" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας της συγκεκριμένης έκδοσης απαλλάσσει το Ibiza από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Στο πίσω τμήμα αλλαγές έχει δεχθεί ο προφυλακτήρας, ενώ προαιρετικά μπορούν να ενταχθούν και φωτιστικά σώματα LED.

Πολύ καλή είναι αίσθηση που εισπράττει ο οδηγός κατά την κύλιση του πετρελαιοκίνητου ανανεωμένου Ibiza.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές αφορούν σε επιμέρους τμήματα, όπως είναι για παράδειγμα οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων.

O 1,2 TDI των 75 ίππων ικανοποιεί με την απόδοσή του, αλλά και την χαμηλή κατανάλωση.

Μεγάλο σε χωρητικότητα και με πλατύ άνοιγμα το πορτ-μπαγκάζ του Seat Ibiza.

Δοκιμή: Seat Ibiza 1,2 TDI diesel

Διαβάστηκε από 50111 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/10/2012

Με τη συμπλήρωση 4 χρόνων από το λανσάρισμά του στην αγορά, στα μέσα του 2012 υποδεχτήκαμε την ανανεωμένη εκδοχή της 4ης γενιάς του SEAT Ibiza. (Επικαιροποίηση 21/3/2013)

 

Το δημοφιλές μικρό μοντέλο, στην ανανεωμένη του αυτή εκδοχή, υποβλήθηκε σε μια, μικρής έκτασης, αισθητική αναβάθμιση. Παράλληλα, υπάρχουν κάποιες μικρές αισθητικές και πρακτικές βελτιώσεις στο εσωτερικό, ενώ όσον αφορά στους κινητήρες του, παραμένουν τα περισσότερα μηχανικά σύνολα του προ-ανανέωσης μοντέλου, μεταξύ των οποίων και o δημοφιλής κινητήρας diesel 1,2 TDI.

Εμφάνιση με περισσότερο δυναμισμό
Το ανανεωμένο Ibiza ξεχωρίζει από το προηγούμενο μοντέλο, λόγω κυρίως των αρκετών αισθητικών αλλαγών στο εμπρόσθιο τμήμα του. Έχουμε λοιπόν εκεί μια νέα, πιο μακρόστενη γρίλια της μάσκας, φωτιστικά με πιο «θυμωμένη» παρουσία, αλλά και έναν καινούργιο προφυλακτήρα με μεγαλύτερη κεντρική εισαγωγή και νέες θέσεις για τους προβολείς ομίχλης. Στο υπόλοιπο αμάξωμα οι αλλαγές είναι λιγότερες και αφορούν στον ανανεωμένο πίσω προφυλακτήρα και τα προαιρετικά LED πίσω φωτιστικά (φωτιστικά με λαμπτήρες ημέρας LED υπάρχουν προαιρετικά και για τα εμπρόσθια).


Κινητήρας: Χαμηλή κατανάλωση, μηδενικά τέλη
H diesel έκδοση του Ibiza 1,2 TDI, διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (3,8 λτ./100 χλμ.) και τις περιορισμένες εκπομπές CO2 (99 γρ./χλμ.) που το απαλλάσσουν από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Όσον αφορά στην απόδοσή του, το 3κύλινδρο 12βάλβιδο diesel μοτέρ των 1,2 λίτρων και των 75 ονομαστικών ίππων, ικανοποιεί με την απόδοσή του-κυρίως- πάνω από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας, με τις επιδόσεις να είναι σχετικά μέτριες για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Ωστόσο, κατά τη λειτουργία του, ο κινητήρας εμφανίζει λογικά επίπεδα θορύβου και κραδασμών. Τέλος, το μακρύ σε κλιμάκωση 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο παρουσιάζει καλή αίσθηση και βοηθά στην επίτευξη χαμηλών καταναλώσεων, τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης. 

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Seat Ibiza 1.2 TSI 105 PS

Εσωτερικό-Χώροι: Λειτουργικό, αρκετά ποιοτικό και με καλούς χώρους
Στο εσωτερικό της ανανεωμένης γενιάς του SEAT Ibiza οι αλλαγές αφορούν σε επιμέρους τμήματα και συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργικότητα αλλά και πρακτικότητα του θαλάμου των επιβατών. Έτσι, ο πίνακας οργάνων φέρει νέες και πιο ευανάγνωστες αναλογικές ενδείξεις για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, ενώ έχει αλλάξει ελαφρώς η σχεδίαση της στεφάνης του τριάκτινου τιμονιού, ώστε να προσφέρει καλύτερο και πιο σίγουρο κράτημα. Επιπλέον αυτών, το φωτιζόμενο ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει περισσότερη χωρητικότητα από το προ-ανανέωσης μοντέλο (10,7 λίτρα). 

Στα υπόλοιπα στοιχεία του εσωτερικού, ξεχωρίζουν οι νέοι χρωματισμοί για τις επενδύσεις των καθισμάτων, ενώ η ποιότητα κατασκευής παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα, με ένα μικρό τμήμα ψιλόφλουδου μαλακού πλαστικού να ντύνει το ταμπλό. Στο κομμάτι των χώρων, το ανανεωμένο Ibiza προσφέρει και πάλι επαρκείς χώρους για 4 ενήλικες, με τους πίσω επιβάτες να έχουν ένα μικρό θέμα με τον αέρα για τα κεφάλια τους, ειδικά εάν αυτοί ξεπερνούν το μέσο όρο σε ύψος. Το πορτ-μπαγκάζ βέβαια από την πλευρά του, παραμένει σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία (292 λίτρα) και διαθέτει μεγάλο και πρακτικό άνοιγμα.

Στο δρόμο: Σταθερό και με καλή άνεση
Στην ανανεωμένη γενιά του Ibiza, η SEAT δεν έχει προβεί σε αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, τα φρένα ή το τιμόνι σε σχέση με το προ-ανανέωσης Ibiza. Έτσι, το βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου παραμένει η καλή άνεση που προέρχεται κυρίως από την κατάλληλα ρυθμισμένη ανάρτηση. Παράλληλα αυτού, το ανανεωμένο Ibiza προσφέρει την απαιτούμενη σιγουριά και σταθερότητα στην ευθεία, αλλά και προβλέψιμες και απόλυτα ελεγχόμενες αντιδράσεις στις στροφές, βοηθούμενο και από το πολύ καλό ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι. 

Βέβαια, από το αμάξωμα δεν λείπουν κάποιες κλίσεις, όμως αυτές δεν είναι μεγάλες και κυρίως, δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητά του. Ο επιλογέας του κιβωτίου, τέλος, έχει θετικό κούμπωμα, ενώ τα φρένα προσφέρουν καλή αίσθηση και είναι αρκετά αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 40,8 μέτρα).


SEAT Ibiza: 5 αστέρια

Προστασία ενηλίκων: 82%
Προστασία παιδιών: 77%
Προστασία πεζών: 59%
Συστήματα ασφαλείας: 71%

Συμπέρασμα
Με σπορτίφ εμφάνιση και χαρακτήρα το Ibiza αποτελεί μια value for money πρόταση στη μικρή κατηγορία. Απλά ο κινητήρας diesel αναδύει ένα λιγότερο πολιτισμένο χαρακτήρα, λόγω της τραχύτητας λειτουργίας του. Επίσης το φινίρισμα των υλικών αλλά και οι χώροι επιβατών δεν ανήκουν στα πλεονεκτήματά του. 

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Seat Ibiza 1.2 TSI 105 PS

Τιμές και Εξοπλισμός του Seat Ibiza

200 διαθέσιμα στοιχεία για Seat Ibiza
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Περισσότερα θέματα για το Seat Ibiza


Tags: SEAT IBIZA
 

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »