Μπορώ να αγοράσω premium δίνοντας λιγότερα από 25 χιλιάρικα; Βρες την απάντηση στο θέμα που ακολουθεί.

Μπορώ να αγοράσω premium δίνοντας λιγότερα από 25 χιλιάρικα; Βρες την απάντηση στο θέμα που ακολουθεί.

4 Premium μέχρι 25.000 ευρώ

32.635 Επισκέψεις στο άρθρο

Πολυτέλεια για πολλούς! Και premium και μικρομεσαίο και χωρίς να κοστίσει ο κούκος αηδόνι, γίνεται; Η απάντηση είναι ασφαλώς και ναι! Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 4 μοντέλα με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ για όσους αναζητούν πολυτέλεια στις μετακινήσεις τους και το κύρος μιας premium φίρμας.

Σίγουρα ένα ποσό της τάξεως των 25.000 ευρώ δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο τη σημερινή εποχή, όταν όμως με αυτό το ποσό μπορείς να αποκτήσεις έναν ευσεβή πόθο, δηλαδή ένα premium μικρομεσαίο μοντέλο, τότε για κάποιους ίσως να φαίνεται και μικρό. Παρακάτω, λοιπόν, σας παρουσιάζουμε τέσσερα μοντέλα που κοστίζουν έως 25.000 ευρώ και σας βάζουν στην premium κατηγορία. Πρόκειται για τα βενζινοκίνητα Audi Α3 και Mercedes A-Class, καθώς και τα diesel Alfa Romeo Giulietta και DS4. Ας τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Στιλ, φινέτσα, γοητεία και διαχρονικότητα
Σχεδιαστικά το κάθε μοντέλο έχει τη δική του ταυτότητα προβάλλοντας έναν διαφορετικό χαρακτήρα και αποπνέοντας την προσωπική του αύρα. Το A3 για παράδειγμα διαθέτει δυναμική σχεδίαση που εναρμονίζεται με την υπόλοιπη γκάμα της φίρμας και κύριο στοιχείο της εμφάνισης είναι η τραπεζοειδή μάσκα και τα LED φώτα. Η Α-Class από την άλλη χάρη στον όμορφο συνδυασμό καμπύλων επιφανειών με την μεγάλη μάσκα με το «αστέρι» διαθέτει γοητευτική εμφάνιση, ενώ την ίδια στιγμή οι έντονες ακμές του αμαξώματός προσδίδουν τον απαραίτητο δυναμισμό. Ίσως είναι και η ομορφότερη. Έπειτα, η Giulietta συνεχίζει να διακρίνεται για τις στιλάτες της γραμμές, με το πλέγμα του εμπρόσθιου προφυλακτήρα με τις κυψελοειδείς εισαγωγές να δίνουν μία πιο σπορ αισθητική, ενώ τέλος η γαλλική συμμετοχή του DS 4 διακρίνεται για το στυλ της και την ικανότητα να παραπέμπει εμφανισιακά σε coupe μοντέλο, χάρη στην κεκλιμένη οροφή της και τις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών. Φυσικά σήμα κατατεθέν  του DS 4 είναι η μεγάλη μπροστινή πολυτελής εμπρόσθια γρίλια και μάσκα και μεγάλα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας.

Κούκλα έξω κούκλα & μέσα
Η εικόνα στο εσωτερικό των τεσσάρων μοντέλων είναι πολυτελής και σύγχρονη, με την A- Class να παρουσιάζει πιο εμπνευσμένη σχεδίαση. Ο high-tech αέρας και των τεσσάρων μοντέλων διαμορφώνεται από τις όμορφες οθόνες των infotainment στο κέντρο του ταμπλό, ενώ ποιοτικά, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι σε κάθε περίπτωση κορυφαία. Το A3 είναι αυτό που ξεχωρίζει ωστόσο, λόγω ποιότητας και κυρίως λόγω του φινιρίσματος και της συναρμολόγησης στο εσωτερικό του. Πιο σπορτίφ θα χαρακτηρίζαμε την Alfa Romeo με το λευκό φωτισμό του πίνακα οργάνων, το ασημί σήμα στο τιμόνι και τις κόκκινες ραφές σε αρκετά σημεία, ενώ από την πλευρά του το DS 4 δείχνει πιο φουτουριστικό, κάτι που εκφράζεται στο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα και το πανοραμικό παρμπρίζ με την έξτρα ορατότητα.

Θα βολευτείτε σε όλα
Oι χώροι γενικότερα είναι επαρκείς για 4 επιβάτες συνολικά σε όλα τα μοντέλα, με την A-Class να προσφέρει μεγαλύτερο αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών και μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος, με αποτέλεσμα να κρίνεται πιο ευρύχωρη στα σημεία, ωστόσο διαθέτει το μικρότερο χώρο αποσκευών με 341 λίτρα. Το Α3 διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερο αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και στην Sportback (5θυρη) έκδοσή του διαθέτει αρκετά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (380 λίτρα). Από την άλλη, οι επιβάτες του DS 4 παρά την ευρυχωρία που διαθέτει δεν θα ικανοποιηθούν από την απουσία ανοιγόμενων παραθύρων, αλλά και με το μικρό άνοιγμα των πίσω θυρών. Το πορτ-μπαγκάζ του διατηρεί μια καλή χωρητικότητα 359 λίτρων. Τέλος οι χώροι στη Giulietta με τη σειρά τους διατηρούνται απλά ικανοποιητικοί, έχοντας τη δυνατότητα μεταφοράς 4 ενηλίκων με μικρές παραχωρήσεις για τα γόνατα των πίσω επιβατών, με το πορτ-μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 350 λτ.
 
Και βενζινοκίνητα & diesel
Στο πεδίο των κινητήρων επιλέξαμε δύο μοντέλα με κινητήρες βενζίνης, τα Audi A3 και Mercedes A-Class και δύο με κινητήρες diesel, τα DS 4 και Alfa Romeo Giulietta. Όσον αφορά στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα το DS 4 εφοδιάζεται με τον BlueHDi κινητήρα 1,6 λίτρου του ομίλου PSA, o οποίος διαθέτει AdBlue και αποδίδει 120 ίππους και 300 Νm ροπής με την DS να ανακοινώνει κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 100 γρ/χλμ. Στην πράξη, σύμφωνα με τη φίρμα, το μοντέλο της χρειάζεται 10,9 δλ για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193 χλμ./ώρα. Ελαφρώς πιο αποδοτικός εμφανίζεται ο ίδιας χωρητικότητας και ιπποδύναμης κινητήρας JTDM της Giulietta (με μεγαλύτερη ροπή κατά 20 Νm και ρύπους 99 γρ./χλμ.) που χρειάζεται 10 δλ. για το 0-100 και η τελική της σταματάει στα 195 χλμ./ώρα, πάντα σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές.
Στα δύο γερμανικά μοντέλα συναντάμε διαφορετικής φιλοσοφίας βενζινοκινητήρες. Το Α3 εφοδιάζεται με τον 1.000άρη τρικύλινδρο TFSI κινητήρα της Audi με απόδοση 116 ίππων και 200 Nm ροπής (ρύποι CO2 104 γρ./χλμ, κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ),  ενώ η A-Class χρησιμοποιεί κινητήρα 1.600 κ.εκ που αποδίδει 102 ίππους και 180 Nm ροπής αντίστοιχα (ρύποι CO2 119 γρ./χλμ, κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ). Η διαφορά της απόδοσης γίνεται αντιληπτή και στις επιδόσεις με το Α3 να έχει καλύτερη τελική ταχύτητα (206 με 190 χλμ./ώρα) και επιτάχυνση (9,9 με 10,6 δλ).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center