• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
6 φωτογραφίες »

Αποκαλυπτήρια για το Genesis G70 Shooting Brake

1.951 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/5/2021

Πρεμιέρα έκανε το ολοκαίνουργιο Genesis G70 Shooting Brake το οποίο έρχεται φορτσάτο στην Ευρώπη, ακολουθώντας το μπάσιμο της κορεατικής εταιρείας στη «Γηραιά Ήπειρο».

Ξετυλίγοντας το «κουβάρι» των χαρακτηριστικών του πολυτελούς κορεατικού μοντέλου, είναι ενδιαφέρον το γεγονός πως έχει το ίδιο ακριβώς μέγεθος με το σεντάν στο οποίο βασίζεται.  Μιλώντας συγκεκριμένα το Genesis G70 Shooting Brake έχει μήκος 4.685 χιλιοστά, πλάτος 1.850 χιλιοστά και ύψος 1.400 χιλιοστά, με το ίδιο μεταξόνιο 2.835 χιλιοστά. Ωστόσο ο χώρος αποσκευών δεν παρέμεινε ο ίδιος, καθώς σύμφωνα με την εταιρεία το Shooting Brake προσφέρει πλέον χωρητικότητα αυξημένη κατά 40 τοις εκατό σε σχέση με το τυπικό μοντέλο.

 
Όντας βασισμένο στο ανανεωμένο σεντάν G70, το G70 Shooting Brake ακολουθεί τα ίδια χαρακτηριστικά και στο εξωτερικό. Έτσι το μοντέλο υιοθετεί μια πεντάγωνη ευρεία μάσκα με πλέγμα, που πλαισιώνεται από δύο χωριστά ζεύγη μονάδων φωτισμού. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα ακολουθούν την ίδια σχεδίαση με αυτή που είδαμε νωρίτερα στα μπροστά, ενώ υπάρχει και ένας σπορ προφυλακτήρας με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.
 
Στο εσωτερικό οι εικόνες μαρτυρούν πως και εκεί υιοθετούνται τα χαρακτηριστικά του σεντάν. Ως εκ τούτου έχουμε την ύπαρξη ενός συστήματος ψυχαγωγίας με οθόνη 10,25 ιντσών. Το σύστημα infotainment αναμένεται να υποστηρίζει ασύρματες ενημερώσεις over-the-air καθώς και τη συνδεσιμότητα με τα Apple CarPlay και Android Auto. Άλλα χαρακτηριστικά θα περιλαμβάνουν μια ενσωματωμένη κάμερα στο ταμπλό και την τεχνολογία ψηφιακού κλειδιού.
 
Οι τεχνικές προδιαγραφές θα κυκλοφορήσουν εν ευθέτω χρόνω αν και εκεί περιμένουμε να βρούμε τις ίδιες επιλογές μοτέρ με αυτές του σεντάν. Αν επαληθευτεί κάτι τέτοιο στην πράξη τότε αυτά θα είναι. Ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων που προσφέρει 252 ίππους και 353 Nm ροπής. Ένας V6 3,3 λίτρων twin-turbo βενζινοκινητήρας με 370 ίππους και 510 Nm ροπής και ίσως ένας turbodiesel 2,2 λίτρων που προσφέρεται στην αγορά της Κορέας με 202 ίππους και 441 Nm ροπής.