Όπως και τα συμβατικά, έτσι και τα plug-in υβριδικά μπορούν να κινηθούν οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Ωστόσο χάρη στις μεγαλύτερες μπαταρίες τους προσφέρουν δυνατότητα για ηλεκτρική αυτονομία 50-60 χλμ. και έτσι μπορεί να να μην καις απολύτως τίποταστην καθημερινότητα. Επιπλέον η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού τους συστήματος είναι μεγάλη (σ.σ. από 200 άλογα και πάνω) και κατά συνέπεια οι επιδόσεις ενός τέτοιου οχήματος εκρηκτικές. Ταυτόχρονα, ένα plug-in υβριδικό μπορεί συνεχίσει να λειτουργεί οικονομικά και χωρίς φουλ γεμάτη μπαταρία. Αυτό γίνεται με την «υβριδική» λειτουργία επ ΅αόριστον, αρκεί να γεμίζει κανείς το ρεζερβουάρ καυσίμου, όπως σε ένα συμβατικό υβριδικό. Αν όμως επιλέξεις να γεμίσεις την μπαταρία εν κινήσει, με τη σχετική δυνατότητα που παρέχεται, τότε η οικονομία αυξάνεται πολύ (έως και διπλασιάζεται). Ουσιαστικά για να προσφέρει πραγματική οικονομία ή μηδενικές εκπομπές ρύπων ένα plug-in υβριδικό χρειάζεται να το «πριζώνεις» κάθε βράδυ. Δεν υπάρχει δυνατότητα ταχείας φόρτισης, ενώ για να φορτίσει σε απλή πρίζα θέλει 5-6 ώρες και σε Wall Box 2-3 ώρες. Το κόστος κτήσης είναι μεγάλο σε σχέση με ένα απλό υβριδικό (σ.σ. από την άλλη όμως και μικρότερο από ένα ηλεκτρικό τα θετικά χαρακτηριστικά του οποίου δανείζεται). Όσο μεγαλύτερη η μπαταρία (συν τα έξτρα σε software και hardware), τόσο αυξάνει το κόστος αλλά και το βάρος. Τα Plug-in υβριδικά ζυγίζουν αρκετά με ότι αυτό συνεπάγεται σε δυναμικά χαρακτηριστικά λόγω αδράνειας και άνεση λόγω σφιχτότερης ανάρτησης, ενώ για να βρεθεί χώρος για την τοποθέτηση της μπαταρίας θυσιάζονται κάποια λίτρα από το πορτ-μπαγκάζ, αλλά και τις περισσότερες φορές από τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ.
Εκτός από την επιβάρυνση σε κιλά, τα plug in υβριδικά χάνουν αρκετά λίτρα από το χώρο αποσκευών. Η Mercedes A 250 e πέφτει από τα 380 στα 310 λτ.
Τι συμφέρει τελικά; Έχει νόημα η υψηλότερη τιμή ενός plug-in υβριδικού οχήματος σε σύγκριση με ένα συμβατικό υβριδικό; Προς το παρόν τα τυπικά μαθηματικά συχνά δεν λειτουργούν υπέρ ενός plug-in υβριδικού. Βέβαια για κάποιους η απόλαυση της κίνησης χωρίς σταγόνα καυσίμου, οι δυναμικές, σαν GTi επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση ή η ιδέα ότι κάνεις κάτι θετικό για το περιβάλλον ξεπερνά τις ανησυχίες κόστους. Αυτό είναι θέμα απόφασης του κάθε αγοραστή, ειδικά τώρα που ξέρει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε ενός από τα δύο υβριδικά συστήματα κίνησης.
Η συνδυαστική απόδοση της Mercedes A 250 e φτάνει τα 218 άλογα και κατά συνέπεια οι επιδόσεις της είναι εκρηκτικές.
Aυτοφορτιζόμενο υβριδικό Υπέρ • Δεν είναι αισθητά ακριβότερα από τα συμβατικά μοντέλα βενζίνης • Γρήγορος και εύκολος ανεφοδιασμός καυσίμου • Χαμηλή κατανάλωση χωρίς μεγάλες αυξομειώσεις • H πιο προσιτή μορφή ηλεκτροκίνησης • Δε χρειάζεται να ψάχνεις πρίζα • Μικρή επιβάρυνση σε βάρος και χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ • Μπορεί να είναι το μοναδικό σου αυτοκίνητο Κατά • Όχι τόσο οικονομικό όσο ένα plug-in με γεμάτη μπαταρία • Υπολείπεται σε συνδυαστική ιπποδύναμη • Oυσιαστικά ανύπαρκτη ηλεκτρική αυτονομία
Plug-in υβριδικό Υπέρ • Μπορεί να λειτουργεί ως ηλεκτρικό στην καθημερινότητα • Συνδυαστική ισχύς και επιδόσεις • Κινείται και όταν «αδειάσει» η μπαταρία • Μπορείς να κάνεις ταξίδι χωρίς άγχος αυτονομίας (βλ. ηλεκτρικά) • Φορολογικές ελαφρύνσεις ως εταιρικό • Μπορεί να είναι το μοναδικό σου αυτοκίνητο Κατά • Πολύ πιο ακριβό σε σχέση με ένα συμβατικό υβριδικό • Χρειάζεται να το φορτίζεις συνέχεια για να έχει νόημα • Επιπλέον βάρος και αισθητή μείωση πορτ-μπαγκάζ • Σχεδόν διπλασιασμός κατανάλωσης αν φορτίζεις την μπαταρία με τον κινητήρα βενζίνης