• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτό το Fiat γιατί δεν το έχουμε στην Ελλάδα;

20.779 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/6/2021

Το ιδανικό μικρό SUV για την Ελλάδα είναι φθηνό, μικρό και Fiat. Γιατί δεν το έχουμε;

Σκέψου ένα μικρό SUV στα τέσσερα μέτρα, με μικρούς και οικονομικούς κινητήρες, ιταλική σχεδίαση, και με χαμηλό κόστος. Όνειρο απατηλό; Όχι! Η Fiat λανσάρει το νέο Pulse, με αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά. Το μόνο πρόβλημα; Δεν έρχεται στην Ευρώπη.

To Fiat Pulse είναι το νέο B-SUV της μάρκας για τη βραζιλιάνικη αγορά, και βασίζεται στην νέα πλατφόρμα MP-1 του γκρούπο, η οποία λανσαρίστηκε το 2017 με τον αντικαταστάτη του Punto, το Argo. Ναι, η Βραζιλία έχει μικρό Fiat στη διάθεσή της, εμείς εδώ στην Ευρώπη όχι.

Και αν το Argo δε γεμίζει το μάτι, καθότι ως μικρό έχει προτεραιότητα το πολύ χαμηλό κόστος, το Pulse κάνει την πλατφόρμα αυτή να λάμψει. Με σχεδίαση που αντλεί από το Tipo, διχρωμία, και έντονο χαρακτήρα, το μικρό SUV της Fiat είναι αυτό ακριβώς που λείπει από την ευρωπαϊκή και δη ελληνική αγορά. Και οι τιμές ξεκινάνε (στη Βραζιλία) από 13.000 ευρώ.

Από μοτέρ φοράει τα δύο επίσης καινούργια FireFly ενός και 1,3 λίτρων με τρεις και 4 κυλίνδρους αντίστοιχα. Εντάξει, είναι ατμοσφαιρικά και στην Ευρώπη θα μας έπεφταν λίγα, έχει μοτέρ όμως η μάρκα με περισσότερα άλογα που χωράνε κάτω από το καπό του Pulse, και ας τσιμπούσε λίγο στην τιμή.

Με τη Fiat στριμωγμένη ανάμεσα στο Panda και το Tipo, την ώρα που η γκάμα του 500 πλέον κάνει… ξεχωριστή καριέρα, σαν άλλη μάρκα, σχεδόν, το Pulse θα ήταν το κατάλληλο μοντέλο, ένα πραγματικά μικρό SUV στις διαστάσεις των 2008 και Captur, με περισσότερη όμως έμφαση στο κόστος αγοράς και χρήσης.

Γιατί όμως δεν έρχεται; Γιατί η Βραζιλία πέφτει μακριά για να παράγει μοντέλα για την Ευρώπη, ειδικά όταν αυτά τα μοντέλα έχουν σχεδιαστεί, εξελιχθεί και παραχθεί για τις αγορές της Λατινικής Αμερικής. Εδώ το Pulse θα πρέπει να ξανασχεδιαστεί με βάσει τις ευρωπαϊκές νόρμες, να φορτωθεί με εξοπλισμό ασφαλείας για το EuroNCAP και να φορέσει μοτέρ Euro6+. Όπως καταλαβαίνετε, έτσι η τιμή θα έφτανε κοντά στις 20.000 ευρώ. Και όμως, πάλι θα άξιζε. Εξάλλου υπάρχουν και άλλες εταιρείες που έχουν κάνει αντίστοιχες κινήσεις.

Μήπως χάνει η Fiat που δεν φέρνει το Pulse στην Ελλάδα; Γιατί εμείς χάνουμε σίγουρα. Εσύ μέχρι πόσα θα έδινες για να το πάρεις έναντι του ανταγωνισμού; Τι λες;

Σχολιάστε
Tags: FIAT