• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Παραμένουν ακόμη αξιόπιστοι οι Ιάπωνες, ακόμη και τώρα που έγιναν τούρμπο;

Αξιόπιστα τα Ιαπωνικά

Διαβάστηκε από 17556 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/7/2017

Πόσα χρόνια ακούγαμε το επιχείρημα ότι οι Ιάπωνες κατασκευαστές δεν θα αλλάξουν τα ατμοσφαιρικά τους μοτέρ λόγω αξιοπιστίας; Και τώρα που όλοι τους προσφέρουν τούρμπο μοτέρ, τι έγινε; Χάθηκε η αξιοπιστία τους; Είναι ακόμη αξιόπιστα τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα;

 
Σαφώς οι κακές γλώσσες πάντοτε θα υπάρχουν. Και σαφώς για όλα θα υπάρχει μία εξήγηση αλλά πολλές δικαιολογίες. Έτσι έγινε και με το τούρμπο. Όταν πολλοί κατασκευαστές έμπαιναν με τα μούτρα στην τεχνολογία τούρμπο και δεν άφησαν μοτερ για μοτέρ που να μην υπετροφοδοτήσουν, άλλοι δεν ήθελαν καν να ακούσουν.

Σαφώς το τούρμπο ήταν για ένα διάστημα μια τεχνολογία που δεν ήταν σίγουρο ότι θα καθιερωθεί. Σαφώς και χρησιμοποιήθηκε από πολλές μάρκες ως ένας τρόπος να κερδίσουν την μάχη του μάρκετινγκ που θέλει όσο πιο πολλά άλογα από λίγα κυβικά.

Το γεγονός όμως ότι οι Ιάπωνες κατασκευαστές δεν μπήκαν νωρίς στο τούρμπο δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία, όσο με το προφίλ και τη φιλοσοφία τους. Δεν είναι και πολλά χρόνια που Honda και Toyota εξέλισσαν ατμοσφαιρικά μοτέρ με έμφαση στη μείωση των τριβών και των απωλειών στη διαδικασία της εισαγωγής προσφέροντας επιδόσεις πολύ κοντά σε αυτές των τούρμπο, τουλάχιστον σε ότι αφορά την ισχύ. Ήταν αυτά τα μοτέρ πιεσμένα; Ήταν αναξιόπιστα; Όχι.

Απλά έκαναν το πέρασμα στο τούρμπο πιο ανώδυνο. Οι Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν τη δική τους φιλοσοφία. Σίγουρα η αξιοπιστία είναι πιο ψηλά στις προτεραιότητές τους, και λόγω ίσως κουλτούρας να μην αρκούνται σε μία εγγύηση και ένα πολύ καλά στημένο after sales που θα κάλυπταν ενδεχόμενες ζημιές λόγω αναξιοπιστίας. Οι Ιάπωνες καμαρώνουν όταν δεν υπάρχει λόγος να καλύψουν ζημιές μέσα στην εγγύηση.

Και έτσι μπορεί να πει κανείς, πως πάλι, πέρασαν στα τούρμπο τώρα που η τεχνολογία είναι ώριμη, η εξελίξεις σε τριβές και απώλειες από πλευράς τους ολοκληρωμένες, και έτσι μπορούν να προσφέρουν την αξιοπιστία που θέλουν.

Aλλοι θα πουν πως είναι απλά συντηρητικοί, ενώ κάποιοι πιθανώς να σκέφτονται πως απλά δεν ασχολούνται και τόσο με την αξιοπιστία πια οπότε δεν τους νοιάζει να σπάει και κανένα μοτέρ κάθε τόσο.

Εσείς όμως τι λέτε; Υπάρχει ακόμη αυτή η κουλτούρα πιστεύετε στους Ιάπωνες κατασκευαστές που θέλει την αξιοπιστία θέμα τιμής και έτσι τα αυτοκίνητά τους δεν σπάνε δεν χαλάνε; Ακόμη και στην εποχή του τούρμπο; Ή μήπως έγιναν το ίδιο με τους ευρωπαίους κατασκευαστές σε αυτό το σκέλος;

 
  • popi

    Για φυσιολογικές καταστάσεις Ιαπωνία. Για σαδομαζοχισμό και λοιπές διαστροφές Γερμανα!!!

      14
  • Σχιστοματης

    Γερμανοτρολια ειναι παγια τακτικη μου και εδω και σε αλλα φορουμ να μην απαντω σε τρολ ποσο μαλλον οταν ονομαζουν απροκαλυπτα και τον εαυτο τους ετσι! Δεν ξερω τι ειναι αυτο το φλαγκ που λες. Μηπως εχεις καψει καμμια φλαντζα;

      10
  • Σπύρος.

    Suzuki SX4 δεκαετίας, με 105χιλ χλμ και πέρα από τα service με τα ''αναλώσιμα'' τους, τίποτε απολύτως και στο ΚΤΕΟ σήμερα, παρατηρήσεις μηδέν.

      7
  • germanotrolias

    ΠΟΤΕ θα καταλαβεις ρε σχιστοματη ΦΛΑΓΚ οτι το αυτοκινητο σου ειναι ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ;;;