Στις 27 Σεπτεμβρίου του 2012, η πρωτότυπη εκδοχή της McLaren P1 παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού. Πέντε μήνες μετά, το Μάρτιο του 2013, έκανε ντεμπούτο στη Γενεύη η έκδοση παραγωγής του οχήματος.

Πριν καν παραδοθεί η πρώτη Ρ1 στον ιδιοκτήτη της, το σύνολο των 375 αντιτύπων είχε ήδη πουληθεί, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως δεν υπάρχουν δύο όμοια κομμάτια.

Ανάμεσα στα πολλά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του οχήματος, σημειώνουμε τα 600 κιλά κάθετης δύναμης χάρη στο σύστημα DRS τύπου F1, αλλά και την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 350 χλμ./ώρα.

Tο υβριδικό σύστημα έχει συνδυαστική ισχύ 916 ίππων. Tο 0-100 γίνεται σε 2,8 δλ., το 0-200 σε 6,8 δλ. και το 0-300 σε 16,5 δλ., πέντε δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την θρυλική McLaren F1.

Η McLaren P1 ζυγίζει μόλις 1.395 κιλά, καθώς είναι στημένη πάνω στο carbon πλαίσιο MonoCage που έχει βάρος μόνο 90 κιλά. Ανθρακονημάτινα είναι και τα πάνελ του αμαξώματος.

5 χρόνια McLaren P1 (+vid)

3.664 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2017)

Πριν από πέντε χρόνια, η McLaren παρουσίασε την Ρ1, το πρώτο της υβριδικό hypercar, έναν πύραυλο εδάφους με 916 ίππους και μοναδική αεροδυναμική. Ας θυμηθούμε το σύγχρονο θρύλο των Βρετανών…

Πέντε χρόνια πριν, στις 27 Σεπτεμβρίου του 2012, η πρωτότυπη εκδοχή της McLaren P1 παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού. Πέντε μήνες μετά, το Μάρτιο του 2013, έκανε ντεμπούτο στη Γενεύη η έκδοση παραγωγής του οχήματος.
 
Η McLaren P1 αποτελεί κάτι σαν την πνευματική απόγονο της εμβληματικής F1, ενώ είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς Ultimate Series. Πριν καν παραδοθεί η πρώτη Ρ1 στον ιδιοκτήτη της, το σύνολο των 375 αντιτύπων είχε ήδη πουληθεί, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως δεν υπάρχουν δύο όμοια κομμάτια. Οι υπηρεσίες εξατομίκευσης της McLaren Special Operations (MSO) φυσικά ήταν έξτρα στην αρχική τιμή των 866.000 λιρών (982.000 ευρώ) του οχήματος.
 
Ανάμεσα στα πολλά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του οχήματος, σημειώνουμε τα 600 κιλά κάθετης δύναμης χάρη στο σύστημα DRS τύπου F1, αλλά και την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 350 χλμ./ώρα. Η McLaren P1 ζυγίζει μόλις 1.395 κιλά, καθώς είναι στημένη πάνω στο carbon πλαίσιο MonoCage που έχει βάρος μόνο 90 κιλά. Ανθρακονημάτινα είναι και τα πάνελ του αμαξώματος.
   
Στον «πυρήνα» του υβριδικού συστήματος της McLaren P1 συναντάμε τον twin-turbo V8 κινητήρα των 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 737 ίππους. Συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 179 ίππων και έτσι το υβριδικό σύστημα έχει συνδυαστική ισχύ 916 ίππων. Οπότε, το 0-100 γίνεται σε 2,8 δλ., το 0-200 σε 6,8 δλ. και το 0-300 σε 16,5 δλ., πέντε δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την θρυλική McLaren F1.
 
Κλείνοντας, υπενθυμίζουμε πως η McLaren έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες από το «μουλάρι» δοκιμών του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την Ρ1, το οποίο προς τιμήν της F1 θα έχει διάταξη 1+2 θέσεων.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen