Το Jeep Avenger είναι το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep που διαθέτει στάνταρ τα συστήματα Selec-Terrain και Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control.
2 Φωτογραφίες »

Το Jeep Avenger είναι το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep που διαθέτει στάνταρ τα συστήματα Selec-Terrain και Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control.

Στο δρόμο: SUV πόλης που δεν χαμπαριάζει από χώμα & λάσπη

11.793 Επισκέψεις στο άρθρο

Κάθε Jeep που... σέβεται τον εαυτό του φημίζεται για τις off-road δυνατότητές του, με το Avenger να μην αποτελεί εξαίρεση του κανόνα. ΟΚ, μιλάμε αποκλειστικά για 2κίνητες εκδόσεις όμως υπάρχουν και τα κατάλληλα εργαλεία που θα βοηθήσουν σε μία δύσκολη επιφάνεια, με χώμα ή λάσπη. Πρώτα από όλα, το Jeep Avenger έχει πολύ μεγάλη απόσταση από το έδαφος (201 χλστ.) για τα δεδομένα της κατηγορίας των μικρών SUV. Έπειτα, εφοδιάζεται με μπόλικα συστήματα για την εκτός δρόμου οδήγησης, ως μάλιστα το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep, το οποίο εφοδιάζεται με τα συστήματα Selec-Terrain και Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control. Με το σύστημα Selec-Terrain έχεις έξι επιλογές:


Η εξαιρετική θέση οδήγησης με τα «σωστά» καθίσματα, η ανάλογη περιφερειακή ορατότητα (το μικρό πίσω παρμπρίζ επικαλύπτεται τέλεια από την κάμερα όπισθεν) και η απροβλημάτιστη εργονομία σε κάνουν να νιώθεις με το καλημέρα, εξοικειωμένος με το σύνολο.
2 Φωτογραφίες »

Η εξαιρετική θέση οδήγησης με τα «σωστά» καθίσματα, η ανάλογη περιφερειακή ορατότητα (το μικρό πίσω παρμπρίζ επικαλύπτεται τέλεια από την κάμερα όπισθεν) και η απροβλημάτιστη εργονομία σε κάνουν να νιώθεις με το καλημέρα, εξοικειωμένος με το σύνολο.

  • Normal για την καθημερινή χρήση
  • Eco για μέγιστη αυτονομία και καλύτερη διαχείριση ενέργειας
  • Sport για υψηλότερη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις
  • Snow για μέγιστη πρόσφυση σε παγωμένες συνθήκες
  • Mud για βέλτιστη απόδοση σε λασπωμένες διαδρομές και
  • Sand μέσω της οποίας περιορίζεται η πιθανότητα ακινητοποίσης στο αμμώδες έδαφος μιας παραλίας
Το off-road πακέτο του Jeep Avenger συμπληρώνουν οι καλές γωνίες αναρρίχησης για εκτός δρόμου διαδρομές (προσέγγισης 20ο, ράμπας 20ο και διαφυγής 32ο).

Σελίδα 1Από 23.990 ευρώ, σε βενζίνη & hybrid: Νέες εκδόσεις στο Jeep Avenger
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Έχει μοντέρνο διάκοσμο καμπίνας & ικανοποιητικούς χώρους
Σελίδα 3Κινητήρες: Βενζίνη & χειροκίνητο ή ήπια υβριδικό & αυτόματο;
Σελίδα 4Στο δρόμο: SUV πόλης που δεν χαμπαριάζει από χώμα & λάσπη
Σελίδα 5Από 23.990 ευρώ & σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού
ford
test center