Ξεκινά η διάθεση μιας αναβαθμισμένης έκδοσης του νέου κινητήρα 1.0 TSI, η οποία έχει απόδοση 110 ίππων.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ξεκινά η διάθεση μιας αναβαθμισμένης έκδοσης του νέου κινητήρα 1.0 TSI, η οποία έχει απόδοση 110 ίππων.

Από 13.490 ευρώ το VW Polo 1.0 TSI

9.713 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2015)

Μέγιστη ισχύς με τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση είναι το σύνθημα που ακολουθούν εδώ και χρόνια οι μηχανικοί της Volkswagen, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την διάθεση του νέου κινητήρα 1.0 TSI.

Μέγιστη ισχύς με τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση είναι το σύνθημα που ακολουθούν εδώ και χρόνια οι μηχανικοί της Volkswagen, παρουσιάζοντας διαρκώς νέες σύγχρονες, άμεσα διαθέσιμες και προσιτές τεχνολογίες. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η διάθεση του νέου κινητήρα 1.0 TSI.Ο νέος αλουμινένιος κινητήρας 1.0 TSI παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο νέο Polo TSI BlueMotion με απόδοση 95 ίππων. Αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που συνδύασε την τεχνολογία BlueMotion με κινητήρα βενζίνης και έθεσε νέο σημείο αναφοράς στην οικονομία στην κατηγορία του, όντας το μοναδικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο (DSG), όπου οι εκπομπές ρύπων CO2 διατηρούνται κάτω από τα 100 γρ./χλμ. και συνεπώς απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.Πλέον ξεκινά η διάθεση μιας αναβαθμισμένης έκδοσης του νέου κινητήρα 1.0 TSI, η οποία έχει απόδοση 110 ίππων. Διαθέτει την ίδια αρχιτεκτονική με τον κινητήρα 1.0 TSI 95PS που πρωτογνωρίσαμε στην έκδοση Polo TSI BlueMotion. Εν συντομία, τα τεχνικά του χαρακτηριστικά:-999cc, αλουμινένιος, με άμεσο ψεκασμό και Turbo-Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής-Πολλαπλή εξαγωγής μέσα στην κυλινδροκεφαλή-Υδρόψυκτο intercooler μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής-Χαμηλό βάρος και συμπαγείς διαστάσειςΟ νέος κινητήρας έχει το προνόμιο να συνδυάζει τις επιδόσεις TSI με την οικονομία χρήσης που προσφέρουν οι κινητήρες πετρελαίου. Αποδίδει 110 ίππους μεταξύ 5.000 - 5.500 σ.α.λ. και έχει ροπή 200 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. έως τις 3.500 σ.α.λ. Προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία κινητήρων με ιπποδύναμη 100-120 ίππων, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και τελική ταχύτητα 197 χλμ./ώρα.Παράλληλα, όμως έχει ιδιαίτερα χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2: Μόλις 4,3 λτ./100 χλμ. και 99 γρ./χλμ CO2 που «μεταφράζεται» σε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (στην έκδοση με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων). Μία επιπλέον διαφορά σε σχέση με τον κινητήρα 1.0 TSI 95PS είναι ότι ο νέος κινητήρας διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο 6-σχέσων. Το κιβώτιο DSG παραμένει το ίδιο (7 σχέσεις).Συνοπτικά, οι λιανικές τιμές ανά έκδοση (με απόσυρση):-1,0 TSI 95PS BlueMotion από 13.490 ευρώ-1,0 TSI 110PS Advance από 13.940 ευρώExclusive από 14.510 ευρώ
Διαβάστε επίσης: Τα νέα crossover της VW

Ο νέος κινητήρας διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο 6-σχέσων, ενώ το κιβώτιο DSG παραμένει το ίδιο (7 σχέσεις).

Ο νέος κινητήρας διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο 6-σχέσων, ενώ το κιβώτιο DSG παραμένει το ίδιο (7 σχέσεις).

Toyota
moto