλη η γκάμα περιλαμβάνει στάνταρ σύστημα ECO Start/Stop.

Tags: MERCEDES C
 

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »