Ποιο είναι το χαρακτηριστικό που κάνει ένα αυτοκίνητο το αγαπημένο μας αυτοκίνητο;
Αγαπημένο αυτοκίνητο
6.371 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2016)
Τι είναι αυτό που κάνει ένα αυτοκίνητο το αγαπημένο μας αυτοκίνητο; Είναι το ίδιο το προϊόν ή οι στιγμές που έχουμε μοιραστεί μαζί του; Εσείς τι λέτε;
autotriti team
Είναι πραγματικό γεγονός πως, αν όχι όλοι, οι περισσότεροι από εσάς, μέσα σας έχετε ένα αυτοκίνητο που το ξεχωρίζετε από όλα τα υπόλοιπα. Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα μπορεί να είναι και μια συγκεκριμένη έκδοση ενός μοντέλου, που είχε αυτό το κάτι που «ερωτευτήκατε».
Συνήθως η επιλογή αυτή γίνεται βάσει συναισθήματος και σπανίως λογικής. Αναγνωρίζουμε δηλαδή οι ίδιοι πως δεν είναι το καλύτερο ή το ομορφότερο αλλά αυτό δεν μας πειράζει.. Κάθε φορά που βυθιζόμαστε στο κάθισμά του, χαμογελάμε με ευχαρίστηση.
Θα αναρωτηθεί, όμως, κανείς πως γίνεται να αγαπάμε ένα αυτοκίνητο που δεν είναι το καλύτερο ή το ομορφότερο; Είπαμε, η επιλογή γίνεται με συναισθηματικά κριτήρια τις περισσότερες φορές. Μπορεί να ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε και μας έμεινε χαραγμένο στη μνήμη. Αντίστοιχα το πρώτο που αγοράσαμε με δικά μας χρήματα ή τέλος πάντων, μπορεί να συνδέθηκε με κάτι σημαντικό στη ζωή μας .
Σίγουρα θα υπάρχουν και αρκετοί που αγάπησαν ένα αυτοκίνητο επειδή όντως ήταν το καλύτερο που είχαν. Από εμφάνιση, ιπποδύναμη, αξιοπιστία ή ακόμα επειδή είχε κάτι το ξεχωριστό. Ήταν για παράδειγμα ένα roadster ή ένα cabrio και τους άρεσε το αίσθημα του ξεχωριστού.
Εσάς όμως ποιο είναι το αγαπημένο σας αυτοκίνητο; Ήταν πάντα αυτό ή άλλαξε στην πορεία; Και το σημαντικότερο, τι σας έκανε να αγαπήσετε αυτό το αυτοκίνητο;
Mazda 3 MPS! Άνθρωπος-μηχάνημα γίνονται ένα! Οδηγική απόλαυση, ιπποδύναμη, ποιότητα κατασκευής, ιαπωνική αξιοπιστία, θέση οδήγησης, άνεση ανάρτησης (για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου), μεγάλοι χώροι για το κεφάλι και τα πόδια και για τους πίσω επιβάτες, value for money με φουλ εξοπλισμό, πρακτικό, πρωτοποριακή εξωτερική σχεδίαση που ακόμα αντιγράφεται από άλλες εταιρίες, σχεδίαση και εξαιρετική συναρμογή σαλονιού, 100% made in japan, βραβευμένος κινητήρας για 3 συνεχόμενες χρονιές στην Αμερική και το πρώτο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής με 260 άλογα στην ιστορία της αυτοκίνησης! Όλα τα παραπάνω είναι αρκετά για να νιώθω υπερήφανος ως κάτοχος αλλά όλα τα λεφτά είναι η γεμάτη απορία έκφραση των οδηγών άλλων πιο ακριβών αυτοκινήτων όταν βλέπουν ένα ταπεινό mazda να τους γεμίζει τον καθρέφτη από το πουθενά :))) Αξία ανεκτίμητη! :))
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ strato ΚΑΙ Vag.ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ CITROEN AX PALLAS 1.1cc.ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 1990.ΕΝΑ ΜΙΚΡΙ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΙ.ΕΥΣΤΡΟΦΟ,ΒΙΔΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ.ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ Σ'ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΜΕ 4 ΑΤΟΜΑ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΑΧΘΟ ΠΟΤΑΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΓΑΒΡΟΓΟΥ,ΠΑΛΙ ΜΕ 4 ΑΤΟΜΑ,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΟ ΔΡΟΜΟ.ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΛΕΓΕ ''ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ,ΑΔΥΝΑΤΟΝ''ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ,ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΜΕ 437.000 Km! EΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΟΛΟΙ...
μου εμεινε αξεχαστο το renault clio williams...πρωτο μου αμαξι....ο,τι οδηγησα μετα ηταν κατωτερο....φανταστικο clio....απορω παντω με τη φωτο....κορολα?δινει οδηγικη απολαυση το συγκεκριμενο μεταφορικο μεσο?γιατι αυτοκινητο δεν ειναι...
Φιλε strato θα συμφωνήσω απόλυτα!!Οδηγούσα το ΑΧ απο το 97 εως το 2006!Απλά παει παντού με άνεση(γυρισα ολη την Ελλάδα με αυτό,μεχρι και μετακομιση σε αλλή πολη μακρινή έκανα μαζί του)!Και σκυλί μαύρο!!Τώρα,περήφανος κατοχος ενός υπέροχου και απολαυστικότατου Civic!!
VW Golf II Gti
Έκτοτε έχω αλλάξει 3 αυτοκίνητα, αλλά τώρα ψάχνω να βρω πάλι golf να πάρω. Όλα καλά είναι άλλα σαν τον γερμανό κανείς. Βασιλιάς σε όλα του (και στις βλάβες μετά τα ιταλικά φυσικά).
BMW 520 e39 2000 μοντελο,το οδηγησα πολλες φορες αυτό το μοντελο,6κυλινδρος κινητήρας 150 ιπποι.Η e39 ηταν όταν βγηκε 10 χρονια μπροστα από τα αμαξια που κυκλοφορουσαν εκεινη τη περιοδο.Μου αρεσε η στιβαροτητα της το γρυλισμα του 6κυλινδρου κινητηρα η οδηγικη συμπεριφορα της η ποιοτητα της,ειναι από τα πιο επιτυχημένα μοντελα που εβγαλε η BMW αν και η e63 το επομενο μοντελο δεν μoυ αρεσε σχεδιαστικα πιστευω πως επρεπε η επομενη γενια της e39 να είναι η f10 και όχι η e63.
To αυτοκινητο που εχω τωρα δεν το αλλαζω με τιποτα στον κοσμο. Ειμαι πολυ τυχερος που ειμαι κατοχος ενος Opel Astra G του 2001, 1.4 16v 5θυρο. Τυπικα εχει 90 αλογα, αλλα στο δυναμομετρο αποδιδει 100. Εχει συναισθηματικη αξια, διοτι αποτελει το πρωτο μου αυτοκινητο, το οποιο εχω εδω και 5 χρονια, μολις εκλεισα τα 18 και εβγαλα διπλωμα. Εχει συναισθηματικη αξια γιατι μου το εκανε δωρο η οικογενεια μου και ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο σε ολους τομεις. Απο επιδοσεις, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα και απιστευτα κρατηματα, χωρους και πολυ καλο επιπεδο παθητικης και ενεργητικης ασφαλειας. Απλα μοναδικο και ασυναγωνιστο. Ακομη και αλλο αυτοκινητο να παρω, θα το κρατησω για παντα και θα ειναι το πρωτο στην καρδια μου.
Audi 80 CL 1983!! το πρώτο αυτοκίνητο που θυμάμαι τον εαυτό μου μέσα. Ατελείωτα ταξίδια με τους γονείς μου και την αδερφή μου.... Δεν θα ξεχάσω που με έπαιρνε ο πατέρας μου στα πόδια του και οδηγούσα για λίγο κρατώντας το ασήκωτο τιμόνι! 4τάχυτο με 65 hp στα 1,3cc. Θυμάμαι ακόμη την μυρωδιά από τα καμμένα από τον ήλιο πλαστικά!
SEAT IBIZA 1,5 xl cat κόκκινο δίπορτο. Το αγοράσαμε το 1991 και ήταν από τα πρώτα αυτοκίνητα με καταλύτη. 90 άλογα, εξαιρετικές ρεπριζ για την εποχή ταξίδεψα σε όλη την Ελλάδα. Δεν έσπαγε δεν χάλαγε παρά την κακή φήμη των SEAT. Το έδωσα το 2002 διότι χρειαζόμουν πλέον ένα τετραπορτο μικρό καθότι είχα παντρευτεί και είχα το πρώτο μου παιδί.
Η φωτογραφία που βάλατε τα λέει όλα, χαίρομαι που συμφωνούν οι απόψεις μας. Ευχαριστώ
Mazda 3 MPS! Άνθρωπος-μηχάνημα γίνονται ένα! Οδηγική απόλαυση, ιπποδύναμη, ποιότητα κατασκευής, ιαπωνική αξιοπιστία, θέση οδήγησης, άνεση ανάρτησης (για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου), μεγάλοι χώροι για το κεφάλι και τα πόδια και για τους πίσω επιβάτες, value for money με φουλ εξοπλισμό, πρακτικό, πρωτοποριακή εξωτερική σχεδίαση που ακόμα αντιγράφεται από άλλες εταιρίες, σχεδίαση και εξαιρετική συναρμογή σαλονιού, 100% made in japan, βραβευμένος κινητήρας για 3 συνεχόμενες χρονιές στην Αμερική και το πρώτο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής με 260 άλογα στην ιστορία της αυτοκίνησης! Όλα τα παραπάνω είναι αρκετά για να νιώθω υπερήφανος ως κάτοχος αλλά όλα τα λεφτά είναι η γεμάτη απορία έκφραση των οδηγών άλλων πιο ακριβών αυτοκινήτων όταν βλέπουν ένα ταπεινό mazda να τους γεμίζει τον καθρέφτη από το πουθενά :))) Αξία ανεκτίμητη! :))
ενα μοντελο με ονομα βαρυ σαν ιστορια CIVIC !! γιατι? απλο. ο i-VTEC ειναι ενας απο τους αποδοτικοτερους και αξιοπιστους κινητηρες στον κοσμο . .
CITROEN AX. το οδηγουσα 11 χρονια 1995-2006. Ηταν ενα ΑΠΛΟ αυτοκινητο, απολαυση στην οδηγηση ,αξιοπιστο, υπερυψομενο απο το εδαφος πηγαινα σχεδον παντου ,φθηνο στη συντηρηση και οικονομικο στο καυσιμο.Το αλλαξα γιατι χρειαζομουν περισσοτερους χωρους. τωρα οδηγω HONDA JAZZ.
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ strato ΚΑΙ Vag.ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ CITROEN AX PALLAS 1.1cc.ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 1990.ΕΝΑ ΜΙΚΡΙ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΙ.ΕΥΣΤΡΟΦΟ,ΒΙΔΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ.ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ Σ'ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΜΕ 4 ΑΤΟΜΑ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΑΧΘΟ ΠΟΤΑΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΓΑΒΡΟΓΟΥ,ΠΑΛΙ ΜΕ 4 ΑΤΟΜΑ,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΟ ΔΡΟΜΟ.ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΛΕΓΕ ''ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ,ΑΔΥΝΑΤΟΝ''ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ,ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΜΕ 437.000 Km! EΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΟΛΟΙ...
μου εμεινε αξεχαστο το renault clio williams...πρωτο μου αμαξι....ο,τι οδηγησα μετα ηταν κατωτερο....φανταστικο clio....απορω παντω με τη φωτο....κορολα?δινει οδηγικη απολαυση το συγκεκριμενο μεταφορικο μεσο?γιατι αυτοκινητο δεν ειναι...
ford escort 1997-2016 με 260.000 χλμ !!! εχει γυρισει τη μιση ελλαδα και δν μ εχει αφησει ποτε στο δρομο! δν βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα 4 ατομα τα παει παντου με ανεση. οποιοι ειχα ή εχουν τετοιο αμαξι ξερουν τι σημαινει ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ! ! !
Φιλε strato θα συμφωνήσω απόλυτα!!Οδηγούσα το ΑΧ απο το 97 εως το 2006!Απλά παει παντού με άνεση(γυρισα ολη την Ελλάδα με αυτό,μεχρι και μετακομιση σε αλλή πολη μακρινή έκανα μαζί του)!Και σκυλί μαύρο!!Τώρα,περήφανος κατοχος ενός υπέροχου και απολαυστικότατου Civic!!
VW Golf II Gti Έκτοτε έχω αλλάξει 3 αυτοκίνητα, αλλά τώρα ψάχνω να βρω πάλι golf να πάρω. Όλα καλά είναι άλλα σαν τον γερμανό κανείς. Βασιλιάς σε όλα του (και στις βλάβες μετά τα ιταλικά φυσικά).
BMW 520 e39 2000 μοντελο,το οδηγησα πολλες φορες αυτό το μοντελο,6κυλινδρος κινητήρας 150 ιπποι.Η e39 ηταν όταν βγηκε 10 χρονια μπροστα από τα αμαξια που κυκλοφορουσαν εκεινη τη περιοδο.Μου αρεσε η στιβαροτητα της το γρυλισμα του 6κυλινδρου κινητηρα η οδηγικη συμπεριφορα της η ποιοτητα της,ειναι από τα πιο επιτυχημένα μοντελα που εβγαλε η BMW αν και η e63 το επομενο μοντελο δεν μoυ αρεσε σχεδιαστικα πιστευω πως επρεπε η επομενη γενια της e39 να είναι η f10 και όχι η e63.
To αυτοκινητο που εχω τωρα δεν το αλλαζω με τιποτα στον κοσμο. Ειμαι πολυ τυχερος που ειμαι κατοχος ενος Opel Astra G του 2001, 1.4 16v 5θυρο. Τυπικα εχει 90 αλογα, αλλα στο δυναμομετρο αποδιδει 100. Εχει συναισθηματικη αξια, διοτι αποτελει το πρωτο μου αυτοκινητο, το οποιο εχω εδω και 5 χρονια, μολις εκλεισα τα 18 και εβγαλα διπλωμα. Εχει συναισθηματικη αξια γιατι μου το εκανε δωρο η οικογενεια μου και ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο σε ολους τομεις. Απο επιδοσεις, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα και απιστευτα κρατηματα, χωρους και πολυ καλο επιπεδο παθητικης και ενεργητικης ασφαλειας. Απλα μοναδικο και ασυναγωνιστο. Ακομη και αλλο αυτοκινητο να παρω, θα το κρατησω για παντα και θα ειναι το πρωτο στην καρδια μου.
Audi 80 CL 1983!! το πρώτο αυτοκίνητο που θυμάμαι τον εαυτό μου μέσα. Ατελείωτα ταξίδια με τους γονείς μου και την αδερφή μου.... Δεν θα ξεχάσω που με έπαιρνε ο πατέρας μου στα πόδια του και οδηγούσα για λίγο κρατώντας το ασήκωτο τιμόνι! 4τάχυτο με 65 hp στα 1,3cc. Θυμάμαι ακόμη την μυρωδιά από τα καμμένα από τον ήλιο πλαστικά!
SEAT IBIZA 1,5 xl cat κόκκινο δίπορτο. Το αγοράσαμε το 1991 και ήταν από τα πρώτα αυτοκίνητα με καταλύτη. 90 άλογα, εξαιρετικές ρεπριζ για την εποχή ταξίδεψα σε όλη την Ελλάδα. Δεν έσπαγε δεν χάλαγε παρά την κακή φήμη των SEAT. Το έδωσα το 2002 διότι χρειαζόμουν πλέον ένα τετραπορτο μικρό καθότι είχα παντρευτεί και είχα το πρώτο μου παιδί.