O diesel κινητήρας 1,3 Multijet του 500L μοιάζει καλύτερα προσαρμοσμένος στο χαρακτήρα του μοντέλου, είναι πιο οικονομικός και με πιο πλούσια ροπή από του Toyota.

O diesel κινητήρας 1,3 Multijet του 500L μοιάζει καλύτερα προσαρμοσμένος στο χαρακτήρα του μοντέλου, είναι πιο οικονομικός και με πιο πλούσια ροπή από του Toyota.

Κινητήρες: Καλύτερη πρόταση ο diesel του Fiat

43.757 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2013)

Η σύγκριση μεταξύ της diesel έκδοσης του 500L και του βενζινοκίνητου Urban Cruiser είναι ακούσια, καθώς αφενός η ελληνική Fiat δεν έχει διαθέσει για test drive άλλη (βενζινοκίνητη) έκδοση του μοντέλου της, αφενός το Toyota είναι διαθέσιμο μόνο με αυτόν τον κινητήρα. Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας πετρελαίου 1,3 λτ. αναδεικνύει καλύτερα τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του 500L. Είναι πιο αθόρυβος από τον βενζινοκινητήρα 1,33 του Toyota, η πλούσια ροπή του προσφέρει καλύτερες ρεπρίζ, ενώ έχει πιο χαμηλή κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, με αποτέλεσμα λιγότερα πάγια έξοδα από το Toyota. Από την άλλη, το ελαφρύτερο Toyota με το 6άρι κιβώτιο, έχει σημαντικά γρηγορότερη επιτάχυνση από στάση. Επίσης το κιβώτιο του Toyota είναι πιο ακριβές από το 5τάχυτο χειροκίνητο του Fiat, αν και έχει αραιή κλιμάκωση, ενώ το σύστημα Start&Stop του Urban Cruiser είναι πολύ πιο ακριβές και συνεργάσιμο από αυτό του Fiat, που μπερδεύει τον οδηγό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center